Kranik paliwa el 250
Posty: 2
• Strona 1 z 1
Kranik paliwa el 250
Witam. Jestem posiadaczką kawasaki el 250 i niestety kranik paliwa jest nieszczelny. Przeszukałam możliwe strony i nigdzie nie ma takiego samego. Czy posiada ktoś z was widzę gdzie przez internet może kupić ten kranik ? To bardzo pilne.
- eternia
- Świeżak
- Posty: 1
- Dołączył(a): 5/7/2013, 18:25
widać w necie nie tylko Ty szukasz kranika. może więc być problem jak nie ma używek gdzieś na allegro/tablica.pl
osobiscie zrobiłbym takie opcje:
1) oddał moto do mechanika, moze dało by się zreanimować kranik, czasami są to "metryczne' kraniki, i uszczelki mogą pasować wymiennie z chociazby jakiś chinskich motorowerków itp, wiec mogło by się dobrać jakąs uszczelke tak żeby nie ciekło i wszystko działo jak trzeba. ew zaleznie skąd cieknie moze mechanik miałby jakis patent
2) zobaczyc mocowanie do baku, moze to jest też zwykły gwint metryczny, i mozna by dopasować z czegokolwiek o tym samym rozmiarze gwintu ( tutaj znów chinskie sprzety mogą byc pomocne, bo tam jest kilka rozmiarów gwintów, kraniki kosztują po 15 zł wiec kosztów nawet nie odczujesz w porównaniu z pkt 3
3) zamówić w ASO kawasaki kranik ale pewnie gruba kasa, i oczekiwanie kilka tygodni zapewne.
4) też oddać moto do mechanika. ale żeby wykombinować tak by kranik nie ciekł a był ciągle otwarty ( np wywalenie bebechów, i docięcie blaszki na kranik i wtopienie TIgiem, albo podobny patent. i zastosowanie kranika przelotowego który kosztuje też kilkanaście zł. moze nie bedzie tak praktyczne jak kranik sztywno na baku. ale opcja jest wiec dopisuje ( ja mam takie rozwiązanie fabrycznie w quadzie i sie sprawdza, i tak tego kranika nie uzywam non stop. jedynie do serwisu zakręcam i nie ma problemów )
osobiscie zrobiłbym takie opcje:
1) oddał moto do mechanika, moze dało by się zreanimować kranik, czasami są to "metryczne' kraniki, i uszczelki mogą pasować wymiennie z chociazby jakiś chinskich motorowerków itp, wiec mogło by się dobrać jakąs uszczelke tak żeby nie ciekło i wszystko działo jak trzeba. ew zaleznie skąd cieknie moze mechanik miałby jakis patent
2) zobaczyc mocowanie do baku, moze to jest też zwykły gwint metryczny, i mozna by dopasować z czegokolwiek o tym samym rozmiarze gwintu ( tutaj znów chinskie sprzety mogą byc pomocne, bo tam jest kilka rozmiarów gwintów, kraniki kosztują po 15 zł wiec kosztów nawet nie odczujesz w porównaniu z pkt 3
3) zamówić w ASO kawasaki kranik ale pewnie gruba kasa, i oczekiwanie kilka tygodni zapewne.
4) też oddać moto do mechanika. ale żeby wykombinować tak by kranik nie ciekł a był ciągle otwarty ( np wywalenie bebechów, i docięcie blaszki na kranik i wtopienie TIgiem, albo podobny patent. i zastosowanie kranika przelotowego który kosztuje też kilkanaście zł. moze nie bedzie tak praktyczne jak kranik sztywno na baku. ale opcja jest wiec dopisuje ( ja mam takie rozwiązanie fabrycznie w quadzie i sie sprawdza, i tak tego kranika nie uzywam non stop. jedynie do serwisu zakręcam i nie ma problemów )
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
Posty: 2
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości