Olej do starego plastika klasyka
Posty: 4
• Strona 1 z 1
Olej do starego plastika klasyka
Witam
Jestem dumnym posiadaczem Hondy cbr600 f1 1991r
Przebieg licznikowy 49k, rzeczywisty... Bóg jeden wie, handlarz i kilkunastu właścicieli przedemną...
Jednak silnik w tym motocyklu chodzi idealnie, jest jak nowy !
np zimowe odpalanie: http://www.youtube.com/watch?v=wTdcL7-tLUM
Nie bierze oleju, pali na dotyk, dymku grama nie puszcza, takie coś jak rozgrzewanie przed jazdą bo się udławi czy coś nie istnieje, odpalony=gotowy do jazdy itp itd
Motocykl zostaje ze mną na długie lata i chce o niego dbać. Jaki olej polecacie, półsyntetyk czy pełen syntetyk ?
np motul podpowiada:
Best 300V 4T FACTORY LINE 10W-40
Better 7100 4T 10W-40
Good 5100 4T 10W-40
W chwili obecnej zalany jest motultm 5100 (bo tak lał poprzedni właściciel - pierwszy w pl)
Podpowiecie coÅ› ?
Jestem dumnym posiadaczem Hondy cbr600 f1 1991r
Przebieg licznikowy 49k, rzeczywisty... Bóg jeden wie, handlarz i kilkunastu właścicieli przedemną...
Jednak silnik w tym motocyklu chodzi idealnie, jest jak nowy !
np zimowe odpalanie: http://www.youtube.com/watch?v=wTdcL7-tLUM
Nie bierze oleju, pali na dotyk, dymku grama nie puszcza, takie coś jak rozgrzewanie przed jazdą bo się udławi czy coś nie istnieje, odpalony=gotowy do jazdy itp itd
Motocykl zostaje ze mną na długie lata i chce o niego dbać. Jaki olej polecacie, półsyntetyk czy pełen syntetyk ?
np motul podpowiada:
Best 300V 4T FACTORY LINE 10W-40
Better 7100 4T 10W-40
Good 5100 4T 10W-40
W chwili obecnej zalany jest motultm 5100 (bo tak lał poprzedni właściciel - pierwszy w pl)
Podpowiecie coÅ› ?
- Bies601
- Świeżak
- Posty: 53
- Dołączył(a): 18/8/2011, 18:22
I tak zostaw jak poprzedni. Czasem zmiany olejów powodują przepłukanie i rozszczelnienie silnika. Pełen syntetyk nie jest dobry prawdę mówiąc, zostawia cienki film olejowy, i z tego powodu nie stosują go w MGP. Lej 5100 lub coś o tych parametrach.
-
mati22252 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 805
- Dołączył(a): 12/4/2012, 17:04
- Lokalizacja: Żagań/ Poznań
mati22252 napisał(a):I tak zostaw jak poprzedni. Czasem zmiany olejów powodują przepłukanie i rozszczelnienie silnika. Pełen syntetyk nie jest dobry prawdę mówiąc, zostawia cienki film olejowy, i z tego powodu nie stosują go w MGP. Lej 5100 lub coś o tych parametrach.
Pełen syntetyk jest zawsze lepszy. Ale dobry pół syntetyk na estrach też nie zaszkodzi, od 5100 jest o niebo lepszy Bel-Ray EXP (ma dobre kilka klas jakości więcej, dużo lepiej wygląda przy zlewaniu, zerowe spalanie oleju i nigdy nie skleił mi sprzęgła w przeciwieństwie do 5100), a kosztuje tyle samo.
-
Invi - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6277
- Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12
Poradzę Ci korzystać z tematów podwieszonych.
Ostrzeżenie.
Zamykam.
Ostrzeżenie.
Zamykam.
Remonty i tuning silników, zawieszeń, tulejowanie, szlify, wymiany korbowodów, naprawa wałów. Honowanie Nicasilu. Części i akcesoria. tel. 607198003 http://WWW.MOTO-KORN.PL (otwórz link)
-
MJR128 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 847
- Dołączył(a): 10/12/2006, 20:39
- Lokalizacja: Ladzin/Kraków
Posty: 4
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 21 gości