Zobacz wÄ…tek - Co z mojÄ… kawÄ…? (ZR-7)
NAS Analytics TAG

Co z mojÄ… kawÄ…? (ZR-7)

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Co z mojÄ… kawÄ…? (ZR-7)

Postprzez tur85 » 4/7/2007, 17:52

Witam wszystkich mam mały problem z moja kawą (ZR-7) Motocykl sprowadziłem z Niemiec rok produkcji 2001 z przebiegiem 24.000. Po zakupie wymieniłem olej i świeczki + filtry). Do pracy silnika nie mam zastrzeżeń nie bierze oleju nie kopci specjalnie nic nie stuka. Problem polega na prędkości maksymalnej dużo się naczytałem na temat tego sprzętu i teoretycznie nie powinna mieć wiekrzych problemów z rozbujaniem się do 200/210 km/h a tu zonk z wielkimi trudami trochę ponad 170 a z owiewką + 10 km Panowie co jest gdzie szukać uszkodzeń błędów co może być tego powodem (poniżej fotka )

http://bikepics.com/pictures/951860/
tur85
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 4/7/2007, 17:40
Lokalizacja: Åšwiecie


Postprzez michael » 4/7/2007, 20:52

w Niemczech sprzęty są często dławione (takie mają przepisy). masz 100% pewności, że tego nikt nie tykał?
1952 SHL M-04
2000 Suzuki GSF 600 S Bandit
michael
Bywalec
 
Posty: 515
Dołączył(a): 25/1/2007, 20:56
Lokalizacja: Białystok


Postprzez tur85 » 4/7/2007, 21:31

100% pewnoÅ›ci nigdy nie masz –chyba że kupisz moto prosto z salonu i jeździsz od zera. Ale czy jest jakiÅ› sposób (napis, kod) aby poznać czy jest zdÅ‚awiona i jakimi metodami tzn waÅ‚ek rozrzÄ…du, dysze może zapÅ‚on??
Za tydzień jadę na regulacje zaworów może to coś pomoże ???
tur85
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 4/7/2007, 17:40
Lokalizacja: Åšwiecie

Postprzez mar111cin » 4/7/2007, 21:44

Zobacz ile KW masz wpisane w briefie/dowodzie rejstracyjnym i porównaj to z normalną mocą deklarowaną przez producenta.
<b>Life begins at 200km/h!!!!</b>
było gsx600f, było ZX12R :(, jest V-Strom 650 AK8 :)
Avatar użytkownika
mar111cin
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6941
Dołączył(a): 29/5/2006, 13:12
Lokalizacja: FSW (lubuskie)

Postprzez kulfon na kawasaki » 5/7/2007, 06:27

Sprawdz czy masz założone odpowiednie zębatki być może ktoś przy okazji wymiany zestawu napędowego zmienił wymiary zębatek aby uzyskać lepsze przyszpieszenia. :wink:
kulfon na kawasaki
Świeżak
 
Posty: 20
Dołączył(a): 2/10/2006, 18:34

Postprzez cezare » 7/7/2007, 01:23

głupie pytanie - a jak się leci 170km/h bez owiewek ;P ? jak to jest ?

Cez.
Avatar użytkownika
cezare
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 682
Dołączył(a): 13/5/2007, 09:56
Lokalizacja: Kraków - Wola Justowska RULEZ

Postprzez Grzybu » 7/7/2007, 06:00

cezare napisał(a):głupie pytanie - a jak się leci 170km/h bez owiewek ;P ? jak to jest ?

Cez.


Dla mnie bomba. Byle nie za długo ;)

Jeśli jest zdławiony, to mogą to być kryzy w układzie dolotowym (przed gaźnikiem). Demontaż całkiem prosty. Wystarczy to wyciągnąć i sprzęt odżywa.

A wkręca się na najwyższe rejestry obrotów?
Avatar użytkownika
Grzybu
Bywalec
 
Posty: 784
Dołączył(a): 27/4/2007, 10:43
Lokalizacja: Syc.oof

Postprzez FZR600R » 7/7/2007, 11:47

ja miałem moto z niemiec i też max to był 170-180 a po odblokowaniu idzie normalnie!

także najprawdopodobniej masz zablokowana tę kawe!!
FZR600R ---> GSX-R 1000 K6
ET 11.851

Obrazek (otwórz link)
Avatar użytkownika
FZR600R
Świeżak
 
Posty: 209
Dołączył(a): 4/10/2006, 22:26

Postprzez Grzybu » 7/7/2007, 21:58

FZR600R napisał(a):ja miałem moto z niemiec i też max to był 170-180 a po odblokowaniu idzie normalnie!

także najprawdopodobniej masz zablokowana tę kawe!!


Bardziej pomocne by było gdybyś napisał w jaki sposób miałeś zblokowanego sprzęta..
Avatar użytkownika
Grzybu
Bywalec
 
Posty: 784
Dołączył(a): 27/4/2007, 10:43
Lokalizacja: Syc.oof

Postprzez tur85 » 8/7/2007, 10:46

Dzisiaj Zobaczę do tych gaźników może to jest to. Zapomialem dodać że przy 180 silnik ma niecałe 8.000 obr a manetka jest odkręcona na maxa wiec chyba to nie może być wina zębatki. I choćbym położył się płasko na zbiorniku i rozpędzał się dłuższy czas nie przekroczę 180km/h z owiewką
tur85
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 4/7/2007, 17:40
Lokalizacja: Åšwiecie

Postprzez Grzybu » 8/7/2007, 13:19

Tylko nie rozreguluj sobie gaziorów...
Avatar użytkownika
Grzybu
Bywalec
 
Posty: 784
Dołączył(a): 27/4/2007, 10:43
Lokalizacja: Syc.oof

Postprzez tur85 » 8/7/2007, 21:24

Sprawdziłem żadnych przewężeń w kanale ssącym niema a przepustnice otwierają się na maxa tzn. Został tylko rozrząd niedługo jadę do mechanika zobaczymy co powie po regulacji mojej kawy pozd.
tur85
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 4/7/2007, 17:40
Lokalizacja: Åšwiecie

Postprzez grisza » 23/7/2007, 12:18

i jak po regulacji zaworów? :) pomogło?
grisza
Świeżak
 
Posty: 3
Dołączył(a): 23/7/2007, 12:09
Lokalizacja: wa-a



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości




na górê