Grzeje siÄ™... Fz6
Posty: 28
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Wiec moze to termostat jest zepsuty i nie otwiera do konca? Wsadz go do garnka z woda i ugotuj zobaczysz czy sie otwiera
www.rosamotorcycle.pl | | FZ600/XRV650/WR450
-
rosa - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1190
- Dołączył(a): 7/2/2007, 10:59
- Lokalizacja: Sopot
No właśnie sprawdziłbym chętnie... ale nie mam termometru zeby sprawdzic dokladnie temperature:) mam elektroniczny ale pamietam ze wsadzilem do herbaty i error pokazał:D:P
a na termo jest napisane 71C:]... czy to temperatura otwarcia? troche szybko?... pozatym termo otwiera sie chyba stopniowo a nie od razu cały... no nie wiem
ale bylem teraz polatac chwile... i bylo zajebiscie... nocka chlodniutko... zagrzal sie o dziwo szybko i tak zajebiscie temperature trzymal... i na obwodnicy ponad 200 kilka razy przez dosc spora chwile... i nic temp nie spadła... takze operacje uznaje za pomyslna;)
a na termo jest napisane 71C:]... czy to temperatura otwarcia? troche szybko?... pozatym termo otwiera sie chyba stopniowo a nie od razu cały... no nie wiem
ale bylem teraz polatac chwile... i bylo zajebiscie... nocka chlodniutko... zagrzal sie o dziwo szybko i tak zajebiscie temperature trzymal... i na obwodnicy ponad 200 kilka razy przez dosc spora chwile... i nic temp nie spadła... takze operacje uznaje za pomyslna;)
lubie sobie zjechać z gixera^^.
-
motoman - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1288
- Dołączył(a): 13/5/2006, 18:06
- Lokalizacja: Wrocław
no fakt szybko wrociles
Jak juz pojechales, mi znow wlazl na czerwone, kamac - cos nie teges albo z plynem albo z termostatem - widziales, ze krotka jazda byla i stosunkowo spokojnaa wszedl do konca skali i posiedzial chwilke na czerwonym juz, mimo predkosci ktora teoretycznie powinna dosc ladnie studzic chlodnice.
proponuje testy jutro
// no i juz moglbym awatarka zmienic //
Jak juz pojechales, mi znow wlazl na czerwone, kamac - cos nie teges albo z plynem albo z termostatem - widziales, ze krotka jazda byla i stosunkowo spokojnaa wszedl do konca skali i posiedzial chwilke na czerwonym juz, mimo predkosci ktora teoretycznie powinna dosc ladnie studzic chlodnice.
proponuje testy jutro
// no i juz moglbym awatarka zmienic //
-
simonw - Mieszkaniec forum
- Posty: 4213
- Dołączył(a): 17/5/2007, 00:08
- Lokalizacja: Wrocław
Znaczy jest poprawa. No to spoko.
Wiele roboty z tym nie ma więc jesienią sobie ustrojstwo z powrotem włożysz i po problemie.
Ja musze do jesieni dopiero kupić termostat.
Pozdr.
Wiele roboty z tym nie ma więc jesienią sobie ustrojstwo z powrotem włożysz i po problemie.
Ja musze do jesieni dopiero kupić termostat.
Pozdr.
http://filmy.scigacz.pl/Julien_Dupont_trial_Ateny Inter:pediatric
-
Grzybu - Bywalec
- Posty: 784
- Dołączył(a): 27/4/2007, 10:43
- Lokalizacja: Syc.oof
motoman napisz tylko jeszcze jak wyjales termostat gdzie go mozna znalesc i jak polaczyles bez termostatu pozniej wszystko
przyda sie ta wiedza innym (np mi)
przyda sie ta wiedza innym (np mi)
Proces ewolucji by lukas... najpierw rowerek z kolkami bocznymi pozniej normalny rowerek a dalej fz6 fazerek
-
lukas00 - Świeżak
- Posty: 156
- Dołączył(a): 23/5/2006, 00:32
- Lokalizacja: Gdynia
Całą pracę polecam robić na zimnym silniku:) Robiłem to "na ciepło" i praca jest mało komfortowa;)
No to termostat jest po lewej stronie motocykla nad rozrusznikiem... z bloku silnika wychodzi dość gruba rurka do chłodnicy, no i jest ona połączona z silnikiem plastikową przejściówką...
żeby ją odkręcić musisz podnieść bak i nasadówką odkręcić śruby <2> mocujące przejściówkę. Wyleje się <w sumie> około litra płynu chłodniczego, który oczywiście można złapać do jakiejś miski:)
po zdjęciu plastikowego elementu najlepiej odczepić go od gumowego przewodu <jedna metalowa pętelka na śrubę> - później łatwiej będzie to wszystko przykręcić.
Trzeba wyjąć termostat, zdjąć z niego uszczelkę, następnie osuszyć dobrze miejsce w którym znajduje się uszczelka po czym nasmarować ją sylikonem i wsadzić tam gdzie była wcześniej:)
Następnie przykręcić plastikowy element do bloku, a po tym założyć gumową rurę od chłodnicy na plastikową przejściówkę.
Po wszystkim trzeba jeszcze dolać do chłodnicy płynu, odpalić silnik aby zassał płyn i "wyrzucił" pozostałe powietrze i jeszcze raz dolać brakującego płynu.
Voila!
tak na marginesie, wiem ze to zależy od pojemności ale patrzyłem... zx9r, 929, r1 gsxr1000 mają ponad 2krotnie większą powierzchnie chłodnicy niż Fz6
r6, gsxr600, gsxr750, <jak i wyżej wymienione ss> mają chłodziare prawie 2x większą niż Fz6 i są one w kształcie odwróconego trapezu co znacznie zwiększa powierzchnie chłodnicy, domyślam się że ma to niemałe znaczenie dla chłodzenia silnika:)
pozdr.
No to termostat jest po lewej stronie motocykla nad rozrusznikiem... z bloku silnika wychodzi dość gruba rurka do chłodnicy, no i jest ona połączona z silnikiem plastikową przejściówką...
żeby ją odkręcić musisz podnieść bak i nasadówką odkręcić śruby <2> mocujące przejściówkę. Wyleje się <w sumie> około litra płynu chłodniczego, który oczywiście można złapać do jakiejś miski:)
po zdjęciu plastikowego elementu najlepiej odczepić go od gumowego przewodu <jedna metalowa pętelka na śrubę> - później łatwiej będzie to wszystko przykręcić.
Trzeba wyjąć termostat, zdjąć z niego uszczelkę, następnie osuszyć dobrze miejsce w którym znajduje się uszczelka po czym nasmarować ją sylikonem i wsadzić tam gdzie była wcześniej:)
Następnie przykręcić plastikowy element do bloku, a po tym założyć gumową rurę od chłodnicy na plastikową przejściówkę.
Po wszystkim trzeba jeszcze dolać do chłodnicy płynu, odpalić silnik aby zassał płyn i "wyrzucił" pozostałe powietrze i jeszcze raz dolać brakującego płynu.
Voila!
tak na marginesie, wiem ze to zależy od pojemności ale patrzyłem... zx9r, 929, r1 gsxr1000 mają ponad 2krotnie większą powierzchnie chłodnicy niż Fz6
r6, gsxr600, gsxr750, <jak i wyżej wymienione ss> mają chłodziare prawie 2x większą niż Fz6 i są one w kształcie odwróconego trapezu co znacznie zwiększa powierzchnie chłodnicy, domyślam się że ma to niemałe znaczenie dla chłodzenia silnika:)
pozdr.
lubie sobie zjechać z gixera^^.
-
motoman - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1288
- Dołączył(a): 13/5/2006, 18:06
- Lokalizacja: Wrocław
nie wiem jak mocowanie ale moze wyjsciem bylo by tez zamontowanie chlodnicy z R6 ?? tylko czy to by glupio nie wygladalo skoro ta chlodnica jest wieksza .....
ale w sumie twoj sposob duzo prostszy musze poprubowac jak to jest u mnie z tym grzaniem i wtedy najwyzej tak jak ty wyjme termostat
ale w sumie twoj sposob duzo prostszy musze poprubowac jak to jest u mnie z tym grzaniem i wtedy najwyzej tak jak ty wyjme termostat
Proces ewolucji by lukas... najpierw rowerek z kolkami bocznymi pozniej normalny rowerek a dalej fz6 fazerek
-
lukas00 - Świeżak
- Posty: 156
- Dołączył(a): 23/5/2006, 00:32
- Lokalizacja: Gdynia
A, to macie więcej roboty niż ja.
U mnie obudowa termostatu jest przykrącona z prawej strony ramy na wysokości chłodnicy. Także na bocznej nóżce nie wyleciało mi nic płynu kiedy rozkręciłem rury.
Z dobraniem większej chłodnicy też dobry pomysł. Ale jaka by Wam podpasowała to nie wiem
U mnie obudowa termostatu jest przykrącona z prawej strony ramy na wysokości chłodnicy. Także na bocznej nóżce nie wyleciało mi nic płynu kiedy rozkręciłem rury.
Z dobraniem większej chłodnicy też dobry pomysł. Ale jaka by Wam podpasowała to nie wiem
-
Grzybu - Bywalec
- Posty: 784
- Dołączył(a): 27/4/2007, 10:43
- Lokalizacja: Syc.oof
Posty: 28
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot], Google [Bot] i 2 gości