Zobacz wÄ…tek - GSX-R750 SRAD 98r Dziwnie stuka. Zatarty? ProszÄ™ o pomoc
NAS Analytics TAG

GSX-R750 SRAD 98r Dziwnie stuka. Zatarty? ProszÄ™ o pomoc

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Postprzez szymon3108 » 1/3/2013, 13:41

Witam po dłuższej przerwie!
Diagnoza przeprowadzona, silnik wyciągnięty :)
Okazało się, że panewka walnęła. Czyli najlepiej wał z panewkami do wymiany.
Jednocześnie informuję, że podjąłem już decyzję i sprzedaję ten silnik w takim stanie. Na filmiku widać jak pracuje. Z propozycjami proszę pisać na prv. Do sprzedania wszystko oprócz ramy i plastików. Czyli sprzedaję silnik, zegary, okablowanie, itp. Poszukuję silnika od gsxr 1000 k2, k3, k4, k5, k6 + wiązki i moduł zapłonowy.

Dziękuję wszystkim za pomoc. Bardzo mi pomogliście.
Pozdrawiam
GSX-750R
4 sezony 22l
1 gleba
Avatar użytkownika
szymon3108
Świeżak
 
Posty: 16
Dołączył(a): 31/1/2013, 23:43


Postprzez Invi » 1/3/2013, 19:43

szymon3108 napisał(a):Okazało się, że panewka walnęła. Czyli najlepiej wał z panewkami do wymiany.


Jedyne do czego siÄ™ nadaje to:

https://www.youtube.com/watch?v=tCkVaNx_E5E
Avatar użytkownika
Invi
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6277
Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12


Postprzez szymon3108 » 1/3/2013, 20:04

Hehe teoretycznie tak ale praktycznie można z niego wyciągnąć parę części. Np alternator, rozrusznik.. więcej nie wymienię bo się nie znam :)
Decyzja zapadła i będę robić swap na 1000. Tzn mój mechanik, nie ja. Mam nadzieję, że się uda ponieważ krucho z kasą ale mogę sprzedać TV i tak nie oglądam, komputer też ale będzie problem z dostępem do scigacz.pl :)

Pozdrawiam
GSX-750R
4 sezony 22l
1 gleba
Avatar użytkownika
szymon3108
Świeżak
 
Posty: 16
Dołączył(a): 31/1/2013, 23:43

Postprzez Invi » 1/3/2013, 21:44

Można wyciągnąć, ale najpierw strzał :D
Avatar użytkownika
Invi
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6277
Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12

Postprzez Voxx » 2/3/2013, 23:32

najlepiej to pan cycu ci tu napisze to mitrz , co tera robic wiele piecow tak zalatwil;)
gsxr 1100
10 sezon 32l
2 gleby
Voxx
Świeżak
 
Posty: 237
Dołączył(a): 3/1/2010, 13:43
Lokalizacja: Beskid Zywiecki

Postprzez cycu_rsko » 3/3/2013, 13:27

Chyba mnie nie masz na mysli ?
Tylko jednego gsx-r'a zatarlem...

Oplaca Ci sie swap ? nie lepiej to sprzedac, dolozyc i kupic normalne moto tylko rzezbic ? To nie auto ze sobie silnik wymieniasz i fajnie smiga.
929
Avatar użytkownika
cycu_rsko
Moderator
 
Posty: 1145
Dołączył(a): 15/3/2008, 18:55
Lokalizacja: Radomsko

Postprzez szymon3108 » 3/3/2013, 14:12

W sumie to mi się nie opłaca ale nie mogę znaleźć silnika na wymianę, bo przecież nie będę robić remontu.. same uszczelki to 600zl do tego panewki, wał, korbowody, tłoki i cylindry też dostały, ewentualnie można by było same pierścienie ale to wszystko mi się pokryje w cenie nowego silnika który kosztuje 2,2tys a silnik od gsxr1000 dostanę za tą samą kwotę, wystarczy dokupić kable za 100zł, moduł zapłonowy i komp za 300 zegary za 400 i mam gsxr1000 np. k4 za +-3000zł a nie za 15tys... Ja na to patrzę z tej strony, chyba że jest ktoś kto ma inny pomysł co zrobić z tym fantem..
GSX-750R
4 sezony 22l
1 gleba
Avatar użytkownika
szymon3108
Świeżak
 
Posty: 16
Dołączył(a): 31/1/2013, 23:43

Postprzez cycu_rsko » 3/3/2013, 14:18

Nie bedziesz mial gsxra 1000 k4 tylko starego srada z mocnym silnikiem.
929
Avatar użytkownika
cycu_rsko
Moderator
 
Posty: 1145
Dołączył(a): 15/3/2008, 18:55
Lokalizacja: Radomsko

Postprzez szymon3108 » 3/3/2013, 15:14

:) prawda
GSX-750R
4 sezony 22l
1 gleba
Avatar użytkownika
szymon3108
Świeżak
 
Posty: 16
Dołączył(a): 31/1/2013, 23:43

Postprzez Invi » 3/3/2013, 15:15

To raz.

A dwa to że nie wiesz w co się pchasz :P Nie pomyślałeś o mocowaniach które na 100% nie będą przerabiać i będzie trzeba rzeźbić. Gdzie wciśniesz wszelkie moduły zapłonowe itd? Też będzie ciężko. O dopasowaniu airboxa które wcale nie musi wejść pod bak którege wejścia i wyjścia mogą nie pasować itd. Mnóstwo roboty i niepewnego rzeźbienia.
Ostatnio edytowano 3/3/2013, 15:24 przez Invi, Å‚Ä…cznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Invi
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6277
Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12

Postprzez szymon3108 » 3/3/2013, 15:18

Znalazłem coś takiego
http://www.gixxer.com/forums/showthread.php?t=27208

tu jesto opisany swap do gsxr1000 k1. Racja - mocowania trzeba przerabiać, za to cała reszta pasuje. No... tak mniej więcej pasuje ale da się zrobić..
Zaczynacie mnie przekonywać, że może jednak lepiej kupić nowy silnik i sprzedać.. Dołożyć i kupić gsxr1000...
GSX-750R
4 sezony 22l
1 gleba
Avatar użytkownika
szymon3108
Świeżak
 
Posty: 16
Dołączył(a): 31/1/2013, 23:43

Postprzez cycu_rsko » 3/3/2013, 15:30

Bo takie rozwianie bedzie najlepsze. Pomysl czy pozniej sprzedasz srada z wymienionym silnikiem na 1000 i z rzezbiona rama. Taka operacja nie ma sensu
929
Avatar użytkownika
cycu_rsko
Moderator
 
Posty: 1145
Dołączył(a): 15/3/2008, 18:55
Lokalizacja: Radomsko

Postprzez szymon3108 » 3/3/2013, 15:34

w porządku.. a co myślisz kolego o np. takiej aukcji.. http://allegro.pl/suzuki-gsxr-750-srad- ... 44874.html

warto?
GSX-750R
4 sezony 22l
1 gleba
Avatar użytkownika
szymon3108
Świeżak
 
Posty: 16
Dołączył(a): 31/1/2013, 23:43

Poprzednia strona


Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości




na górê