Co z mojÄ… kawÄ…? (ZR-7)
Posty: 13
• Strona 1 z 1
Co z mojÄ… kawÄ…? (ZR-7)
Witam wszystkich mam mały problem z moja kawą (ZR-7) Motocykl sprowadziłem z Niemiec rok produkcji 2001 z przebiegiem 24.000. Po zakupie wymieniłem olej i świeczki + filtry). Do pracy silnika nie mam zastrzeżeń nie bierze oleju nie kopci specjalnie nic nie stuka. Problem polega na prędkości maksymalnej dużo się naczytałem na temat tego sprzętu i teoretycznie nie powinna mieć wiekrzych problemów z rozbujaniem się do 200/210 km/h a tu zonk z wielkimi trudami trochę ponad 170 a z owiewką + 10 km Panowie co jest gdzie szukać uszkodzeń błędów co może być tego powodem (poniżej fotka )
http://bikepics.com/pictures/951860/
http://bikepics.com/pictures/951860/
- tur85
- Świeżak
- Posty: 5
- Dołączył(a): 4/7/2007, 17:40
- Lokalizacja: Åšwiecie
100% pewnoÅ›ci nigdy nie masz –chyba że kupisz moto prosto z salonu i jeździsz od zera. Ale czy jest jakiÅ› sposób (napis, kod) aby poznać czy jest zdÅ‚awiona i jakimi metodami tzn waÅ‚ek rozrzÄ…du, dysze może zapÅ‚on??
Za tydzień jadę na regulacje zaworów może to coś pomoże ???
Za tydzień jadę na regulacje zaworów może to coś pomoże ???
- tur85
- Świeżak
- Posty: 5
- Dołączył(a): 4/7/2007, 17:40
- Lokalizacja: Åšwiecie
Zobacz ile KW masz wpisane w briefie/dowodzie rejstracyjnym i porównaj to z normalną mocą deklarowaną przez producenta.
<b>Life begins at 200km/h!!!!</b>
było gsx600f, było ZX12R
, jest V-Strom 650 AK8 
było gsx600f, było ZX12R


-
mar111cin - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6941
- Dołączył(a): 29/5/2006, 13:12
- Lokalizacja: FSW (lubuskie)
Sprawdz czy masz założone odpowiednie zębatki być może ktoś przy okazji wymiany zestawu napędowego zmienił wymiary zębatek aby uzyskać lepsze przyszpieszenia. 

- kulfon na kawasaki
- Świeżak
- Posty: 20
- Dołączył(a): 2/10/2006, 18:34
cezare napisał(a):głupie pytanie - a jak się leci 170km/h bez owiewek ;P ? jak to jest ?
Cez.
Dla mnie bomba. Byle nie za długo

Jeśli jest zdławiony, to mogą to być kryzy w układzie dolotowym (przed gaźnikiem). Demontaż całkiem prosty. Wystarczy to wyciągnąć i sprzęt odżywa.
A wkręca się na najwyższe rejestry obrotów?
http://filmy.scigacz.pl/Julien_Dupont_trial_Ateny Inter:pediatric
-
Grzybu - Bywalec
- Posty: 784
- Dołączył(a): 27/4/2007, 10:43
- Lokalizacja: Syc.oof
ja miałem moto z niemiec i też max to był 170-180 a po odblokowaniu idzie normalnie!
także najprawdopodobniej masz zablokowana tę kawe!!
także najprawdopodobniej masz zablokowana tę kawe!!
-
FZR600R - Świeżak
- Posty: 209
- Dołączył(a): 4/10/2006, 22:26
FZR600R napisał(a):ja miałem moto z niemiec i też max to był 170-180 a po odblokowaniu idzie normalnie!
także najprawdopodobniej masz zablokowana tę kawe!!
Bardziej pomocne by było gdybyś napisał w jaki sposób miałeś zblokowanego sprzęta..
http://filmy.scigacz.pl/Julien_Dupont_trial_Ateny Inter:pediatric
-
Grzybu - Bywalec
- Posty: 784
- Dołączył(a): 27/4/2007, 10:43
- Lokalizacja: Syc.oof
Dzisiaj Zobaczę do tych gaźników może to jest to. Zapomialem dodać że przy 180 silnik ma niecałe 8.000 obr a manetka jest odkręcona na maxa wiec chyba to nie może być wina zębatki. I choćbym położył się płasko na zbiorniku i rozpędzał się dłuższy czas nie przekroczę 180km/h z owiewką
- tur85
- Świeżak
- Posty: 5
- Dołączył(a): 4/7/2007, 17:40
- Lokalizacja: Åšwiecie
Tylko nie rozreguluj sobie gaziorów...
http://filmy.scigacz.pl/Julien_Dupont_trial_Ateny Inter:pediatric
-
Grzybu - Bywalec
- Posty: 784
- Dołączył(a): 27/4/2007, 10:43
- Lokalizacja: Syc.oof
Posty: 13
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości