przez MateuszGPZ » 25/2/2013, 21:57
Witam.
Jako nowy użytkownik forum pragnę wszystkich powitać.
Mam na imiÄ™ Mateusz i posiadam Kawasaki GPZ 500 z 1989r.
Kawe kupiłem około tygodnia temu, ogólnie nie jest w rewelacyjnym stanie ale silnik był w dosyć dobrym stanie, słychać tylko lekkie stukanie zaworów na zimnym silniku. Mój problem zaczął się od wymiany oleju (Motul 5100), filtru oleju i powietrza oraz płynu chłodniczego. Po odpaleniu, normalnie pracował przez kilka minut po czym dodałem gazu do około 5 tys. obrotów i silnik zaczął tracić obroty (zmalały do około 1,5 tys. na biegu jałowym), po dodaniu gazu wkręca się na max 4,500 tys. obrotów. Co może być przyczyną? dodam że nic przy gaźnikach nie grzebałem. Nie wiem czy to ma jakieś znaczenie ale rozbierałem kranik ponieważ w środku był zasyfiony. Trochę dziwi mnie też to że po zgaszeniu moto, z prawego tłumika leci biały dym. Możliwe że pracuje na jeden gar?
Pozdrawiam.