Zobacz wątek - KAWASAKI KXF 250 2005 ODCINA ZAPŁON PO POŁOWIE GAZU!!!!
NAS Analytics TAG

KAWASAKI KXF 250 2005 ODCINA ZAPŁON PO POŁOWIE GAZU!!!!

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

KAWASAKI KXF 250 2005 ODCINA ZAPŁON PO POŁOWIE GAZU!!!!

Postprzez michalex123 » 9/1/2014, 20:14

Witam, mam problem z moim kawasaki. Chodzi o to ze gdy jade do połowy gazu jest ok a jak dam pełny odcina mi zapłon wydaje mi sie ze ginie iskra bo jak wykreciłem swiece to iskra raz jest raz jej nie ma ale moto normalnie chodzi na wolnych tylko od połowy odcina zapłon chwile sie podusi i jedzie dalej. POMOCY !
Z góry dzięki za podpowiedz.
Michal
michalex123
Świeżak
 
Posty: 77
Dołączył(a): 20/5/2013, 18:33


Postprzez MJR128 » 9/1/2014, 20:34

Zacznij od podstaw. Wymiana świecy, czyszczenie i reg. gaźnika. Mycie filtra pow.
Remonty i tuning silników, zawieszeń, tulejowanie, szlify, wymiany korbowodów, naprawa wałów. Honowanie Nicasilu. Części i akcesoria. tel. 607198003 http://WWW.MOTO-KORN.PL (otwórz link)
Avatar użytkownika
MJR128
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 847
Dołączył(a): 10/12/2006, 20:39
Lokalizacja: Ladzin/Kraków


Postprzez michalex123 » 9/1/2014, 20:55

gaznik po regulacji, filtr wymyty nasączony. Ale to nie gaznik i te sprawy to jest wina zapłonu kabelki przejrzalem całe swieca nowa... kaptorek wygląda na dobry ale nie wiem.
Michal
michalex123
Świeżak
 
Posty: 77
Dołączył(a): 20/5/2013, 18:33

Postprzez MJR128 » 9/1/2014, 21:10

Jak luzy zaworowe?
Przyczyn może być masa, a najbardziej prawdopodobne są najprostsze.
Może to być nawet przyczyna osadzenia opiłków na czujniku wału.
Remonty i tuning silników, zawieszeń, tulejowanie, szlify, wymiany korbowodów, naprawa wałów. Honowanie Nicasilu. Części i akcesoria. tel. 607198003 http://WWW.MOTO-KORN.PL (otwórz link)
Avatar użytkownika
MJR128
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 847
Dołączył(a): 10/12/2006, 20:39
Lokalizacja: Ladzin/Kraków

Postprzez michalex123 » 9/1/2014, 21:15

zawory ustawione... a gdzie sie znajduje czujnik wału ? tzn miejsce;p moja pierwsza kawa ;p
Michal
michalex123
Świeżak
 
Posty: 77
Dołączył(a): 20/5/2013, 18:33

Postprzez piotrp » 12/1/2014, 08:58

W kxf lubiały statory zdychać które sie włąśnie objawiały w taki sposób jak opisujesz
piotrp
Świeżak
 
Posty: 83
Dołączył(a): 27/11/2011, 10:53
Lokalizacja: Kraków

Postprzez henio12323 » 12/1/2014, 10:00

po 1 kxf - to pisz w dziale off road

po 2 jak mozesz zauwazyc że iskra ginie patrząc na przeskok iskry na swiecy...
sprawdź czujnik na wale pod pokrywą magneta, czasami tam jakies opiłki sie zbierają wyczysc dobrze czujnik.
a w kxf przypadkiem nie ma cewkofajki ? tam często kabelki lubią sie wykruszyc bo jakies słabe są
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez melvin » 12/1/2014, 14:31

u mnie tyle że w r4 były podobne objawy, przyczyną była cewkofajka nie trzymająca się świecy (zardzewiał drucik/sprężynka trzymająca za górę świecy)
DUŻO GAZU I SPRZĘGŁO OD RAZU! :twisted:
Avatar użytkownika
melvin
PierwszyOkrutny
 
Posty: 8393
Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski

Postprzez michalex123 » 12/1/2014, 20:00

Problem rozwiązany jeden kabelek przy module nie stykał.
Dzięki.
Michal
michalex123
Świeżak
 
Posty: 77
Dołączył(a): 20/5/2013, 18:33



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 23 gości




na gr