Rozrzad Zx6r Problem!!
Posty: 23
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Rozrzad Zx6r Problem!!
Witam, rok temu wymieniałem łańcuszek rozrządu typ powiedział ze napinacz jest ok lecz jednak po przejechaniu w zeszłym sezonie może 1k teraz mam 3k i nic więcej nie przejechałem, problem znów sie pojawił tym razem myślę ze to napinacz, powyżej 4tys obrotów do 10tys strasznie dzwoni łańcuszek, tak obstawiam bo to z prawej strony silnika gdy sie przyłoży ucho nie jest to tykanie tylko dzwonienie głośne, chciałbym to naprawić ale pytanie sie nasila skąd napinacz i czy musi być taki drogi? wiem ze używki nie kupie bo kupie to samo ale znalazłem na allegro coś takiego i nie wiem czy będzie to pasowało : http://allegro.pl/ir-napinacz-lancucha- ... 88021.html
Czy wtedy wystarczy wykręcić napinacz wymieni sprężyny itp i na nowo zakręcić czy trzeba co robić? trochę sie na tym znam ale żeby głowicę zdejmować to sie trochę boje dlatego pytam:)
Czy wtedy wystarczy wykręcić napinacz wymieni sprężyny itp i na nowo zakręcić czy trzeba co robić? trochę sie na tym znam ale żeby głowicę zdejmować to sie trochę boje dlatego pytam:)
- Kawakamil
- Świeżak
- Posty: 16
- Dołączył(a): 4/3/2013, 23:03
Z tego co widzÄ™ link tyczy siÄ™ starego GPX/GPZ 600 a nie ZX-6R.
"ZX-10R" Ninja 2008 | http://bikepics.com/members/blackzx10r/
-
Black-Ghost - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4635
- Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
- Lokalizacja: Oświęcim(KOS)
Ktory model zx6-r masz? Mam do 03-04 dobry napinacz w domu w garazu. Zawsze mozna sprawdzic czy podobny do innych modeli nie szedl tzn mlodszych lub starszych.
-
Seba_ER5 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 5222
- Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58
12048-1181 numer napinacza
2000 NINJA ZX-6R (ZX600-J1) - Camshaft(s)/Tensioner
2001 NINJA ZX-6R (ZX600-J2) - Camshaft(s)/Tensioner
2002 NINJA ZX-6R (ZX600-J3) - Camshaft(s)/Tensioner
2003 NINJA ZX-6R (ZX636-B1) - Camshaft(s)/Tensioner
2003 NINJA ZX-6RR (ZX600-K1) - Camshaft(s)/Tensioner
2004 KX250F (KX250-N1) - Camshaft(s)/Tensioner
2004 NINJA ZX-6R (ZX636-B2) - Camshaft(s)/Tensioner
2004 NINJA ZX-6RR (ZX600-M1) - Camshaft(s)/Tensioner
2005 KX250F (KX250-N2) - Camshaft(s)/Tensioner
2005 NINJA ZX-6R (ZX636-C1) - Camshaft(s)/Tensioner
2005 NINJA ZX-6RR (ZX600-N1) - Camshaft(s)/Tensioner
2005 ZZR600 (ZX600-J4) - Camshaft(s)/Tensioner
2006 KX250F (KX250T6F) - Camshaft(s)/Tensioner
2006 NINJA ZX-6R (ZX636C6F) - Camshaft(s)/Tensioner
2006 NINJA ZX-6R (ZX636D6F) - Camshaft(s)/Tensioner
2006 NINJA ZX-6RR (ZX600N6F) - Camshaft(s)/Tensioner
2006 ZZR600 (ZX600J6F) - Camshaft(s)/Tensioner
2007 KX250F (KX250T7F) - Camshaft(s)/Tensioner
2007 NINJA ZX-6R (ZX600P7F) - Camshaft(s)/Tensioner
2007 ZZR600 (ZX600J7F) - Camshaft(s)/Tensioner
2008 KX250F (KX250T8F) - Camshaft(s)/Tensioner
2008 NINJA ZX-6R (ZX600P8F) - Camshaft(s)/Tensioner
2008 NINJA ZX-6R (ZX600P8FA) - Camshaft(s)/Tensioner
2008 ZZR600 (ZX600J8F) - Camshaft(s)/Tensioner
2009 NINJA ZX-6R (ZX600R9F) - Camshaft(s)/Tensioner
2009 NINJA ZX-6R (ZX600R9FA) - Camshaft(s)/Tensioner
2010 NINJA ZX-6R (ZX600RAF) - Camshaft(s)/Tensioner
2010 NINJA ZX-6R (ZX600RAFA) - Camshaft(s)/Tensioner
2011 NINJA ZX-6R (ZX600RBF) - Camshaft(s)/Tensioner
2012 NINJA ZX-6R (ZX600RCF) - Camshaft(s)/Tensioner
2013 NINJA ZX-6R (ZX636EDF) - Camshaft(s)/Tensioner
2013 NINJA ZX-6R ABS (ZX636FDF) - Camshaft(s)/Tensioner
2000 NINJA ZX-6R (ZX600-J1) - Camshaft(s)/Tensioner
2001 NINJA ZX-6R (ZX600-J2) - Camshaft(s)/Tensioner
2002 NINJA ZX-6R (ZX600-J3) - Camshaft(s)/Tensioner
2003 NINJA ZX-6R (ZX636-B1) - Camshaft(s)/Tensioner
2003 NINJA ZX-6RR (ZX600-K1) - Camshaft(s)/Tensioner
2004 KX250F (KX250-N1) - Camshaft(s)/Tensioner
2004 NINJA ZX-6R (ZX636-B2) - Camshaft(s)/Tensioner
2004 NINJA ZX-6RR (ZX600-M1) - Camshaft(s)/Tensioner
2005 KX250F (KX250-N2) - Camshaft(s)/Tensioner
2005 NINJA ZX-6R (ZX636-C1) - Camshaft(s)/Tensioner
2005 NINJA ZX-6RR (ZX600-N1) - Camshaft(s)/Tensioner
2005 ZZR600 (ZX600-J4) - Camshaft(s)/Tensioner
2006 KX250F (KX250T6F) - Camshaft(s)/Tensioner
2006 NINJA ZX-6R (ZX636C6F) - Camshaft(s)/Tensioner
2006 NINJA ZX-6R (ZX636D6F) - Camshaft(s)/Tensioner
2006 NINJA ZX-6RR (ZX600N6F) - Camshaft(s)/Tensioner
2006 ZZR600 (ZX600J6F) - Camshaft(s)/Tensioner
2007 KX250F (KX250T7F) - Camshaft(s)/Tensioner
2007 NINJA ZX-6R (ZX600P7F) - Camshaft(s)/Tensioner
2007 ZZR600 (ZX600J7F) - Camshaft(s)/Tensioner
2008 KX250F (KX250T8F) - Camshaft(s)/Tensioner
2008 NINJA ZX-6R (ZX600P8F) - Camshaft(s)/Tensioner
2008 NINJA ZX-6R (ZX600P8FA) - Camshaft(s)/Tensioner
2008 ZZR600 (ZX600J8F) - Camshaft(s)/Tensioner
2009 NINJA ZX-6R (ZX600R9F) - Camshaft(s)/Tensioner
2009 NINJA ZX-6R (ZX600R9FA) - Camshaft(s)/Tensioner
2010 NINJA ZX-6R (ZX600RAF) - Camshaft(s)/Tensioner
2010 NINJA ZX-6R (ZX600RAFA) - Camshaft(s)/Tensioner
2011 NINJA ZX-6R (ZX600RBF) - Camshaft(s)/Tensioner
2012 NINJA ZX-6R (ZX600RCF) - Camshaft(s)/Tensioner
2013 NINJA ZX-6R (ZX636EDF) - Camshaft(s)/Tensioner
2013 NINJA ZX-6R ABS (ZX636FDF) - Camshaft(s)/Tensioner
-
Seba_ER5 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 5222
- Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58
-
Seba_ER5 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 5222
- Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58
A moglbys zrobic fotke ??
Witam ponownie, znalazlem to http://allegro.pl/kawasaki-zx6r-zx9r-63 ... 66043.html dzwonilem do kolesia i mowi ze 100% sprawny i ze bedzie pasowal tylko teraz wlasnie nie wiem co robic bo mam metlik Razz
Witam ponownie, znalazlem to http://allegro.pl/kawasaki-zx6r-zx9r-63 ... 66043.html dzwonilem do kolesia i mowi ze 100% sprawny i ze bedzie pasowal tylko teraz wlasnie nie wiem co robic bo mam metlik Razz
- Kawakamil
- Świeżak
- Posty: 16
- Dołączył(a): 4/3/2013, 23:03
Witam ponownie, dziś to rozkręciłem aby zobaczyć ten napinacz, niestety muszę isc do pracy i niemoge go wyjac calkiem bo nie zdarze a musze zrzucic gazniki, ale mam jedno pytanie czy to nie jest aby napinacz z cbr w moim zx? wydajem i sie ze tak, nawet do karterow nie pasuje idealnie, prosze o pomoc, czy moze ten zostac i dowalic sprezyne z larsona czy oryginal. zalatwiac! Dodam fotke dla oszacowania http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b43 ... 5e851.html
(otwórz link)
Jednak nie! z cbr to tez nie jest... wiec z czego to jest do cholery;/ bo oryginal to napewno nie jest tu link do oryginalu : http://allegro.pl/kawasaki-zx6r-zx9r-63 ... 66043.html
(otwórz link)
Jednak nie! z cbr to tez nie jest... wiec z czego to jest do cholery;/ bo oryginal to napewno nie jest tu link do oryginalu : http://allegro.pl/kawasaki-zx6r-zx9r-63 ... 66043.html
- Kawakamil
- Świeżak
- Posty: 16
- Dołączył(a): 4/3/2013, 23:03
Moze to jest napinacz reczny i wystarczy go dokrecic jakims kluczem. Acha sa napinacze wlasnie mechaniczne. Zapomnialme tylko nazwe. Jedyna wada trzeba go co jakis czas podkrecic. Zle podkrecisz wszystko poj w pi...iec
-
Seba_ER5 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 5222
- Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58
kupilem ten napinacz z allegro 50zl to nie majatek a bede widzial co sie stanie odezwe sie w poniedzialek wieczor jak poskladam
mam pytano bo przetlumaczylem sobie kawalek manuala i to takie cos : To jest niezwrotny napinacz wału krzywkowego łańcucha w typie. Kij pchnięcia nie wraca do swojej pierwotnej pozycji jak tylko to zabiera się na zewnątrz do podniesienia luzu wału krzywkowego łańcucha. Zauważać, że wszystkie zasady wymieniły poniżej:
Usuwając napinacz, nie wyjmować wzrastających zasuw z tej pozycji móc uszkodzić napinacz i łańcuch wału krzywkowego, jak tylko zasuwy zostaną poluzowane, napinacz musi być usunięty i musi resetować jak opisany w "Camshaft Chain Tensioner Installation." nie odwracać wału korbowego podczas gdy napinacz jest usunięty.
To mogło zmartwić cramshaft wybrany termin łańcucha, i uszkadzać zawory.
Czyli przed wlozeniem musze go wcisnac do samego konca a on sie potem automatycznie ulozy?? Prosze o szybko odpowiedz!
mam pytano bo przetlumaczylem sobie kawalek manuala i to takie cos : To jest niezwrotny napinacz wału krzywkowego łańcucha w typie. Kij pchnięcia nie wraca do swojej pierwotnej pozycji jak tylko to zabiera się na zewnątrz do podniesienia luzu wału krzywkowego łańcucha. Zauważać, że wszystkie zasady wymieniły poniżej:
Usuwając napinacz, nie wyjmować wzrastających zasuw z tej pozycji móc uszkodzić napinacz i łańcuch wału krzywkowego, jak tylko zasuwy zostaną poluzowane, napinacz musi być usunięty i musi resetować jak opisany w "Camshaft Chain Tensioner Installation." nie odwracać wału korbowego podczas gdy napinacz jest usunięty.
To mogło zmartwić cramshaft wybrany termin łańcucha, i uszkadzać zawory.
Czyli przed wlozeniem musze go wcisnac do samego konca a on sie potem automatycznie ulozy?? Prosze o szybko odpowiedz!
- Kawakamil
- Świeżak
- Posty: 16
- Dołączył(a): 4/3/2013, 23:03
-
Seba_ER5 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 5222
- Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58
seba a mam troche dziwne pytani, jak widzisz ten napinacz jest inny i jak mam sprezyne wyjac zanim go wykrece? oleju nie musze spuszczac z tego ci wiem?
Dobra ma go na pol wyjety, dlaczego na pol? nie wiem jak to sie stalo ale rama mnie trzyma i mi go blokuje rama jest prosta a jednak go blokuje moze to dlatego ze byla malowana proszkowo i duzo farby tam jest? macie jakis patent bo juz sil na to nie mam ... mam dremel i bym to oszlifowal bo bede mial nowy napinacz ale cholera nie chce aby jakies opilki sie przedostaly przez jakas szpare obok napinacza ;/
Nie piszemy posta pod postem, używamy opcji edytuj. MLV
Dobra ma go na pol wyjety, dlaczego na pol? nie wiem jak to sie stalo ale rama mnie trzyma i mi go blokuje rama jest prosta a jednak go blokuje moze to dlatego ze byla malowana proszkowo i duzo farby tam jest? macie jakis patent bo juz sil na to nie mam ... mam dremel i bym to oszlifowal bo bede mial nowy napinacz ale cholera nie chce aby jakies opilki sie przedostaly przez jakas szpare obok napinacza ;/
Nie piszemy posta pod postem, używamy opcji edytuj. MLV
- Kawakamil
- Świeżak
- Posty: 16
- Dołączył(a): 4/3/2013, 23:03
-
Seba_ER5 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 5222
- Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58
Na upartego możesz wyciągnąć silnik. Ale lepiej będzie jak oddasz to do jakiegoś serwisu gdzie mają specjalistyczne narzędzia do tego typu napraw.
"ZX-10R" Ninja 2008 | http://bikepics.com/members/blackzx10r/
-
Black-Ghost - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4635
- Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
- Lokalizacja: Oświęcim(KOS)
Mam narzedzia ale to nie juz o to chodzi, chodzi o to ze silnik ciasno siedzi w ramie bo byla proszkowo malowana zostawilem go na podprze tzn tej osi glownej z dolu drochew sie luzuje ale wiecie jak to jest wszystko wydaje sie tak delikatne ze strach co kolwiek mocniej pocisnac itp. nie wiem biore kawe i ide dalej z 2 strony moglbym wybic ten napinacz na chama ale nie chce zeby bron boze sie rozpadl i polecialo wszystko w komore bo wtedy bylbym ugotowany wiecie o co chodzi ciezka sprawa niby tylko wyjac a jednak ;P No nic lece bede tu zaglodal co jakis czas
- Kawakamil
- Świeżak
- Posty: 16
- Dołączył(a): 4/3/2013, 23:03
Ja wyciągałem silnik w moto dwa razy i przy odrobinie wiedzy z dziedziny mechaniki nie da się tego spartolić.
"ZX-10R" Ninja 2008 | http://bikepics.com/members/blackzx10r/
-
Black-Ghost - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4635
- Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
- Lokalizacja: Oświęcim(KOS)
Posty: 23
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości