kopci po remoncie diabolini 125
Posty: 7
• Strona 1 z 1
kopci po remoncie diabolini 125
Witam motor od wczoraj intensywnie kopci , ma wymieniony cylider , tlok i olej .Zrobilem remont poniewaz motor mi kopcil tak strasznie na bialo i olej pobieral.Po remoncie chodzil jak zyleta zero dymku , dotarlem elegancko.W piątek jezdzilem i nic sie nie dzialo , w sobote pale rano motor i zaczol kopcic , pojezdzilem chwile i nie kopcil wgl jak sie zagrzeje , brykalem tak ponad godzine po lesie i polach, i zaczol kopcic tak lekko, dojechalem do domu i takie straszny dym z tłumika i smierdzi olejem przepalonym . Nw co mu jest!! Prosze i pomoc czy to moga byc uszczelniacze w głowicy ?? !! 

- wsk125ktm250
- Świeżak
- Posty: 3
- Dołączył(a): 3/6/2013, 13:42
ciezko powiedziec na oko co to mogło byc.. moze przegrzałes i cos padło. moze uszczelniacze zaworowe strzeliły. na jaki kolor dymi ?
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
- wsk125ktm250
- Świeżak
- Posty: 3
- Dołączył(a): 3/6/2013, 13:42
trzeba rozbierac i diagnozowac
w najgorszym przypadku znowu tłok

KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
- wsk125ktm250
- Świeżak
- Posty: 3
- Dołączył(a): 3/6/2013, 13:42
no to na pewno głowica. zdejmij zawory i zobacz w jakim są stanie. albo wymiana albo docieranie pomoze
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
wymienilem głowice, przysłali mi tama sama tylko ma inna zebatke i mniejsze zawory.Po odpalaniu kopci ale nie tak strasznie jak przedtem , ustawilem rozrzad troche wczesniej bo jest zebatka mniejsza o 2 zeby, lanucuszek rozrzadu jest skrócony i motor zapali ale sie nie wkreca na full obroty i przykapca , jak go potrzymam na rownych obrotach to nie kopci ,spuszce i dodam gazu to zakopci.Nw co mu jest pierscienie sprawdzal mi znajomy tez zna sie troche bo jeezdzi ,czy to moze byc uszczelka pod głowica? czy co bo juz mnie krew zalewa
- diabolini 125
- Świeżak
- Posty: 23
- Dołączył(a): 20/4/2013, 19:50
Posty: 7
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości