Zobacz wątek - suzuki dr500 kopci na biało pomocy
NAS Analytics TAG

suzuki dr500 kopci na biało pomocy

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Postprzez Artur_ » 22/10/2013, 07:27

To jest śruba regulacji mieszanki na wolnych obrotach. Jeśli byłaby całkowicie źle ustawiona, to miałbyś strzały z wydechu lub silnik nie wkręcał się na obroty, ew. miał z tym znaczne problemy. Za mieszankę potrzebną do sprawnej jazdy odpowiada m.in. dysza, iglica i jej ustawienie (jeśli jest regulacja) oraz poziom paliwa w komorze pływakowej.
Odnoszę wrażenie, że czekasz na jakieś tajne zaklęcie, które uzdrowi silnik. Jeśli w taki sam sposób był robiony remont, to możesz się szykować do kolejnego. Zadaj sobie trochę wysiłku i odpowiedz na pytania ze wszystkich poprzednich postów, bo inaczej nikt, kto faktycznie zna się na mechanice silników, nie będzie się trudził w odpowiedzi, nie mając podstawowych wiadomości, a odpowiedzi, które na chwilę obecną można Ci udzielić, to choćby "dokręć tłumik, może przestanie kopcić" i takich "może" powstanie cała lista (jeśli znajdą się chętny), a nie wyniknie z tego nic. Równie dobrze możesz na chybił-trafił kręcić byle czym i a nóż... :?
Ostatnio edytowano 22/10/2013, 09:06 przez Artur_, Å‚Ä…cznie edytowano 1 raz
Artur_
Świeżak
 
Posty: 358
Dołączył(a): 30/5/2008, 06:23
Lokalizacja: Zabrze


Postprzez Artur_ » 22/10/2013, 09:49

Pilot screw set - wykręcasz = wzbogacasz, wkręcasz = zubażasz. Dobrze wiem jak to działa, ale hu..a to da jak poziom w komorze źle ustawiony, puszcza zaworek iglicowy, albo garażowy tuner stwierdzi, że jak max podniesie iglice, to na pewno będzie +10KM więcej. Tą śrubę można równie dobrze całkiem zakręcić, i o ile odpali, i o ile wkręci się na wyższe obroty, to po jedzie już normalnie. Nie jeden ustawił to na np. 1.5obr. "bo przecież tak piszą w serwisówce", nie zwracając wcześniej uwagi na ile było wykręcone, a później, że nie wkręca się na obroty, albo dziwnie z nich schodzi. Też się z tym męczyłem w pierwszym motocyklu, na sił próbując go udobruchać na fabryczne 1.75obr., a na siłę to się nic nie da, bo zaczął jeździć dopiero przy ponad 3.5obr.
Nie mamy tu żadnej informacji, że są problemy z obrotami, wkręcaniem się na nie, czy strzałami z wydechu. Te "białe" też nie wiemy jak wygląda. Jak mocno żłopnie oleum, bo też będzie biało - dobry przykład, jak w pierwszych chwilach kopci po próbie olejowej, zanim nie wypali resztek oleju.
Na razie dalsze zgadywanki nie mają sensu dopóki autor nie odpowie na żadne pytania.
Artur_
Świeżak
 
Posty: 358
Dołączył(a): 30/5/2008, 06:23
Lokalizacja: Zabrze


Postprzez Kamil1989 » 23/10/2013, 00:07

panowie powiem tak motorek kopcił na biało i palił dużo oleju wymieniłem uszczelniacze i wszystkie uszczelki motorek dalej kopcił na biało znowu rozebrałem i jeszcze raz złożyłem bardzo starannie ustawiłem rozrząd szczelinę na zaworach tak jak książka pisze nic przy gaźniku nie ruszałem nic nie regulowałem po złożeniu odpaliłem na początku strasznie kopcił ale nie gasiłem go pochodził przez 10 min i przestał no i się ucieszyłem motorek nie strzela z gaźnika i wkręca się na obroty nie jeździłem nim jeszcze bo nie jest do końca złożony mam nadzieje ze jak wyroszę w teren to nic się nie zmieni tzn. ze nie zacznie mi kopcić a i przepraszam ze pisałem bez dokładnych szczegółów ale jest to mój pierwszy motorek 4T zawsze miałem motorki 2T i przy nich nie było tyle problemów i jeszcze raz wszystkim dziękuje za podpowiedzi bardzo były przydatne bo wiedziałem gdzie zajrzeć :D
Kamil1989
Świeżak
 
Posty: 18
Dołączył(a): 23/12/2012, 15:50

Poprzednia strona


Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 18 gości




na górê