Problem z yamaha xs 400 dohc 12e
Posty: 9
• Strona 1 z 1
Problem z yamaha xs 400 dohc 12e
Witam
Posiadam Yamahe xs 400 dohc 12e i mam problem motor stał cała zime w garażu nie odpalałem rozebralem czesci takie jak wydech poniewaz malowalem lancuch plastiki takie tam czesci i wymienilem olej 20w 40 4t. z czesci mechanicznych nic nie ruszalem gaznika itd. 2 dni temu chcialem go odpalic niestety nic pare razy ladowalem akumulator i nie palil. jesli mozecie mi pomoc to pomozcie. Mam jeszcze jeden problem gdy wrzucam na 1 bieg to kolo ma lekki luz do momentu oporu gdy naciskam sprzeglo to powinno kolo sie obracac ale niestety ma mocny opor nie wiem dlaczego gdy wbije na 6 bieg ledwo co za uzyciem sily z wielkim oporem moge krecic kolem. Prosze o pomoc.
Posiadam Yamahe xs 400 dohc 12e i mam problem motor stał cała zime w garażu nie odpalałem rozebralem czesci takie jak wydech poniewaz malowalem lancuch plastiki takie tam czesci i wymienilem olej 20w 40 4t. z czesci mechanicznych nic nie ruszalem gaznika itd. 2 dni temu chcialem go odpalic niestety nic pare razy ladowalem akumulator i nie palil. jesli mozecie mi pomoc to pomozcie. Mam jeszcze jeden problem gdy wrzucam na 1 bieg to kolo ma lekki luz do momentu oporu gdy naciskam sprzeglo to powinno kolo sie obracac ale niestety ma mocny opor nie wiem dlaczego gdy wbije na 6 bieg ledwo co za uzyciem sily z wielkim oporem moge krecic kolem. Prosze o pomoc.
- mruwkaa94
- Świeżak
- Posty: 3
- Dołączył(a): 9/4/2013, 08:15
- Lokalizacja: Police
dobra zaraz sie biore do roboty. A wiecie cos na temat tego sprzegła i koła ? wrzucam pierwszy bieg to kolo wiadomo ma lekki luz ale do pewnego momentu ale jak sprzeglo nacisne to dalej sie kolo blokuje a powinno sie krecic :/
- mruwkaa94
- Świeżak
- Posty: 3
- Dołączył(a): 9/4/2013, 08:15
- Lokalizacja: Police
olej jest zimny i zarazem gęsty dlatego po wciśnięciu sprzęgła nadal obraca się koło przy włączonym silniku jeżeli motocykl wcześniej chodził na oleju 10w40 a ostatnio na 20w40 skutki tych objaw będą podwojone, sokoro obróciłeś koło z wielkim oporem to tarcze nie mogą być sklejone bo inaczej nie obróciłbyś kołem wcale
- gulczas9
- Świeżak
- Posty: 55
- Dołączył(a): 19/3/2009, 20:44
- Lokalizacja: Mikołajki warmińsko-mazurskie
Posty: 9
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości