Zobacz wÄ…tek - Triumph Daytona czy one wszystkie tak majÄ…?
NAS Analytics TAG

Triumph Daytona czy one wszystkie tak majÄ…?

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Triumph Daytona czy one wszystkie tak majÄ…?

Postprzez Jurand1987 » 10/6/2006, 07:55

Mam na oku jak w temacie triumpha Daytone może przybliże troche danych,148km 4garnki w rzędzie chłodzone cieczą,vmax około 280km/h motocykl jest sportowo-turystyczny,ma przejechane 12tys. km(długa historia opowiadać dlaczego tylko tyle) a jest z 96r.mam pytanie odnośnie pracy silnika bo gdy odpaliłem ją to myślałem ze sie przewruce silnik wydawał sie mieć wszędzie luzy,ale dodając leciutko gazu wszystko juz płynie tak jak w czasie jazdy,właściciel mówi że jest to jak najbardziej normalne w triumphach,byłem też w warsztacie motocyklowym i tez mi tak powiedzieli,a jakie jest wasze zdanie?
Nie tylko z obrotów i momentów człowiek żyje.Zwolnijmy i pomyślmy o otaczającej nas przyrodzie.
Jurand1987
Świeżak
 
Posty: 8
Dołączył(a): 4/6/2006, 14:49
Lokalizacja: Wojsławice


Postprzez siekson » 10/6/2006, 08:57

Tym co mowi sprzedawca bym sie nie sugerowal na twoim miejscu. A i w jakims gownianym warsztacie mogli triumpha na oczy nie widziec a tylko tak powiedzieli Ci zeby wyszlo ze sie znaja i zebys im dal spokoj. Nie mialem nigdy stycznosci z ta marka ale moze powiniennes pojsc do salonu triumpfa i zapytac czy tak powinno byc. Albo chociaz zadzwonic. Ewentualnie jak nie salon to znalezc inne ogloszenie i "zbadac" inny egzemplarz
Avatar użytkownika
siekson
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 933
Dołączył(a): 19/11/2005, 11:47
Lokalizacja: Warszawa


Postprzez Jurand1987 » 10/6/2006, 09:16

Dobra rada,ale jeśli ktoś z forum ma takiego triumpha prosił bym o kontakt a chociażby o komentarz na tym forum.pozdrawiam Jurand1987
Nie tylko z obrotów i momentów człowiek żyje.Zwolnijmy i pomyślmy o otaczającej nas przyrodzie.
Jurand1987
Świeżak
 
Posty: 8
Dołączył(a): 4/6/2006, 14:49
Lokalizacja: Wojsławice

Postprzez Thrillco » 10/6/2006, 09:54

Staryyy...zajrzyj jeszcze raz pod owiewki...masz tam 3 a nie 4 gary i dlatego na wolnych obrotach tak sie telepie, za to podczas jazdy, czyli na 3000 i wyżej jest zajedwabiście równiutko, nawet najlepsza japonia na 4 garach nie jest w stanie dorównać tak równiutką i łagodną praca tłoków...nie ma się czym martwić tylko dawać ognia bo to zajedwabisty motorek:D
brak opisu...
Avatar użytkownika
Thrillco
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2598
Dołączył(a): 22/2/2006, 20:57
Lokalizacja: Białystok

Postprzez Jurand1987 » 10/6/2006, 12:58

zajrzałem pod owiewki i co sie okazało 4 gary 1200 pojemnosci,148km
Nie tylko z obrotów i momentów człowiek żyje.Zwolnijmy i pomyślmy o otaczającej nas przyrodzie.
Jurand1987
Świeżak
 
Posty: 8
Dołączył(a): 4/6/2006, 14:49
Lokalizacja: Wojsławice

Postprzez motoman » 10/6/2006, 13:30

3 cylindrowy jest nowy model 675 cm3 2006
lubie sobie zjechać z gixera^^.
Avatar użytkownika
motoman
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1288
Dołączył(a): 13/5/2006, 18:06
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez Thrillco » 10/6/2006, 20:02

3 cylindrowa jest tez daytona 955:D Next time podawaj dokładnie model:)
Moze wszystkie triumphy tak majÄ…...
brak opisu...
Avatar użytkownika
Thrillco
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2598
Dołączył(a): 22/2/2006, 20:57
Lokalizacja: Białystok



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 17 gości




na górê