Zobacz wÄ…tek - Rozrzad Zx6r Problem!!
 
NAS Analytics TAG

Rozrzad Zx6r Problem!!

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Rozrzad Zx6r Problem!!

Postprzez Kawakamil » 4/3/2013, 23:10

Witam, rok temu wymieniałem łańcuszek rozrządu typ powiedział ze napinacz jest ok lecz jednak po przejechaniu w zeszłym sezonie może 1k teraz mam 3k i nic więcej nie przejechałem, problem znów sie pojawił tym razem myślę ze to napinacz, powyżej 4tys obrotów do 10tys strasznie dzwoni łańcuszek, tak obstawiam bo to z prawej strony silnika gdy sie przyłoży ucho nie jest to tykanie tylko dzwonienie głośne, chciałbym to naprawić ale pytanie sie nasila skąd napinacz i czy musi być taki drogi? wiem ze używki nie kupie bo kupie to samo ale znalazłem na allegro coś takiego i nie wiem czy będzie to pasowało : http://allegro.pl/ir-napinacz-lancucha- ... 88021.html

Czy wtedy wystarczy wykręcić napinacz wymieni sprężyny itp i na nowo zakręcić czy trzeba co robić? trochę sie na tym znam ale żeby głowicę zdejmować to sie trochę boje dlatego pytam:)
Kawakamil
Świeżak
 
Posty: 16
Dołączył(a): 4/3/2013, 23:03


Postprzez Black-Ghost » 5/3/2013, 14:23

Z tego co widzÄ™ link tyczy siÄ™ starego GPX/GPZ 600 a nie ZX-6R.
Avatar użytkownika
Black-Ghost
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4635
Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
Lokalizacja: Oświęcim(KOS)


Postprzez Seba_ER5 » 5/3/2013, 21:59

Ktory model zx6-r masz? Mam do 03-04 dobry napinacz w domu w garazu. Zawsze mozna sprawdzic czy podobny do innych modeli nie szedl tzn mlodszych lub starszych.
Avatar użytkownika
Seba_ER5
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 5222
Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58

Postprzez Kawakamil » 5/3/2013, 22:59

ja mam zx6r 99rok o ile sie nie myle to napinacz pasuje z 03 ale nie jestem pewien
Kawakamil
Świeżak
 
Posty: 16
Dołączył(a): 4/3/2013, 23:03

Postprzez Seba_ER5 » 5/3/2013, 23:12

12048-1181 numer napinacza

2000 NINJA ZX-6R (ZX600-J1) - Camshaft(s)/Tensioner
2001 NINJA ZX-6R (ZX600-J2) - Camshaft(s)/Tensioner
2002 NINJA ZX-6R (ZX600-J3) - Camshaft(s)/Tensioner
2003 NINJA ZX-6R (ZX636-B1) - Camshaft(s)/Tensioner
2003 NINJA ZX-6RR (ZX600-K1) - Camshaft(s)/Tensioner
2004 KX250F (KX250-N1) - Camshaft(s)/Tensioner
2004 NINJA ZX-6R (ZX636-B2) - Camshaft(s)/Tensioner
2004 NINJA ZX-6RR (ZX600-M1) - Camshaft(s)/Tensioner
2005 KX250F (KX250-N2) - Camshaft(s)/Tensioner
2005 NINJA ZX-6R (ZX636-C1) - Camshaft(s)/Tensioner
2005 NINJA ZX-6RR (ZX600-N1) - Camshaft(s)/Tensioner
2005 ZZR600 (ZX600-J4) - Camshaft(s)/Tensioner
2006 KX250F (KX250T6F) - Camshaft(s)/Tensioner
2006 NINJA ZX-6R (ZX636C6F) - Camshaft(s)/Tensioner
2006 NINJA ZX-6R (ZX636D6F) - Camshaft(s)/Tensioner
2006 NINJA ZX-6RR (ZX600N6F) - Camshaft(s)/Tensioner
2006 ZZR600 (ZX600J6F) - Camshaft(s)/Tensioner
2007 KX250F (KX250T7F) - Camshaft(s)/Tensioner
2007 NINJA ZX-6R (ZX600P7F) - Camshaft(s)/Tensioner
2007 ZZR600 (ZX600J7F) - Camshaft(s)/Tensioner
2008 KX250F (KX250T8F) - Camshaft(s)/Tensioner
2008 NINJA ZX-6R (ZX600P8F) - Camshaft(s)/Tensioner
2008 NINJA ZX-6R (ZX600P8FA) - Camshaft(s)/Tensioner
2008 ZZR600 (ZX600J8F) - Camshaft(s)/Tensioner
2009 NINJA ZX-6R (ZX600R9F) - Camshaft(s)/Tensioner
2009 NINJA ZX-6R (ZX600R9FA) - Camshaft(s)/Tensioner
2010 NINJA ZX-6R (ZX600RAF) - Camshaft(s)/Tensioner
2010 NINJA ZX-6R (ZX600RAFA) - Camshaft(s)/Tensioner
2011 NINJA ZX-6R (ZX600RBF) - Camshaft(s)/Tensioner
2012 NINJA ZX-6R (ZX600RCF) - Camshaft(s)/Tensioner
2013 NINJA ZX-6R (ZX636EDF) - Camshaft(s)/Tensioner
2013 NINJA ZX-6R ABS (ZX636FDF) - Camshaft(s)/Tensioner
Avatar użytkownika
Seba_ER5
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 5222
Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58

Postprzez Kawakamil » 5/3/2013, 23:37

Czyli wychodzi na to ze nie pasuje?
Kawakamil
Świeżak
 
Posty: 16
Dołączył(a): 4/3/2013, 23:03

Postprzez Seba_ER5 » 6/3/2013, 00:34

Wedlug part numberu chyba nie...
Avatar użytkownika
Seba_ER5
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 5222
Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58

Postprzez Kawakamil » 6/3/2013, 08:53

A moglbys zrobic fotke ?? :)

Witam ponownie, znalazlem to http://allegro.pl/kawasaki-zx6r-zx9r-63 ... 66043.html dzwonilem do kolesia i mowi ze 100% sprawny i ze bedzie pasowal tylko teraz wlasnie nie wiem co robic bo mam metlik Razz
Kawakamil
Świeżak
 
Posty: 16
Dołączył(a): 4/3/2013, 23:03

Postprzez hugo2003 » 6/3/2013, 19:52

Wizuwalnie wyglada jak moj z ZX9R 2001
Motorynka Pony

WSK 125 (1983r)

MZ ETZ 251

GSX 600F

ZX 9 R (moje oczko w głowie)
Avatar użytkownika
hugo2003
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1588
Dołączył(a): 18/9/2006, 10:23
Lokalizacja: Poznań

Postprzez Kawakamil » 7/3/2013, 11:21

Witam ponownie, dziś to rozkręciłem aby zobaczyć ten napinacz, niestety muszę isc do pracy i niemoge go wyjac calkiem bo nie zdarze a musze zrzucic gazniki, ale mam jedno pytanie czy to nie jest aby napinacz z cbr w moim zx? wydajem i sie ze tak, nawet do karterow nie pasuje idealnie, prosze o pomoc, czy moze ten zostac i dowalic sprezyne z larsona czy oryginal. zalatwiac! Dodam fotke dla oszacowania http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b43 ... 5e851.html

Obrazek (otwórz link)
Jednak nie! z cbr to tez nie jest... wiec z czego to jest do cholery;/ bo oryginal to napewno nie jest tu link do oryginalu : http://allegro.pl/kawasaki-zx6r-zx9r-63 ... 66043.html
Kawakamil
Świeżak
 
Posty: 16
Dołączył(a): 4/3/2013, 23:03

Postprzez Seba_ER5 » 7/3/2013, 21:52

Moze to jest napinacz reczny i wystarczy go dokrecic jakims kluczem. Acha sa napinacze wlasnie mechaniczne. Zapomnialme tylko nazwe. Jedyna wada trzeba go co jakis czas podkrecic. Zle podkrecisz wszystko poj w pi...iec :)
Avatar użytkownika
Seba_ER5
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 5222
Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58

Postprzez Kawakamil » 7/3/2013, 22:31

kupilem ten napinacz z allegro 50zl to nie majatek a bede widzial co sie stanie ;) odezwe sie w poniedzialek wieczor jak poskladam :)

mam pytano bo przetlumaczylem sobie kawalek manuala i to takie cos : To jest niezwrotny napinacz wału krzywkowego łańcucha w typie. Kij pchnięcia nie wraca do swojej pierwotnej pozycji jak tylko to zabiera się na zewnątrz do podniesienia luzu wału krzywkowego łańcucha. Zauważać, że wszystkie zasady wymieniły poniżej:
Usuwając napinacz, nie wyjmować wzrastających zasuw z tej pozycji móc uszkodzić napinacz i łańcuch wału krzywkowego, jak tylko zasuwy zostaną poluzowane, napinacz musi być usunięty i musi resetować jak opisany w "Camshaft Chain Tensioner Installation." nie odwracać wału korbowego podczas gdy napinacz jest usunięty.
To mogło zmartwić cramshaft wybrany termin łańcucha, i uszkadzać zawory.

Czyli przed wlozeniem musze go wcisnac do samego konca a on sie potem automatycznie ulozy?? Prosze o szybko odpowiedz!
Kawakamil
Świeżak
 
Posty: 16
Dołączył(a): 4/3/2013, 23:03

Postprzez Seba_ER5 » 9/3/2013, 00:41

Wrzuc po angielsku lepiej.
Avatar użytkownika
Seba_ER5
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 5222
Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58

Postprzez Kawakamil » 9/3/2013, 09:23

seba a mam troche dziwne pytani, jak widzisz ten napinacz jest inny i jak mam sprezyne wyjac zanim go wykrece? oleju nie musze spuszczac z tego ci wiem?

Dobra ma go na pol wyjety, dlaczego na pol? nie wiem jak to sie stalo ale rama mnie trzyma i mi go blokuje rama jest prosta a jednak go blokuje moze to dlatego ze byla malowana proszkowo i duzo farby tam jest? macie jakis patent bo juz sil na to nie mam ... mam dremel i bym to oszlifowal bo bede mial nowy napinacz ale cholera nie chce aby jakies opilki sie przedostaly przez jakas szpare obok napinacza ;/


Nie piszemy posta pod postem, używamy opcji edytuj. MLV
Kawakamil
Świeżak
 
Posty: 16
Dołączył(a): 4/3/2013, 23:03

Postprzez Seba_ER5 » 9/3/2013, 22:10

Moze obluzuj jedn srube silnikowa.
Avatar użytkownika
Seba_ER5
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 5222
Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58

Postprzez Kawakamil » 10/3/2013, 11:26

juro poluzuje jedna strone i odhylke go troche wyjme i wloze nowy od razu
Kawakamil
Świeżak
 
Posty: 16
Dołączył(a): 4/3/2013, 23:03

Postprzez Kawakamil » 11/3/2013, 17:07

Seba nic z tego silnik juz praktycznie na niczym sie nie trzyma a mimo tego nie idzie go na tyle osunac zeby wyjac... jestem juz bezsilny a nowy napinacz czeka:(
Kawakamil
Świeżak
 
Posty: 16
Dołączył(a): 4/3/2013, 23:03

Postprzez Black-Ghost » 11/3/2013, 17:58

Na upartego możesz wyciągnąć silnik. Ale lepiej będzie jak oddasz to do jakiegoś serwisu gdzie mają specjalistyczne narzędzia do tego typu napraw.
Avatar użytkownika
Black-Ghost
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4635
Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
Lokalizacja: Oświęcim(KOS)

Postprzez Kawakamil » 11/3/2013, 18:31

Mam narzedzia ale to nie juz o to chodzi, chodzi o to ze silnik ciasno siedzi w ramie bo byla proszkowo malowana zostawilem go na podprze tzn tej osi glownej z dolu drochew sie luzuje ale wiecie jak to jest wszystko wydaje sie tak delikatne ze strach co kolwiek mocniej pocisnac itp. nie wiem biore kawe i ide dalej z 2 strony moglbym wybic ten napinacz na chama ale nie chce zeby bron boze sie rozpadl i polecialo wszystko w komore bo wtedy bylbym ugotowany wiecie o co chodzi ciezka sprawa niby tylko wyjac a jednak ;P No nic lece bede tu zaglodal co jakis czas
Kawakamil
Świeżak
 
Posty: 16
Dołączył(a): 4/3/2013, 23:03

Postprzez Black-Ghost » 11/3/2013, 18:47

Ja wyciągałem silnik w moto dwa razy i przy odrobinie wiedzy z dziedziny mechaniki nie da się tego spartolić. ;)
Avatar użytkownika
Black-Ghost
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4635
Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
Lokalizacja: Oświęcim(KOS)

Następna strona


Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości




na górê