Zobacz wątek - suzuki gsx 750f tak jak by buja przy wiekszej prędkości
NAS Analytics TAG

suzuki gsx 750f tak jak by buja przy wiekszej prędkości

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

suzuki gsx 750f tak jak by buja przy wiekszej prędkości

Postprzez Piotr-87 » 11/9/2013, 12:22

Witam. Posiadam motor Suzuki GSX 750F z 1992 roku i podczas szybszej jazdy około 200 km/h wydaje mi się że dziwnie się zachowuje tak jak by go woziło na boki przy tylnym kole. Wina wiatru raczej odpada bo czuć to delikatne bujanie na dole motoru tak jak by przy kole. Przy mniejszych prędkościach jedzie normalnie. Opony założyłem w tym sezonie obie nowe przód Maxxis M6029 Supermaxx 120/65R17 56 W TL ZR, tył Bridgestone BT 023 150/70R17 69 W TL ZR. Ciśnienie w oponach mam 2.5 bar. Czy to może być wina źle wyważonego koła czy może coś z zawieszeniem jest źle?
Z góry dziękuję za odpowiedź.
Avatar użytkownika
Piotr-87
Świeżak
 
Posty: 9
Dołączył(a): 1/3/2013, 23:27
Lokalizacja: Radom


Postprzez piotr_motoland » 13/9/2013, 06:17

Tylni amortyzator.
piotr_motoland
Świeżak
 
Posty: 245
Dołączył(a): 26/7/2011, 07:19
Lokalizacja: polska


Postprzez Piotr-87 » 15/9/2013, 14:34

piotr_motoland napisał(a):Tylni amortyzator.

Do wymiany czy da się coś jeszcze z nim zrobić?
Avatar użytkownika
Piotr-87
Świeżak
 
Posty: 9
Dołączył(a): 1/3/2013, 23:27
Lokalizacja: Radom

Postprzez mater13 » 15/9/2013, 15:29

Tego czy do wymiany czy do regeneracji nie możemy stwierdzić bez jakich kolwiek zdjęć bądź Twojej opini kiedy do zdejmiesz. Podjedź jeszcze na stację diagnostyczną i niech sprawdzą czy koło jest dobrze wyważone. Może zębatka może oś. Nie wiadomo. Sprawdź dokładnie co się tam może dziać i wtedy pisz takie tematy. Nikt nie jest jasnowidzem
mater13
Świeżak
 
Posty: 216
Dołączył(a): 11/7/2011, 09:34

Postprzez fzr » 15/9/2013, 18:23

wg mnie amortyzator im większa prędkośc, tym mniej buja i mnien go czuć, a masz prawidłowo wyważone tylne koło ? może felga krzywa ? czuć jakieś bicie na kole ?
Avatar użytkownika
fzr
Bywalec
 
Posty: 504
Dołączył(a): 4/8/2012, 20:54
Lokalizacja: Parczew

Postprzez RUTRA.RD » 16/9/2013, 07:29

przede wszystkich czy kola sa wyważone a jesli sa to czy dobrze. bo wezykowanie czesto wynika przy dużych prędkościach z braku lub złe wywazonych kolach
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4149
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa

Postprzez fzr » 16/9/2013, 18:13

na wyważenie zazwyczaj bardziej czułe jest przednie koło, ale warto właśnie sprawdzić to, felgę czy jest prosta, ja bym wstępnie ten amor wykluczył, a jak jest na małych ? czuć jakies bujanie, znosi coś itp ?
Avatar użytkownika
fzr
Bywalec
 
Posty: 504
Dołączył(a): 4/8/2012, 20:54
Lokalizacja: Parczew

Postprzez Piotr-87 » 29/9/2013, 12:27

Jak będę miał czas to zdejmę koło, zawiozę do wyważenia i sprawdzę czy coś pomogło, ale podejrzewam że sprawdzę to dopiero w następnym sezonie ponieważ teraz pracuję w delegacji i nie mam czasu nawet jeździć motorem. Przy mniejszych prędkościach nic się nie dzieje, jedzie prosto i nie buja. Dziękuję wszystkim za porady.
Avatar użytkownika
Piotr-87
Świeżak
 
Posty: 9
Dołączył(a): 1/3/2013, 23:27
Lokalizacja: Radom

Postprzez kargulvmax » 1/10/2013, 21:07

Łożysko wachacza do wymiany
Carpe diem
kargulvmax
Świeżak
 
Posty: 275
Dołączył(a): 17/1/2006, 12:00
Lokalizacja: Gostyń Wlkp.



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 41 gości




na gr