kranik GPZ 500
Posty: 24
• Strona 2 z 2 • 1, 2
ja też odpuszczam sobie przepalanie
chodzić musi w diabła by silnik się dogrzał, bo odpalenie dla idei nic nie daje
za to by się nie zastały mechanizmy raz na tydień przepchycham kawałek, tak by tłoki się przesunęły po kilka cykli
jak odstawiam do zimowania, to zmieniam płyn chłodzący. olej wraz z filtrem, by przez zimę nie stał z tymi wszelkimi syfami z silnika, tylko na czysto
do tego pełna konserwacja - pędzel, hipol, wazelina biała i dzień przesmarowywania każdego elementu podatnego na korozję
chodzić musi w diabła by silnik się dogrzał, bo odpalenie dla idei nic nie daje
za to by się nie zastały mechanizmy raz na tydień przepchycham kawałek, tak by tłoki się przesunęły po kilka cykli
jak odstawiam do zimowania, to zmieniam płyn chłodzący. olej wraz z filtrem, by przez zimę nie stał z tymi wszelkimi syfami z silnika, tylko na czysto
do tego pełna konserwacja - pędzel, hipol, wazelina biała i dzień przesmarowywania każdego elementu podatnego na korozję
(...) Jeżeli w CV napiszesz "2012-2014: sommelier - freelancer" to nikt się nie domyśli, że dwa lata chlałeś z rozpaczy po utracie poprzedniej pracy.
-
madcap - Administrator
- Posty: 5894
- Dołączył(a): 26/5/2009, 19:03
- Lokalizacja: wieje wiatr?
U mie stojąc w pokoju bardzo szybko sie nagrzewa (temperatura pokojowa 20C) Więc nie uważam aby coś miało mi sie przez to zepsuć. A jak sobie moto popracuje to i odrazu lepiej na duszy się robi. Przestańcie traktować motocykle jak zwykłe jezdzidła!!! Troche czułości i romantyzmu
"ZX-10R" Ninja 2008 | http://bikepics.com/members/blackzx10r/
-
Black-Ghost - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4635
- Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
- Lokalizacja: Oświęcim(KOS)
w myśl nie zakładania nowego wątku, chciałem zadać pytanie w sprawie wymiany płynu chłodniczego, a więc zabrałem się dzisiaj za wymianę płynu chłodniczego, wszystko pięknie wymieniłem, opłukałem zbiorniczek wyrównawczy wodą destylowaną i przy wlałem nowego (prestone) najpierw do wlewu do chłodnicy (weszło jakieś 1,2 l) a potem z 0,3 do zbiorniczka wyrównawczego, założyłem czache i odpaliłem, ku mojemu zdziwieniu zaczął wydobywać się dym (biały) z okolic chłodnicy. Zdjąłem ponownie czache i ten dym wydobywa się z górnej części chłodnicy. sprawdziłem zbiorniczek wyrównawczy jest pusty. co wg Was jest nie tak?
- klepy
- Świeżak
- Posty: 17
- Dołączył(a): 3/8/2012, 13:09
Posty: 24
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 18 gości