Zobacz wÄ…tek - Gmole czy rolki?
NAS Analytics TAG

Gmole czy rolki?

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Gmole czy rolki?

Postprzez Terror » 25/8/2005, 14:32

No własnie,
swego czasu fajtnąłem niemal parkingówę na mokrej farbie i pekł kawał plastiku. Znajomy na przyszłość polecił zamiast gmoli rolki zamontowane pod silnikiem i wyzej.
JakieÅ› plusy? Minusy?
No hope. no cure. No problem.
Avatar użytkownika
Terror
Administrator
 
Posty: 1466
Dołączył(a): 25/8/2005, 11:06
Lokalizacja: WW-WWa


Postprzez balth » 25/8/2005, 18:15

wiesz co trr? ja to w sumie zrobiłbym obie te rzeczy. mały gmol wokół dołu silnika a na górze crashpady. i jeszcze pomalowałbym gmola na czarno. tak coby nie nachalnie było w obu tematach.
balth
Świeżak
 
Posty: 98
Dołączył(a): 25/8/2005, 06:07
Lokalizacja: DC


Postprzez Pazur » 26/8/2005, 21:31

rolki? WTF ?
Gmole z crashpadami z teflonu.

W B12 czarne gmole dajÄ… radÄ™...
Avatar użytkownika
Pazur
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 180
Dołączył(a): 26/8/2005, 21:22

Postprzez Terror » 30/8/2005, 19:25

W bronsoffym też? ;) Jakoś bardziej pasują mi crashpady, bo planuje zmianę owiewki i gmole jakoś nie poasują mi do nowej koncepcji.
No hope. no cure. No problem.
Avatar użytkownika
Terror
Administrator
 
Posty: 1466
Dołączył(a): 25/8/2005, 11:06
Lokalizacja: WW-WWa

Postprzez ManweSulimo » 30/8/2005, 19:54

Sory za offtopic. ALE..... :)
Mam nadzieje, że ta cześć forum ("Mechanika motocyklowa") będzie sie rozwijała... Bo ja jestem narazie na takim etapie, że niektórych ;) wyrazów wogóle nie rozumiem. :D
Także licze na to, że ludzie obeznani w temacie chętnie podzielą sie wiedzą..
ManweSulimo
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 30/8/2005, 19:10

Postprzez balth » 2/9/2005, 06:32

ManweSulimo napisał(a): Bo ja jestem narazie na takim etapie, że niektórych ;) wyrazów wogóle nie rozumiem. :D
Także licze na to, że ludzie obeznani w temacie chętnie podzielą sie wiedzą..


się pewnie nie będzie chciało dzielic. obezjrzyj sobie stronkę http://www.riders.pl/index.php?option=com_glossary&func=display&Itemid=47&catid=79 (otwórz link)
balth

XJR1300 (głównie)
balth
Świeżak
 
Posty: 98
Dołączył(a): 25/8/2005, 06:07
Lokalizacja: DC

Postprzez PTB_PL » 9/8/2006, 09:41

Chcialem wyciagnac stary temat na wierzch :P
No i w góre serca ~ redukcja i powrót do góry
Trzymaj siÄ™ STUNTU
Avatar użytkownika
PTB_PL
Świeżak
 
Posty: 460
Dołączył(a): 21/5/2006, 10:58
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez Wichren » 18/10/2006, 21:40

Witam. Zależy, do czego te padaki czy jak je tam zwał są Ci potrzebne. Rolki tylko chronią motocykl w razie upadku. Solidniejsze rurki pomagają go także podnieść (jest za co chwycić i dźwignia większa), chronią nogi przed uderzeniem w przeszkody stałe i ruchome (takie rury na Jawie 350 ocaliły mi kolano), pomagają oddzielić się od sprzętu po upadku (szorowanie po asfalcie przygniecioną nogą również mnie ominęło dzięki jawoskim rurkom), można do nich przymocować cokolwiek (np.halogeny), a mogą też zdobić - zależy, jak je zrobisz i pomalujesz.
Poza wyglądem (kwestia gustu) ich wadą jest zwiększenie masy motocykla, opory powietrza i dodatkowy szum, jaki powodują, ale to kwestie dla mnie bez znaczenia. Czasem, żeby je zamocować, trzeba zaingerować w dotychczasowa konstrukcję, i to jest chyba największy ból.
Pozdrawiam
Wichren
Świeżak
 
Posty: 20
Dołączył(a): 12/10/2006, 14:41

Postprzez PTB_PL » 19/10/2006, 11:20

dla mnie najlepsze sa gmole bo chronia najwiecej a jesli chodzi o craschpady to roznie to bywa, napewno oprocz nich jeszcze cos usierpi niesety :twisted: :twisted: :twisted:
No i w góre serca ~ redukcja i powrót do góry
Trzymaj siÄ™ STUNTU
Avatar użytkownika
PTB_PL
Świeżak
 
Posty: 460
Dołączył(a): 21/5/2006, 10:58
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez Wichren » 28/10/2006, 22:29

Jawoskie gmole wyglądają fatalnie, ale mi chodziło o ideę. Tę konstrukcję - jak już pisałem - osobiście wypróbowałem. Właściciele choperów i innych krążowników nie żałują rur i chromu, choć pewnie raczej ze względów estetycznych. Tak czy inaczej w razie szlifu mają większe szanse na całe kości i cały silnik.
Poza tym można też pomyśleć o uchwytach dla pasażera(-rki). Takie, jak we wspomnianej Jawie dają lepszy uchwyt "plecakowi", pomagają postawić sprzęt na centralnej podstawce, no i chronią w razie wywrotki. Często taką rolę spełnia stelaż od bocznych kufrów.
Jak się chce, to przecież można dopracować kształt i malowanie tych "trzepaków" (niekoniecznie chrom), tak, żeby i na wyglądzie nie tracić.
Pozdrawiam
Wichren
Świeżak
 
Posty: 20
Dołączył(a): 12/10/2006, 14:41



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości




na górê