Jaki profil opon 636 2006
Posty: 7
• Strona 1 z 1
Jaki profil opon 636 2006
Witam!
Czas nastał na wymiana ogumienia w mojej Kawie(ZX-6R "636" 2006r.). Obecnie mam założone Bridgeston Battlax 021 przód 120/65, tył 180/55, innymi słowami seria. Mam zamiar zmienić opony na michałki 2ct, i tu się zaczyna problem. Czy zostać przy serii lub zmienić profil na 120/70 przód, tył 180/55. Na internecie różne opinie można znaleźć na ten temat, ale chciałbym usłyszeć rady forumowiczów tutaj. Dodam że zawieszenie mam ustawione seryjnie. Znalazłem również na necie taką tabelkę co do regulacji ustawień zawieszenia http://www.sportrider.com/suspension_se ... asaki.html
dodam również że mam agresywny styl jazdy większości po mieście, trasy tak co weekend do 150 km ...
Czas nastał na wymiana ogumienia w mojej Kawie(ZX-6R "636" 2006r.). Obecnie mam założone Bridgeston Battlax 021 przód 120/65, tył 180/55, innymi słowami seria. Mam zamiar zmienić opony na michałki 2ct, i tu się zaczyna problem. Czy zostać przy serii lub zmienić profil na 120/70 przód, tył 180/55. Na internecie różne opinie można znaleźć na ten temat, ale chciałbym usłyszeć rady forumowiczów tutaj. Dodam że zawieszenie mam ustawione seryjnie. Znalazłem również na necie taką tabelkę co do regulacji ustawień zawieszenia http://www.sportrider.com/suspension_se ... asaki.html
dodam również że mam agresywny styl jazdy większości po mieście, trasy tak co weekend do 150 km ...
Kawasaki ZX6R 99"
Kawasaki 636 06"
Kawasaki 636 06"
- mmaniakzx6r
- Świeżak
- Posty: 36
- Dołączył(a): 26/6/2010, 15:47
- Lokalizacja: Stalowa Wola
-
Seba_ER5 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 5225
- Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58
65 ciężko kupić. 70 to większa powierzchnia styku w zakrętach. Większość opon sprzedawanych teraz to 70. 60 Powoduje ,że gwałtowniej można złożyć motocykl co wcale nie jest jednak bezpieczne. Jeździsz po ulicach kup 70 chyba ze dużo taniej kupisz zestaw z 60. Jeżeli chodzi o feedback to ja jakiejś wielkiej różnicy nie poczułem. Nie miałem również możliwości jeździć na 2 profilach jedno po drugim i testować gdy opony są nowe. Wiem tylko ,że zarówno na jednym jak i drugim profilu latałem po torze w Radomiu. Wiem mały tor, nie wyobrażam sobie ludzi latających 200km/h na kolanie po naszych ulicach.
Tak więc jak masz jakiś zestaw opon 60 czy 70 z tym samym DOT to kup tańszy.
Tak więc jak masz jakiś zestaw opon 60 czy 70 z tym samym DOT to kup tańszy.
-
Seba_ER5 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 5225
- Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58
Nice mowie, ze 70 to bedzie jakas masakra ale ja czuje roznice. Zazwyczaj schodzilem w dol czyli np na 60 niz w gore ale zalezy gdzie i jak jezdzisz. Na zwykle jezdzenie po drodze 70 jest OK
Tysiąc serc jedno bicie one direction ponad życie
-
rosiboj - Moderator
- Posty: 2217
- Dołączył(a): 8/3/2012, 15:29
- Lokalizacja: mam wiedziec?
Posty: 7
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości