Zobacz wÄ…tek - Obroty
NAS Analytics TAG

Obroty

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Obroty

Postprzez Spokey » 18/7/2012, 14:47

Na jakich obrotach motor powinien stać? Jak ustwić gaźnik i właśnie te obroty mam Aprilie RS 125 z 99 r i ustawiłę mtak żę ma 1-2 obrotów na minute dorbze jest czy źle? Jak wbijam jedynkę lub podczas jazdy gdy chcę się zatrzymać wbije jedynke i gwałtowne za hamuje to mi motor gaśnie
Spokey
Świeżak
 
Posty: 29
Dołączył(a): 9/6/2012, 12:12


Postprzez Nal » 18/7/2012, 15:13

Rozejrzyj się za serwisówką do swojej maszyny, sporo powinna Ci wyjaśnić. W porządnym manualu znajdziesz naprawdę dużo.
<a href="http://szkolnis.pl">szkolnis.pl</a>
Avatar użytkownika
Nal
Świeżak
 
Posty: 408
Dołączył(a): 13/6/2009, 14:05
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki / Warszawa


Postprzez Mentos1111 » 18/7/2012, 15:38

1-2 czyli waha sie od 1 do 2 tys ? jesli tak to duza rozbierznosc
Mentos1111
Świeżak
 
Posty: 57
Dołączył(a): 8/7/2012, 13:21
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez Mateusz250 » 18/7/2012, 16:18

Nie wiem czy dobrze zrozumiałem, ale jeśli tak to z tym gaśnięciem to może być sprzęgło do ustawienia.
Mateusz250
Świeżak
 
Posty: 352
Dołączył(a): 25/1/2012, 21:19

Postprzez Spokey » 18/7/2012, 18:49

Mam tak że jak stoi to czasem chodz ina 2 tys obrotów lub na 3 dodam pare razy gazi i juzjest na 5 chodzi przez jakisczas na 5 i gaśnie, lub jak jadę właśnie i isezatrzymam na 1 to mi gaśnie o.0
Spokey
Świeżak
 
Posty: 29
Dołączył(a): 9/6/2012, 12:12

Postprzez Nal » 19/7/2012, 08:43

A nie masz czasem za bogatej mieszanki?
<a href="http://szkolnis.pl">szkolnis.pl</a>
Avatar użytkownika
Nal
Świeżak
 
Posty: 408
Dołączył(a): 13/6/2009, 14:05
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki / Warszawa

Postprzez 7beat » 19/7/2012, 10:14

ja to bym rozebrał i wyczyścił gaźnik na początek, obroty powinny być stałe ok. 2tys. za każdym razem.
tdr125 er-5 ZX9r ktm lc4 600, 620 adventure, F2 stunt, crf 450 i transalp, zx6r 08 stunt
Avatar użytkownika
7beat
Stały bywalec
 
Posty: 1048
Dołączył(a): 21/3/2009, 15:43
Lokalizacja: Maków Mazowiecki

Postprzez Spokey » 21/7/2012, 02:02

No właśnie jak najlepiej lać olej do paliwa? 4l palwia na 40ml oleju ? Wydaje mi się też, że mam problem z uszczelką i mi do tłoku cieknie płyn chłodniczy bo po odpaleniu strasznie mi kopci z rury dopiero po czasie ustaje;/ Jak od kręcę świecę i naleje troszku paliwa do tłoku to odpala normalnie ale nigdzie nie mogę dostać samej nowej uszelki same komplety ;/
Spokey
Świeżak
 
Posty: 29
Dołączył(a): 9/6/2012, 12:12

Postprzez Nal » 21/7/2012, 11:39

o taką mieszankę mi chodziło http://pl.wikipedia.org/wiki/Mieszanka_ ... powietrzna

dużo Ci płynu ubywa?

dostanie uszczelki to nie problem, wystarczyło zapytać wujka google tutaj masz wszystko (otwórz link)
<a href="http://szkolnis.pl">szkolnis.pl</a>
Avatar użytkownika
Nal
Świeżak
 
Posty: 408
Dołączył(a): 13/6/2009, 14:05
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki / Warszawa

Postprzez tomera » 22/7/2012, 12:09

o k!@#a
zatrzesz to w p!z@u jak bedziesz robil 1:100 :)
na 5L paliwa dajesz 100ml oleju :)

poza tym nie nalewa sie paliwa- wykrecajac swiece- do tłoku(tłoka) tylko do cylindra(nad tłoka)

PS albo znajdz naprawde porządnego manuala albo lepiej sprzedaj to i kup 4'ro suwa bo skoro nie wiesz jaką mieszanke robić to nie mamy o czym rozmawiać :)
tomera
Stały bywalec
 
Posty: 1053
Dołączył(a): 23/9/2008, 15:13



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 29 gości




na górê