Zobacz wÄ…tek - Suzuki Bandit 400 91' - regeneracja przedniego widelca
NAS Analytics TAG

Suzuki Bandit 400 91' - regeneracja przedniego widelca

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Suzuki Bandit 400 91' - regeneracja przedniego widelca

Postprzez Sykopson » 13/7/2012, 19:17

Siema, właśnie przymierzam się do wymiany oleju i uszczelniaczy we własnym zakresie. Mam już olej (Motul 10W) i uszczelniacze (Athena). Mam prośbę abyście mi poradzili na co mam uważać i zwrócić szczególną uwagę? Poprosiłbym też o jakiś filmik który traktuje o tym jak to zrobić. Znalazłem takich sporo, ale może jesteście mi w stanie polecić jakiś szczególnie dobry. Interesuje mnie też jak pozbyć się starego oleju, bo rozumiem że wylewam górą, ale potem przydałoby się czymś to wypłukać w środku, czy po prostu odwrócić go do góry nogami i poczekać jakiś czas żeby wszystko ładnie ściekło??? Proszę o odpowiedzi i dokładne wytłumaczenie bo będę to robił pierwszy raz (kiedyś trzeba :D ).
Suzuki Bandit 400 był

Suzuki SV650 S jest
Avatar użytkownika
Sykopson
Stały bywalec
 
Posty: 1097
Dołączył(a): 22/8/2010, 18:14
Lokalizacja: Kraków (Zielonki)


Postprzez Sykopson » 14/7/2012, 15:33

Pomoże mi ktoś?
Suzuki Bandit 400 był

Suzuki SV650 S jest
Avatar użytkownika
Sykopson
Stały bywalec
 
Posty: 1097
Dołączył(a): 22/8/2010, 18:14
Lokalizacja: Kraków (Zielonki)


Postprzez Sykopson » 14/7/2012, 19:26

Troszeczkę, ale dzięki. Chyba dam sobie radę.
Suzuki Bandit 400 był

Suzuki SV650 S jest
Avatar użytkownika
Sykopson
Stały bywalec
 
Posty: 1097
Dołączył(a): 22/8/2010, 18:14
Lokalizacja: Kraków (Zielonki)

Postprzez 7beat » 15/7/2012, 09:05

ja olej to spuszczam zawsze dolną śrubką (imbusowa która trzyma całe bebechy żeby sie nie wysunęły z goleni) biorę puszkę po piwie i elegancko zlewam, zaopatrz się w parze szmat bo na pewno coś ci sie wyleje na podłogę, potem jak wsio rozbierzesz na części to czysta szmatka/ sprężarka i czyścisz elementy i potem składasz prosta robota, a i przy odkręceniu tego imbusa na dole lagi pierw go dobrze postukaj młotkiem, wkręć goleń w jakieś imadło i wsadź klucz zrób jakąś przedłużkę i mocnym ruchem na raz spróbuj odkręcić, bo często są problemy z jej odkręceniem ponieważ kręci się z całym środkiem.
tdr125 er-5 ZX9r ktm lc4 600, 620 adventure, F2 stunt, crf 450 i transalp, zx6r 08 stunt
Avatar użytkownika
7beat
Stały bywalec
 
Posty: 1048
Dołączył(a): 21/3/2009, 15:43
Lokalizacja: Maków Mazowiecki

Postprzez Sykopson » 15/7/2012, 10:49

Dzięki, jeszcze jakbyście mi filmik jakiś dobry w formie takiego samouczka podrzucili z yt albo z innego portalu...
Suzuki Bandit 400 był

Suzuki SV650 S jest
Avatar użytkownika
Sykopson
Stały bywalec
 
Posty: 1097
Dołączył(a): 22/8/2010, 18:14
Lokalizacja: Kraków (Zielonki)

Postprzez RUTRA.RD » 17/7/2012, 10:40

sprawdz sobie panewki bo w tak starym sprzecie pewnie ich zywot dobiegł konca
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4149
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości




na górê