Zobacz wÄ…tek - Olej do starego plastika klasyka
NAS Analytics TAG

Olej do starego plastika klasyka

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Olej do starego plastika klasyka

Postprzez Bies601 » 17/2/2013, 10:23

Witam
Jestem dumnym posiadaczem Hondy cbr600 f1 1991r
Przebieg licznikowy 49k, rzeczywisty... Bóg jeden wie, handlarz i kilkunastu właścicieli przedemną...
Jednak silnik w tym motocyklu chodzi idealnie, jest jak nowy !
np zimowe odpalanie: http://www.youtube.com/watch?v=wTdcL7-tLUM
Nie bierze oleju, pali na dotyk, dymku grama nie puszcza, takie coś jak rozgrzewanie przed jazdą bo się udławi czy coś nie istnieje, odpalony=gotowy do jazdy itp itd

Motocykl zostaje ze mną na długie lata i chce o niego dbać. Jaki olej polecacie, półsyntetyk czy pełen syntetyk ?
np motul podpowiada:
Best 300V 4T FACTORY LINE 10W-40
Better 7100 4T 10W-40
Good 5100 4T 10W-40

W chwili obecnej zalany jest motultm 5100 (bo tak lał poprzedni właściciel - pierwszy w pl)

Podpowiecie coÅ› ?
Bies601
Świeżak
 
Posty: 53
Dołączył(a): 18/8/2011, 18:22


Postprzez mati22252 » 17/2/2013, 11:05

I tak zostaw jak poprzedni. Czasem zmiany olejów powodują przepłukanie i rozszczelnienie silnika. Pełen syntetyk nie jest dobry prawdę mówiąc, zostawia cienki film olejowy, i z tego powodu nie stosują go w MGP. Lej 5100 lub coś o tych parametrach.
Avatar użytkownika
mati22252
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 805
Dołączył(a): 12/4/2012, 17:04
Lokalizacja: Żagań/ Poznań


Postprzez Invi » 17/2/2013, 11:18

mati22252 napisał(a):I tak zostaw jak poprzedni. Czasem zmiany olejów powodują przepłukanie i rozszczelnienie silnika. Pełen syntetyk nie jest dobry prawdę mówiąc, zostawia cienki film olejowy, i z tego powodu nie stosują go w MGP. Lej 5100 lub coś o tych parametrach.


:lol: :lol: :lol:

Pełen syntetyk jest zawsze lepszy. Ale dobry pół syntetyk na estrach też nie zaszkodzi, od 5100 jest o niebo lepszy Bel-Ray EXP (ma dobre kilka klas jakości więcej, dużo lepiej wygląda przy zlewaniu, zerowe spalanie oleju i nigdy nie skleił mi sprzęgła w przeciwieństwie do 5100), a kosztuje tyle samo.
Avatar użytkownika
Invi
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6277
Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12

Postprzez MJR128 » 17/2/2013, 11:35

Poradzę Ci korzystać z tematów podwieszonych.
Ostrzeżenie.
Zamykam.
Remonty i tuning silników, zawieszeń, tulejowanie, szlify, wymiany korbowodów, naprawa wałów. Honowanie Nicasilu. Części i akcesoria. tel. 607198003 http://WWW.MOTO-KORN.PL (otwórz link)
Avatar użytkownika
MJR128
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 847
Dołączył(a): 10/12/2006, 20:39
Lokalizacja: Ladzin/Kraków



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 21 gości




na górê