Urwany kopnik :/
Posty: 3
• Strona 1 z 1
Urwany kopnik :/
witam dzisiaj mój mlodszy brat bawil se kopnikiem i glupek go urwał :/ sam nie wiem jak to zrobił
mam skuter Gilera i ma on troche lat no i przycisk do zapalenia silnika się zepsuł i odpalalem na kopnik ... teraz gdy on to urwal nie zapale woglae ;/
ale to znaczy kopnik nie zlamal siÄ™ tylko wszyszedl caly
pozniej fotke zalacze i mam pytanie czy byłbym w stanie naprawic sam ? , bo do najblizszego serwisu motorowego mam 30 km czyli do Rzeeszowa
mam skuter Gilera i ma on troche lat no i przycisk do zapalenia silnika się zepsuł i odpalalem na kopnik ... teraz gdy on to urwal nie zapale woglae ;/
ale to znaczy kopnik nie zlamal siÄ™ tylko wszyszedl caly
pozniej fotke zalacze i mam pytanie czy byłbym w stanie naprawic sam ? , bo do najblizszego serwisu motorowego mam 30 km czyli do Rzeeszowa
- Załączniki
-
- DSC00149.JPG (62.39 KiB) PrzeglÄ…dane 1122 razy
-
- DSC00148.JPG (46.73 KiB) PrzeglÄ…dane 1122 razy
- Psikuta
- Świeżak
- Posty: 1
- Dołączył(a): 14/7/2007, 15:11
kopnik - calkiem fantazyjna nazwa
o ile dobrze widze w bolcu wchodzacym do silnika jest rowek. Te wciecie sluzy do zabezpieczenia tzw. pierscieniem Segera. musialbys sie dostac do silnika od strony tego naciecia i zalozyc nowy pierscien - jest swego rodzaju przecieta podkladka z dwoma dziurkami. Mozliwe, ze uda ci sie zalozyc go bez sciagacza, ale radze pozyczyc od kogos jak nie masz, bo mozesz zlamac pierscien

o ile dobrze widze w bolcu wchodzacym do silnika jest rowek. Te wciecie sluzy do zabezpieczenia tzw. pierscieniem Segera. musialbys sie dostac do silnika od strony tego naciecia i zalozyc nowy pierscien - jest swego rodzaju przecieta podkladka z dwoma dziurkami. Mozliwe, ze uda ci sie zalozyc go bez sciagacza, ale radze pozyczyc od kogos jak nie masz, bo mozesz zlamac pierscien
Ostatnio edytowano 15/7/2007, 16:36 przez elco, łącznie edytowano 1 raz
Honda VFR 800 FI
-
elco - Moderator
- Posty: 3014
- Dołączył(a): 10/3/2007, 01:18
- Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław
mi się też wydaje że ten rowek jest właśnie do pierścienia zabezpieczającego(segera). Jednak ja bym radził się zastanowić co się stało z poprzednikiem i wyjąć go z silnika zanim narobi zamieszania.
<b>Life begins at 200km/h!!!!</b>
było gsx600f, było ZX12R
, jest V-Strom 650 AK8 
było gsx600f, było ZX12R


-
mar111cin - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6941
- Dołączył(a): 29/5/2006, 13:12
- Lokalizacja: FSW (lubuskie)
Posty: 3
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Majestic-12 [Bot] i 9 gości