Straciłem moto, straciłem wszystko!!
Posty: 21
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Straciłem moto, straciłem wszystko!!
Witam,
często odwiedzałem formu ale jakoś nigdy się nie wypowiadałem, moto wybrałem sobie sam, po przeczytaiou wielu waszych postów Ale w końcu przyszedł dzień w którym musiałem napisać ponieważ potrzebuje POMOCY!!!
Wczoraj zaliczyłem ślizga, miał być zakręt ala Rossi a wziąłęm go jak ostatni partacz i krawężnik zaczął szybko się zbliżać, wychamowałęm tyle ile mogłem ale niestety gleba zaliczona. Nic mi się nie stało oprócz zdartego kolana, bolącej drugiej nogi, boląca łopatk, bark, i łokcie bolą!
Generalnie wszystkie kończyny bolą - no prawie wszystkie
Ale za to moto
Straty z tego co widze :
- Połamany przedni błotnik
- Owiewka przód, bok, tył porysowane i jedno małe pęknięcie na bocznej
- lewy dekiel pękł - wyleciało dużo oleju jak moto leżał
- podnóżek złamany
- kierunkowskazy do wymiany
- lewe lusterko złamane
- prawie wszystko w oleju
i to co mnie najbardziej martwi - krzywa kierownica!!!!!!!
Po wypadku pozbierałem sie od razu, moto odpalił i do chaty szybko - jestem załamany moja jedyna odskocznia od codzienności poszła w p....
Siedze w garażu trzymam klucz w łąpie, i nie wiem za co się wziąść, spuszczona głowa i 5 fajek spalonych! Nie moge na to patrzeć!
Jak widze jak ktoś jedzie nawet na suterku to ręce mi opadją
Może znajdzie się dobra dusza która pomogłaby zrobić moto, nigdy nie rozbierałem do końca przedniej owiewki itd. Potrzebuje wsparcia. Ewentualnie jakiś dobry mechanik którego możecie polecić w okolicy Poznania!
MOże ktoś potrafi mniejwięcej powiedzieć jakie koszty ?
Zdjęcia spakowane w linku poniżej:
http://www.sendspace.com/file/19gujb
często odwiedzałem formu ale jakoś nigdy się nie wypowiadałem, moto wybrałem sobie sam, po przeczytaiou wielu waszych postów Ale w końcu przyszedł dzień w którym musiałem napisać ponieważ potrzebuje POMOCY!!!
Wczoraj zaliczyłem ślizga, miał być zakręt ala Rossi a wziąłęm go jak ostatni partacz i krawężnik zaczął szybko się zbliżać, wychamowałęm tyle ile mogłem ale niestety gleba zaliczona. Nic mi się nie stało oprócz zdartego kolana, bolącej drugiej nogi, boląca łopatk, bark, i łokcie bolą!
Generalnie wszystkie kończyny bolą - no prawie wszystkie
Ale za to moto
Straty z tego co widze :
- Połamany przedni błotnik
- Owiewka przód, bok, tył porysowane i jedno małe pęknięcie na bocznej
- lewy dekiel pękł - wyleciało dużo oleju jak moto leżał
- podnóżek złamany
- kierunkowskazy do wymiany
- lewe lusterko złamane
- prawie wszystko w oleju
i to co mnie najbardziej martwi - krzywa kierownica!!!!!!!
Po wypadku pozbierałem sie od razu, moto odpalił i do chaty szybko - jestem załamany moja jedyna odskocznia od codzienności poszła w p....
Siedze w garażu trzymam klucz w łąpie, i nie wiem za co się wziąść, spuszczona głowa i 5 fajek spalonych! Nie moge na to patrzeć!
Jak widze jak ktoś jedzie nawet na suterku to ręce mi opadją
Może znajdzie się dobra dusza która pomogłaby zrobić moto, nigdy nie rozbierałem do końca przedniej owiewki itd. Potrzebuje wsparcia. Ewentualnie jakiś dobry mechanik którego możecie polecić w okolicy Poznania!
MOże ktoś potrafi mniejwięcej powiedzieć jakie koszty ?
Zdjęcia spakowane w linku poniżej:
http://www.sendspace.com/file/19gujb
- Załączniki
-
- DSC03373.JPG (137.16 KiB) PrzeglÄ…dane 4898 razy
-
- DSC03372.JPG (138.83 KiB) PrzeglÄ…dane 4898 razy
- Eniu
- Świeżak
- Posty: 6
- Dołączył(a): 22/7/2007, 11:34
- Lokalizacja: Poznań
gratuluję pomysłu odpalania maszyny po rozwaleniu dekla i wycieknięciu oleju... trochę głupio byłoby zatrzeć maszynę po wypadku... zniszczenia jak po upadku na parkingu a Ty tu płaczesz. po co chcesz rozbierać przód skoro nie jest połamany? wykręć to co jest do wywalenia czyli błotnik i kierunek i kup na allegro nowe i tyle. kiera to dwa kawałki prostej rurki- chyba nie jest niewykonalnym to wyprostować. a lakier albo olać i jeździć albo oddać do lakiernika.
ps. na Twoim miejscu bym olał lakierowanie i te kasę zainwestował w crash pady jak chcesz brać zakręty a'la Rossi...
ps. na Twoim miejscu bym olał lakierowanie i te kasę zainwestował w crash pady jak chcesz brać zakręty a'la Rossi...
1952 SHL M-04
2000 Suzuki GSF 600 S Bandit
2000 Suzuki GSF 600 S Bandit
- michael
- Bywalec
- Posty: 515
- Dołączył(a): 25/1/2007, 20:56
- Lokalizacja: Białystok
No niestety z bolącą noga i ręką nie zamierzałem pachać 200 kg. 3 km do chaty.
Pozatym uszkodzenia parkingowe? Chyba żartujesz sobie!!!!!
Zobaczyłem mniejwięcej koszty po częśiach na allegro:
- Lagi używane 1000zł
- Błotnik nieoryginalny do pomalowania 250 zł
- kierunki około 100 zł
- lusterko około 100 zł
- lewy dekiel już po ślizgu 100 zł
- olej pewnie ze 100 zł
- podnóżek 75 zł
- lakierowania i robocizny już nie licze
Pozatym uszkodzenia parkingowe? Chyba żartujesz sobie!!!!!
Zobaczyłem mniejwięcej koszty po częśiach na allegro:
- Lagi używane 1000zł
- Błotnik nieoryginalny do pomalowania 250 zł
- kierunki około 100 zł
- lusterko około 100 zł
- lewy dekiel już po ślizgu 100 zł
- olej pewnie ze 100 zł
- podnóżek 75 zł
- lakierowania i robocizny już nie licze
- Eniu
- Świeżak
- Posty: 6
- Dołączył(a): 22/7/2007, 11:34
- Lokalizacja: Poznań
Nie martw sie... Moją hondą brat zrobił na początku lipca też szlif bo go jakiś bałwan zepchnął z drogi samochodem... naprawa to prosta sprawa tylko że troche zabawy ja mojego właśnie skończyłem naprawiać i już pomykam a rozbite miał prawe owiewki dwie, wygięty stelaż przedni, lusterko podnózek itp, chlodnice wodna i olejową. Z lakierem kosztowało mnie to ok 2tyś zł ale ciesze sie że go nie sprzedałem tylko zrobiłem bo śmiga teraz aż miło hehe...
cbr 1000f dual
- Cidman
- Świeżak
- Posty: 64
- Dołączył(a): 14/4/2007, 16:00
- Lokalizacja: Nowa Sarzyna - Rzeszów
Eniu napisał(a):Chyba żartujesz sobie!!!!!
Zobaczyłem mniejwięcej koszty po częśiach na allegro:
- Lagi używane 1000zł
- Błotnik nieoryginalny do pomalowania 250 zł
- kierunki około 100 zł
- lusterko około 100 zł
- lewy dekiel już po ślizgu 100 zł
- olej pewnie ze 100 zł
- podnóżek 75 zł
- lakierowania i robocizny już nie licze
Musisz sie z tym pogodzic.
-
Traperoso - Mieszkaniec forum
- Posty: 1645
- Dołączył(a): 29/7/2006, 19:47
- Lokalizacja: Szczecin
Lagi mozesz naprostowac, jesli mocno nie masz tego pogietego a widze ze nie
Reszta lekko pojdzie, a ze koszty - owszem, nikt nie mowil ze to proste bedzie jezdzic
Utrzymanie i naprawy moto sa drozsze niz samochodu*
(edit * - oczywiscie mowimy o tym ze elementy czesciej nalezy wymieniac, ze plastiki drozsze niz karoseria i nie znajdziemy tego na zlomie, ze nie wszystko pasuje i nie wspawa sie przodu z R1 do GSXa...etc gdyby ktos chcial to stwierdzenie skomentowac ;P)
Reszta lekko pojdzie, a ze koszty - owszem, nikt nie mowil ze to proste bedzie jezdzic
Utrzymanie i naprawy moto sa drozsze niz samochodu*
(edit * - oczywiscie mowimy o tym ze elementy czesciej nalezy wymieniac, ze plastiki drozsze niz karoseria i nie znajdziemy tego na zlomie, ze nie wszystko pasuje i nie wspawa sie przodu z R1 do GSXa...etc gdyby ktos chcial to stwierdzenie skomentowac ;P)
Oprogramowanie dla gastronomii i hotelarstwa (otwórz link)
programy dla gastronomii (otwórz link)
Program do restauracji i hotelu (otwórz link)toshiba g900 (otwórz link)
kasy fiskalne sklep internetowy (otwórz link)
(otwórz link)
programy dla gastronomii (otwórz link)
Program do restauracji i hotelu (otwórz link)toshiba g900 (otwórz link)
kasy fiskalne sklep internetowy (otwórz link)
(otwórz link)
-
simonw - Mieszkaniec forum
- Posty: 4213
- Dołączył(a): 17/5/2007, 00:08
- Lokalizacja: Wrocław
Eniu wiem co czujesz, sam to przezywałem ale u mnie był tylko jeden bok do zrobienia no i tłumik wart 1500zł, człowiek sam na siebie się wkurza. Powodzenia
-
Meciek - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1935
- Dołączył(a): 30/10/2006, 21:25
- Lokalizacja: z Wrocka
a może wykorzystasz ubezpieczenie AC? (jeśli masz). Zawsze będziesz miał to rozłożone na raty poprzez zwiększoną składkę (proponuję naprawę w moto rexie
bo robiÄ… solidnie lecz drogo-jak idzie z ubezpieczenia to chyba nie ma znaczenia)
bo robiÄ… solidnie lecz drogo-jak idzie z ubezpieczenia to chyba nie ma znaczenia)
- michalcz2
- Świeżak
- Posty: 18
- Dołączył(a): 18/6/2007, 18:38
Nie mam pojęcia, był mechanik obejrzał i stwierdził że trza rozebrać żeby stwierdzić gdzie boli. Był również Dar, udziela się aktywnie na forum i też się zdziwił. Mam teraz urlop i jutro zabieram się za moto - w końcu!!!!
Tylko mam problem jak go ustawić, nie mam pojęcia! Nic nie można podłożyć itd. Jakieś sugestie?
Właśnie AC nie miałem, chciałem zaoszczędzić i crashpad'ów też brak,
ale teraz od razu zamontuje, tylko trza wywiercić otwory - nie wiem czy w tym sezonie jeszcze wyjade! Czasu może nie starczyć!
Co do motorex pojade zapytać ile kosztują nowe części bo jak będzie mała różnia to nie będe brał z allegro, zresztą i tak nie ma wszystkiego!
Tylko mam problem jak go ustawić, nie mam pojęcia! Nic nie można podłożyć itd. Jakieś sugestie?
Właśnie AC nie miałem, chciałem zaoszczędzić i crashpad'ów też brak,
ale teraz od razu zamontuje, tylko trza wywiercić otwory - nie wiem czy w tym sezonie jeszcze wyjade! Czasu może nie starczyć!
Co do motorex pojade zapytać ile kosztują nowe części bo jak będzie mała różnia to nie będe brał z allegro, zresztą i tak nie ma wszystkiego!
- Eniu
- Świeżak
- Posty: 6
- Dołączył(a): 22/7/2007, 11:34
- Lokalizacja: Poznań
Polecanym serwisem jest Hard Rock Garage na ul. Przemysłowej. Osobiście jeszcze nie korzystałem z usług ale czytałem same superlatywy.
Co do nowych części z autoryzowanego serwisu: Nie wiem skąd oni biorą te ceny. Możesz sie niemiło zaskoczyć.
Wszytko zależy jak chcesz go zrobić. Możesz skleić błotnik, wyprostować/ wymienić kierownicę, zaspawać dekiel, sprawdzić czy nic oprócz tego nie dostało (sprawdzic lagi) olać lakierowanie i jeździć. Jak chcesz zrobić idealnie (na nowych częściach )z lakierem to będzie to kosztować.
Jazda bez oleju w silniku nie była zbyt mądra. Oby nie doszedł Ci koszt remontu silnika czego nie życzę. Szybkiego zrobienia moto życzę. Pozdrawiam
Co do nowych części z autoryzowanego serwisu: Nie wiem skąd oni biorą te ceny. Możesz sie niemiło zaskoczyć.
Wszytko zależy jak chcesz go zrobić. Możesz skleić błotnik, wyprostować/ wymienić kierownicę, zaspawać dekiel, sprawdzić czy nic oprócz tego nie dostało (sprawdzic lagi) olać lakierowanie i jeździć. Jak chcesz zrobić idealnie (na nowych częściach )z lakierem to będzie to kosztować.
Jazda bez oleju w silniku nie była zbyt mądra. Oby nie doszedł Ci koszt remontu silnika czego nie życzę. Szybkiego zrobienia moto życzę. Pozdrawiam
Półśrodki prowadzą do ćwierćrezultatów.
Suzi GS500F
Suzi GS500F
-
Inku - Bywalec
- Posty: 550
- Dołączył(a): 27/12/2006, 17:14
- Lokalizacja: okolice Poznania
Zastanawiałem sie nad sprzedażą i kupnem 600 RR ale to by nastapiło najwcześniej w następnym sezonie, może wcześniej bym kupił quada a chciałem uniknąć tego więc zostawiłem moto!! Tymbardziej że kolega DAR1983 jest zapalonym motocyklistą i z checią mi pomaga!!!
Na dzień dzisiajszy moto już pali!!! - został kiera/lagi
Jakbym użył nowych części z salonu(wymienione gdzieś na początku tematu), bez błotnika bo o to zapomniałem pytać, Panowie z MOTO-REX( salon HONDY i DUCATI w Poznaniu) zaśpiewali mi za same części ponad 6000 zł NETTO!!!!!!
Dla przykładu powiem że sam kierunkowskaz u nich, dokładnie lewy przedni kosztuje 320 zł - ja kupiłem na allegro za 59 wygląda identycznie i też ma elegancko kabelki zakończone złączką czy wtyczką nie wiem jak się to nazywa
Jedyne co u nich kupiłem to lewy dekiel o dziwo najtańszy z całej imprezy i zależało mi żeby kupić u nich bo na allegro były tylko po ślizgu już pozdzierane. Za dekiel z uszczelką dałem 270 zł I teraz ślni i świeci się jak jego poprzednik
Narazie koszty które poniosłem to:
Olej 120 zł - salon
Podnóżek 75 zł - allegro
Filtr oleju 45 zł - salon
Kierunki 118 zł - allegro
Lusterko 82 zł - allegro
Lewy dekiel + uszczelka 270 zł - salon
Błotnik 120 zł - allegro
Oczywiście podane ceny są cenami brutto
Mój warsztat wzbogacił się o stojak za którym właśnie czekam i to zatrzymało prace na przodem:
http://moto.allegro.pl/item221202429_po ... d_tyl.html
+ klucz do filtra oleju!!
Oczywiście robocizna nasza - kolega DAR 1983 > ja.
Malowanie zostawiam na zime.
Czeka mnie jeszcze najprawdopodobniej zakup LAG ale się okaże na 100% jak przyjdzie stojak i rozbierzemy przód!
Na dzień dzisiajszy moto już pali!!! - został kiera/lagi
Jakbym użył nowych części z salonu(wymienione gdzieś na początku tematu), bez błotnika bo o to zapomniałem pytać, Panowie z MOTO-REX( salon HONDY i DUCATI w Poznaniu) zaśpiewali mi za same części ponad 6000 zł NETTO!!!!!!
Dla przykładu powiem że sam kierunkowskaz u nich, dokładnie lewy przedni kosztuje 320 zł - ja kupiłem na allegro za 59 wygląda identycznie i też ma elegancko kabelki zakończone złączką czy wtyczką nie wiem jak się to nazywa
Jedyne co u nich kupiłem to lewy dekiel o dziwo najtańszy z całej imprezy i zależało mi żeby kupić u nich bo na allegro były tylko po ślizgu już pozdzierane. Za dekiel z uszczelką dałem 270 zł I teraz ślni i świeci się jak jego poprzednik
Narazie koszty które poniosłem to:
Olej 120 zł - salon
Podnóżek 75 zł - allegro
Filtr oleju 45 zł - salon
Kierunki 118 zł - allegro
Lusterko 82 zł - allegro
Lewy dekiel + uszczelka 270 zł - salon
Błotnik 120 zł - allegro
Oczywiście podane ceny są cenami brutto
Mój warsztat wzbogacił się o stojak za którym właśnie czekam i to zatrzymało prace na przodem:
http://moto.allegro.pl/item221202429_po ... d_tyl.html
+ klucz do filtra oleju!!
Oczywiście robocizna nasza - kolega DAR 1983 > ja.
Malowanie zostawiam na zime.
Czeka mnie jeszcze najprawdopodobniej zakup LAG ale się okaże na 100% jak przyjdzie stojak i rozbierzemy przód!
- Eniu
- Świeżak
- Posty: 6
- Dołączył(a): 22/7/2007, 11:34
- Lokalizacja: Poznań
- Kod: Zaznacz cały
gratuluję pomysłu odpalania maszyny po rozwaleniu dekla i wycieknięciu oleju... trochę głupio byłoby zatrzeć maszynę po wypadku
autor tego posta nie wie chyba ze większa część oleju jest w misce olejowej i nawet przy pękniętym deklu cały nie wyleci przed zabraniem sie za coś trzeba było spuścić olej by odkręcić dekiel i prawda jest taka że w silniku były prawie 3 litry oleju i kto by pomyślał ze na 3 litrach oleju można moto zatrzeć tak jak kolega ENIU napisał moto żyje i ma sie dobrze bardzo ładnie sie wkręca na 12tyś. obrotów do zrobienia pozostaje tylko zawieszenie i można smigać oby jak najszybciej
SUZUKI GS 500 '92- sprzedany
obecnie GSX-R 750 '97
obecnie GSX-R 750 '97
- dar1983
- Świeżak
- Posty: 42
- Dołączył(a): 16/9/2006, 19:44
- Lokalizacja: k/Poznań
Posty: 21
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 25 gości