Zobacz wątek - Problem z Hornetką ( 600, 2003r)
NAS Analytics TAG

Problem z Hornetką ( 600, 2003r)

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Problem z Hornetką ( 600, 2003r)

Postprzez domin_ns » 28/12/2012, 21:16

Witam.

Mam taki problem z moja hornetką. Po ok. miesiącu nie przepalania hornetki mam zawsze problem z jej odpaleniem. Tak samo jest w sezonie gdy odpale ją bez ssania,po chwili zgaśnie i już nie chce odpalić przez ok 2 h. Prawdopodobnie ją zalewa ale co jest powodem nie odpalania po dłuższym okresie czasu? Co jest powodem zalania świec do tego stopnia i tak często?


nastepnym razem popatrz jakie sa fora, to sie nadaje do mechaniki - leff
domin_ns
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 28/12/2012, 20:00
Lokalizacja: Nowa Sarzyna


Postprzez melvin » 29/12/2012, 00:16

moto jest przygotowane? tzn filtr powietrza gaźniki i zawory są ok?
ja stawiałbym na świece no i nie odpala się zimnego moto bez ssania.
DUŻO GAZU I SPRZĘGŁO OD RAZU! :twisted:
Avatar użytkownika
melvin
PierwszyOkrutny
 
Posty: 8393
Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski


Postprzez mirekm71 » 29/12/2012, 00:40

Zawsze ze ssaniem i zwlaszcza w zimie BEZ GAZU. Jesli dodasz gazu to mozesz sobie baterie wykrecic. Tak wogole to nie ma potrzeby przepalania motocykla.
Avatar użytkownika
mirekm71
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1150
Dołączył(a): 7/6/2010, 23:55
Lokalizacja: Brzeg

Postprzez domin_ns » 29/12/2012, 09:55

Filtry, świece itd. wymieniałem 2 miesiące temu i nie miałem problemu z odpaleniem. Z gaźnikami też nie mialem problemów a jeżeli chodzi o zawory, to nie mam pojęcia. Nie jestem jeszcze tak obeznany z mechaniką, dlatego pytam was o radę. Mój błąd, w sezonie zdażyło mi się zapomnieć o ssaniu bo sie strasznie spieszyłem ale czy to jest normalnie że odrazu go zalało?
domin_ns
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 28/12/2012, 20:00
Lokalizacja: Nowa Sarzyna

Postprzez domin_ns » 29/12/2012, 10:50

Mam też zaniżone obroty, może to jest przyczyną? Może mi ktoś wysłać zdjęcie gdzie podkręcic obroty jak juz odpale moto?

regulamin przeczytaj jeszcze raz
następny raz za brak edycji ostrzeżenie

senekkorzenna
domin_ns
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 28/12/2012, 20:00
Lokalizacja: Nowa Sarzyna

Postprzez Szary » 29/12/2012, 11:35

W bloku gaźników po środku (między drugim a trzecim) jest takie żółte pokrętło w kształcie gwiazdki. Idzie je wymacać, ale lepiej sobie najpierw przyświeć czymś i zlokalizuj.
Szary
Świeżak
 
Posty: 75
Dołączył(a): 18/5/2009, 17:10

Postprzez domin_ns » 29/12/2012, 11:56

Dzieki wielkie, postaram sie to zlokalizowac i dam znać jak by cos szło nie tak.
A możesz wysłać mi foto żebym miał pewność?
Dzięki Szary
domin_ns
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 28/12/2012, 20:00
Lokalizacja: Nowa Sarzyna

Postprzez Seba_ER5 » 29/12/2012, 12:30

Podkręć obroty, jeżeli masz przelot to sprawdź z przytkanym wydechem... Falują Ci te obroty?
Avatar użytkownika
Seba_ER5
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 5222
Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58

Postprzez domin_ns » 29/12/2012, 14:04

Seba odkad go kupilem nie trzymal rowno obrotow. Delikatne drgania obrotow widac. Moze potrzebna regulacja gaznikow.? Swiece wymienialem wiec zaczne od ich przeczyszczenia,iskry a nastepnie gaznik i kranik. Zobaczymy czy pomoze.
domin_ns
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 28/12/2012, 20:00
Lokalizacja: Nowa Sarzyna



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości




na gr