Zobacz wątek - Suzuki GSXF 750 Lewe powietrze, gaźniki
NAS Analytics TAG

Suzuki GSXF 750 Lewe powietrze, gaźniki

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Suzuki GSXF 750 Lewe powietrze, gaźniki

Postprzez mackus1019 » 25/2/2014, 12:48

Witam! Mam dosyć spory problem z kataną. Mianowicie podczas próby synchronizacji gaźników moto nabiera obrotów i nie da się ich obniżyć. Poza tym nie kręci się do odcięcia po odkręceniu manety do końca. Jeżeli się odkręci manetkę do ok. 1/4 łapie odcięcie. Króćce gaźników sprawdzone, uszczelnione. Są dwie rzeczy które mnie nurtują. Po primo iglica. Czy ona fabrycznie jest taka asymetryczna, czy po prostu moje są tak wytarte. Drugie primo to kwestia okablowania gaźników. Za przepustnicami są wloty w gaźnikach nie pozaślepiane. Do ostatniego jest wpięte podciśnienie od kranika. Czy jakiś szczęśliwy posiadacz olejaka mógłby mi wysłać zdjęcie jego gaźników ?
Avatar użytkownika
mackus1019
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 25/7/2013, 12:05
Lokalizacja: PÅ‚ock


Postprzez RUTRA.RD » 26/2/2014, 12:39

te otwory sa prawdopodobnie do podlaczenia wakuometrow tak ze powinny byc zaslepione :) i dlatego tak jest
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4149
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa


Postprzez mati22252 » 26/2/2014, 14:42

Ktoś po wykonywaniu synchronizacji nie po zaślepiał przyłączeń. Jedna jest właśnie do gaźnika, obojętnie z którego krućca. reszta ma być zaślepiona.
Avatar użytkownika
mati22252
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 805
Dołączył(a): 12/4/2012, 17:04
Lokalizacja: Żagań/ Poznań



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 5 gości




na górê