Gdzie jest śróbka obrotów jałowych ??
			Posty: 4
			 • Strona 1 z 1
		
	
Gdzie jest śróbka obrotów jałowych ??
Witam 
Czy ktoś może mi powiedzieć która to śróbka od biegów jałowych, a któa to śróbka od powietrza na tym zdjęciu ??
http://www.google.com/imgres?q=ga%C5%BA ... ,s:0,i:103
				
			Czy ktoś może mi powiedzieć która to śróbka od biegów jałowych, a któa to śróbka od powietrza na tym zdjęciu ??
http://www.google.com/imgres?q=ga%C5%BA ... ,s:0,i:103
- Kamill #99
- Świeżak
- Posty: 142
- Dołączył(a): 29/6/2011, 14:37
- Lokalizacja: Gdynia
aha, dziękówka  
A możesz mi powiedzieć o co chodzi z tą śróbą od skłądu mieszanki ?
Czytałem na forum RG 80 jak należy wyregulować gaźnik, i tam napisali :
1. Wkręcamy śrubkę od powietrza do końca, po czym wykręcamy ją na 2,5 obr. Później delikatnie regulujemy w lewo/prawo, żeby motor jak najlepiej pracował i ładnie wkręcał się na obr.
2. Śrubkę od obr. jałowych wkręcamy tak, aby motorek miał ( katalogowo: 1,6 tyś obr., jeżeli przygasa itp. mozna ustawić trochę więcej, np. 2tyś obr. )
Więc rozumiem, że tą śróbkę po prawej mam wkręcić do końca i tak jak napisali, wykręcić na 2,5 obr. ?
				
			 
A możesz mi powiedzieć o co chodzi z tą śróbą od skłądu mieszanki ?
Czytałem na forum RG 80 jak należy wyregulować gaźnik, i tam napisali :
1. Wkręcamy śrubkę od powietrza do końca, po czym wykręcamy ją na 2,5 obr. Później delikatnie regulujemy w lewo/prawo, żeby motor jak najlepiej pracował i ładnie wkręcał się na obr.
2. Śrubkę od obr. jałowych wkręcamy tak, aby motorek miał ( katalogowo: 1,6 tyś obr., jeżeli przygasa itp. mozna ustawić trochę więcej, np. 2tyś obr. )
Więc rozumiem, że tą śróbkę po prawej mam wkręcić do końca i tak jak napisali, wykręcić na 2,5 obr. ?

- Kamill #99
- Świeżak
- Posty: 142
- Dołączył(a): 29/6/2011, 14:37
- Lokalizacja: Gdynia
no chyba wyraźnie kolega napisał  ta po srodku mechanicznie podnosi przepustnice, czyli lekko uchyla gaz. ta po prawej od składu dokrecasz i odkręcasz na około 2.5 i potem regulujesz pod siebie, potem druga srubka regulujesz zeby nie gasł ani nie miał zbyt wysokich obrotów na biegu jałowym
 ta po srodku mechanicznie podnosi przepustnice, czyli lekko uchyla gaz. ta po prawej od składu dokrecasz i odkręcasz na około 2.5 i potem regulujesz pod siebie, potem druga srubka regulujesz zeby nie gasł ani nie miał zbyt wysokich obrotów na biegu jałowym
				 ta po srodku mechanicznie podnosi przepustnice, czyli lekko uchyla gaz. ta po prawej od składu dokrecasz i odkręcasz na około 2.5 i potem regulujesz pod siebie, potem druga srubka regulujesz zeby nie gasł ani nie miał zbyt wysokich obrotów na biegu jałowym
 ta po srodku mechanicznie podnosi przepustnice, czyli lekko uchyla gaz. ta po prawej od składu dokrecasz i odkręcasz na około 2.5 i potem regulujesz pod siebie, potem druga srubka regulujesz zeby nie gasł ani nie miał zbyt wysokich obrotów na biegu jałowymKTM 300 EXC 
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
			Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
- 
				 
 henio12323
- Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
			Posty: 4
			 • Strona 1 z 1
		
	
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 42 gości

