Co moge zrobic by moja Yamaha tzr miała wicej mocy?
Posty: 14
• Strona 1 z 1
Co moge zrobic by moja Yamaha tzr miała wicej mocy?
Jestem tu nowy nie wiem czy powstał juz podobny temat .Mysle ze tak ale chciałem załorzyc swoj.Mam pytanie.Co moge zrobic,wstawic,wymienic,dokupic aby moja tzr-ka miała wiecej mocy i jehcała szybciej?.Jezdzie Yamaha Tzr 80 z 96r.
- WazaStargard
- Świeżak
- Posty: 3
- Dołączył(a): 17/6/2007, 21:04
- Lokalizacja: Stargard Szczec.
zainstaluj sobie zamówioną w wysłanym przez Ciebie wcześniej mailu naklejke SZMOCY!!!!!!!!!!!!!!!!!!
najlepiej na ramie. bloku silnika, skrzyni biegow, wahaczu. amortyzatorze, po jednej na kazda fele... oczywiscie tłumik i kolektory... predkosciomierz i obrotomierz... ogolnie stapetuj całe moto, a i nie zapomnij sobie za****doloc jeszcze jedna na szybke w kasku:D wtedy SZMOC -> bendzie S Tobom! <- 


Ostatnio edytowano 19/6/2007, 15:59 przez motoman, łącznie edytowano 1 raz
lubie sobie zjechać z gixera^^.
-
motoman - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 1288
- Dołączył(a): 13/5/2006, 18:06
- Lokalizacja: Wrocław
Możesz sobie zamontowac tuningowy KIT na 125cm Najlepiej firmy "Polini"
Cylinder , głowica , tłok , korba.Jest to kosztowny zabieg ale o kasie nic nie wspomniałeś
.
Później możesz pogrzebać coś przy wydechu i gaźniku.
Cylinder , głowica , tłok , korba.Jest to kosztowny zabieg ale o kasie nic nie wspomniałeś

Później możesz pogrzebać coś przy wydechu i gaźniku.
- Piotrek2308
- Świeżak
- Posty: 22
- Dołączył(a): 10/6/2007, 15:44
- Lokalizacja: Łódź
Ej no moto, nie jedz tak :>
To dla wtajemniczonych - normali userzy powinni pogrzebac przy sprzecie.
Faktycznie sa kity, dodatkowo na pewno filtr powietrza, zdjecie blokady na module, wyprucie wydechu, powinno dac kilka kucy wiecej, dopiero pozniej mod cylindra - pytanie zasadnicze, po co ? Zmien na 125, albo 250 moto i juz
To dla wtajemniczonych - normali userzy powinni pogrzebac przy sprzecie.
Faktycznie sa kity, dodatkowo na pewno filtr powietrza, zdjecie blokady na module, wyprucie wydechu, powinno dac kilka kucy wiecej, dopiero pozniej mod cylindra - pytanie zasadnicze, po co ? Zmien na 125, albo 250 moto i juz

Oprogramowanie dla gastronomii i hotelarstwa (otwórz link)
programy dla gastronomii (otwórz link)
Program do restauracji i hotelu (otwórz link)toshiba g900 (otwórz link)
kasy fiskalne sklep internetowy (otwórz link)
(otwórz link)
programy dla gastronomii (otwórz link)
Program do restauracji i hotelu (otwórz link)toshiba g900 (otwórz link)
kasy fiskalne sklep internetowy (otwórz link)

-
simonw - Mieszkaniec forum
- Posty: 4213
- Dołączył(a): 17/5/2007, 00:08
- Lokalizacja: Wrocław
- Krystian Ochędalski
- Świeżak
- Posty: 146
- Dołączył(a): 19/8/2006, 15:19
simonw napisał(a):Ej no moto, nie jedz tak :>
Faktycznie sa kity, dodatkowo na pewno filtr powietrza, zdjecie blokady na module, wyprucie wydechu, powinno dac kilka kucy wiecej, dopiero pozniej mod cylindra - pytanie zasadnicze, po co ? Zmien na 125, albo 250 moto i juz
wyprucie wydechu najwyzej pogorszy osiagi... to jest 2t

YAMAHA YZ 125
Poszukiwania znowu rozpoczete...
Poszukiwania znowu rozpoczete...
-
M. - Świeżak
- Posty: 336
- Dołączył(a): 6/5/2007, 16:02
- Lokalizacja: Warszawa
M. napisał(a):simonw napisał(a):Ej no moto, nie jedz tak :>
Faktycznie sa kity, dodatkowo na pewno filtr powietrza, zdjecie blokady na module, wyprucie wydechu, powinno dac kilka kucy wiecej, dopiero pozniej mod cylindra - pytanie zasadnicze, po co ? Zmien na 125, albo 250 moto i juz
wyprucie wydechu najwyzej pogorszy osiagi... to jest 2t
Mówie ci przeciez ze tzr 80 95'-98' miały puste wydechy przelotówki tylko?!?!?!?!
- Krystian Ochędalski
- Świeżak
- Posty: 146
- Dołączył(a): 19/8/2006, 15:19
-
rosa - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 1190
- Dołączył(a): 7/2/2007, 10:59
- Lokalizacja: Sopot
ja polecam odgięcie blaszek membranki i większy gaznik do tego jakis poządny filtr, cylinder 125 i koncówka wydechu od 125(na nsr125, tzr125, rs 125)
- pawlak200192
- VIP Ścigacz.pl
- Posty: 1724
- Dołączył(a): 14/12/2006, 21:36
a ja polecam przesiadkę na 125... nie ma co katować tych 50 i 80... konstruktor zbudował to zapewne tak, żeby wyśrodkować osiągi, wytrzymałość i spalanie. Nie wiem co Ci da te 20km/h więcej, skoro moto będzie Ci piło 2lity więcej, szybciej będą się cześci zużywać itp. Jak mówię - 125 i ot cała historyja 


-
Bunny - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 1103
- Dołączył(a): 25/1/2006, 19:31
- Lokalizacja: się: biorą: dzieci: ?
Posty: 14
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości