Zobacz wątek - Hodna CBr 1000f nie chodzi na 2 cylindrach
NAS Analytics TAG

Hodna CBr 1000f nie chodzi na 2 cylindrach

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Hodna CBr 1000f nie chodzi na 2 cylindrach

Postprzez cobee » 19/1/2013, 12:47

Witam. Tak jak w temacie. Wieczorem wrociłem z trasy swoja cbr wszystko było wporządku po nocy rano chce jechac nią do pracy ciężko odpaliła i chodziła inaczej, wolno sie na obroty wkrecała. Po zdjęciu zbiornika itp zauważyłem taki efekt. Na odpalonym silniku gdy zdejme fajke ze swiec 3 i 4 cylindra nie ma zadnych zmian w pracy silnika, dodam ze iska na tych swiecach jest.

Proszę o pomoc i z góry dziekuje za odpowiedzi. Pozdrawiam
cobee
Świeżak
 
Posty: 31
Dołączył(a): 13/2/2007, 20:11
Lokalizacja: Żyrardów


Re: Hodna CBr 1000f nie chodzi na 2 cylindrach

Postprzez power_bit » 19/1/2013, 16:06

cobee napisał(a):Witam. Tak jak w temacie. Wieczorem wrociłem z trasy swoja cbr


Albo opuściłeś naszą cudowną krainę, albo jesteś mega zaje*** Hardkorem :)

Wracając do tematu, jak wyglądają świece? są mokre ?
Avatar użytkownika
power_bit
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1258
Dołączył(a): 27/9/2010, 15:42
Lokalizacja: Września


Postprzez cobee » 19/1/2013, 20:23

haha nie az takim hardcorem nie jestem. Tylko dopiero teraz biore sie za naprawe. A opisuje fakt który sie stał jeszcze w sezonie:P Swiece są mokre
cobee
Świeżak
 
Posty: 31
Dołączył(a): 13/2/2007, 20:11
Lokalizacja: Żyrardów

Postprzez power_bit » 19/1/2013, 21:29

Świece są mokre tzn. że paliwo dochodzi. Na początku zamień świece z garków palących do garków nie palących.
Avatar użytkownika
power_bit
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1258
Dołączył(a): 27/9/2010, 15:42
Lokalizacja: Września

Postprzez cobee » 20/1/2013, 08:16

Można powiedzieć ze to zrobiłem na samym początku dodam, że głowice też zrzuciłem i zawory wygladaja ok.
cobee
Świeżak
 
Posty: 31
Dołączył(a): 13/2/2007, 20:11
Lokalizacja: Żyrardów

Postprzez power_bit » 20/1/2013, 13:42

no, ale jakie wnioski ? po zamianie świec nadal nie chodzą te same gary, tak ?
Avatar użytkownika
power_bit
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1258
Dołączył(a): 27/9/2010, 15:42
Lokalizacja: Września

Postprzez mirekm71 » 21/1/2013, 09:35

Nie wymienil swiec, nie sprawdzil kompresji ale zdjal glowice i oglada zawory. Przepraszam, bywam cyniczny i chyba przestane odwiedzac dzial mechaniki...
Avatar użytkownika
mirekm71
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1150
Dołączył(a): 7/6/2010, 23:55
Lokalizacja: Brzeg

Postprzez cobee » 21/1/2013, 15:54

Tak po zmianie świeć bez róznicy, nadal nie chodzi na 3 i 4 cylindrze.
Mistrzu ,,mirekm71,, wymienił swiece i sprawdził kompresje przed zdjęciem głowicy.
cobee
Świeżak
 
Posty: 31
Dołączył(a): 13/2/2007, 20:11
Lokalizacja: Żyrardów

Postprzez mirekm71 » 21/1/2013, 16:20

To skoro sciagnales glowice to widocznie nie bylo cisnienia bo innego powodu nie widze. Pierscienie sie podczas gaszenia motocykla nie starly, ile manometr pokazal? Jak zakladasz temat i pytasz to pisz wszystko. Taka nagla usterka przewaznie ma podloze elektryczne.
Avatar użytkownika
mirekm71
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1150
Dołączył(a): 7/6/2010, 23:55
Lokalizacja: Brzeg

Postprzez Seba_ER5 » 21/1/2013, 16:21

Probowales pozamieniac ze soba cewkofajki? Isteniej wogole mozliwosc pozamieniania ich miejscami? Obstawiam cewkofaje.
Avatar użytkownika
Seba_ER5
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 5220
Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58

Postprzez Jasiu123 » 21/1/2013, 16:37

W pierwszym poście pisał że jest iskra więc odpada. Dziwna sprawa
Jasiu123
Świeżak
 
Posty: 380
Dołączył(a): 27/8/2012, 22:28

Postprzez cobee » 21/1/2013, 17:03

To jest fakt ze zdjęciem głowicy sie pospieszyłem. A co do możliwości pozamieniania fajek to takowej nie ma, pionieważ najpierw motor jezdził nic nie było przy nim robione i nagle by sie pozamieniały.
cobee
Świeżak
 
Posty: 31
Dołączył(a): 13/2/2007, 20:11
Lokalizacja: Żyrardów

Postprzez mirekm71 » 21/1/2013, 17:40

Pospieszyles sie. To jest bardzo dobry silnik wiec usterki mechaniczne mozna zostawic na koniec aczkolwiek jesli iskra jest, swiece nowe, nie ma jakiegos czujnika co steruje tylko tymi dwoma cylindrami to nie mozna wykluczyc uszczelki pod glowica. Moze puscic miedzy 3 a 4 baniakiem i obydwa nie beda chodzily. Wtedy na obydwu powinna znacznie spasc kompresja. Ani pierscienie ani zawory nie ulegly uszkodzeniu na az i tylko 2 cyl. Moze cos z termostatem i na koniec skoczyla temp?
Avatar użytkownika
mirekm71
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1150
Dołączył(a): 7/6/2010, 23:55
Lokalizacja: Brzeg

Postprzez cobee » 16/2/2013, 14:54

odkopuje temat bo dzis znów meczyłem sie z moja cbr 1000f i nic, wykonałem nastepujące czynnosci:

- zmierzyłem kompresje ok 11 bar
-zmieniłem cewko fajki na inne używane( taki sam efekt jak na moich, zminiłem też kolejność, dodam, że gdy ZMIENIŁEM PRZEWODY KTÓRE DOCHODZĄ DO CEWEK TZN PRZEWODY Z PIERWSZEJ CEWKA WPIŁEM W DRUGA A Z DRUGIEJ W PIERWSZA, chodzi mi o zwykle przewody z instalacji elektrycznej nie przewody wn) to motor wtedy gdy odpaliłem motor kopcil bardziej i był odwrócony efekt jakby nie chodzi teraz na 1 i 2 a na 3 i 4 chodził, wnioskuje to po tym ze jak zdjąłem fajke z 1 i 2 cylindra to nie było roznicy w pracy a po zdjeciu 3 i 4 byla roznica)
- ustawiłem zawory


Co może być jeszcze przyczyna?

Przeczytaj jeszcze raz regulamin

senekkorzenna
cobee
Świeżak
 
Posty: 31
Dołączył(a): 13/2/2007, 20:11
Lokalizacja: Żyrardów

Postprzez mirekm71 » 16/2/2013, 17:24

Masz dwie cewki rozumiem na 1,2 i 3,4 baniak. Do tej 2-giej nie dociera sygnal z jakiegos czujnika lub modulu? Juz cos wiesz. Swoja droga nie sadzilem, ze mozna to zamieniac.

Dwie cewki na 4swiece czyli 1,2 baniak iskrzy jednoczesnie a 3,4 jednoczesnie. Czujnik polozenia walu moze? Zasada dzialania jak w maluchu. Mam teraz taka cewke w jawie. Dwie iskry na dwa baniaki jednoczesnie.
Avatar użytkownika
mirekm71
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1150
Dołączył(a): 7/6/2010, 23:55
Lokalizacja: Brzeg



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości




na gr