Wibracje w bandicie
Posty: 10
• Strona 1 z 1
Wibracje w bandicie
Cześć, mam pytanie do użytkowników nadita b6 rocznik 99 lub starszych. Czy to normalne, że przy obrotach powyżej 4500-5000 zaczynaja się wibracje na manetkach oraz bardziej odzówalne na podnóżkach? Ogólnie bandziorek sprawuje się super, ale troche drażni mnie fakt, że na trasie przy prędkości powyżej 100 moze 110km/h masuje mi stopy;). Jeśli jest to normalne to czy macie może jakieś patenty na pozbycie się tych wibracji lub chociaż delikatnego ich zmniejszenia. Będę bardzo wdzięczny za odpowiedź.
- Tasiek24
- Świeżak
- Posty: 3
- Dołączył(a): 25/5/2007, 16:32
nastepnym razem z tym tematem do dzialu mechanika
sprawdz czy nie masz luzu na podnozkach. Jezeli takowy jest to normalne, ze beda wpadac w drgania. Najprosciej wsadzic tam jakas gumowa, cienka podkladke, a jezeli masz kase to po prostu wymienic. Jezeli nie ma luzu, a wszystko sie telepie - sprawdzilbym czy dobrze jest dokrecony blok silnika i czy tuleje itp. nie sa wyrobione przypadkiem
sprawdz czy nie masz luzu na podnozkach. Jezeli takowy jest to normalne, ze beda wpadac w drgania. Najprosciej wsadzic tam jakas gumowa, cienka podkladke, a jezeli masz kase to po prostu wymienic. Jezeli nie ma luzu, a wszystko sie telepie - sprawdzilbym czy dobrze jest dokrecony blok silnika i czy tuleje itp. nie sa wyrobione przypadkiem
Honda VFR 800 FI
-
elco - Moderator
- Posty: 3014
- Dołączył(a): 10/3/2007, 01:18
- Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław
Witam! Ja mam B6 z '97 roku i jeśli chodzi o wibracje na podnóżkach to nic takiego u mnie nie wystepuje nawet powyżej 150 km/h, natomiast na manetce i na kierownicy lekkie drgania są, ale przeważnie gdy chodzi na ssaniu po odpaleniu i gdy jest zimny to gdy dodam lekko gazu wystarczy nawet 3 tyś. obrotów to już drga kirownica, dlatego nie dajemy gazu na zimnym silniku, myslę, że te drgania po odpaleniu to normalna praca. Może te wibracje wystepują u Ciebie ze względu na niewyważone koło lub coś jest z oponą, sprawdź też stan lag, no i oczywiście trzeba wziąć poprawkę na stan naszych dróg, równiutkie to one nie są.A ile twoje moto ma przebiegu?Bo moje 18,5 tyś..
-
sonthin - Świeżak
- Posty: 124
- Dołączył(a): 21/5/2007, 18:23
- Lokalizacja: Piotrków Tryb.
A więc moje moto ma 21000 przebiegu, lagi sa w porzadku, kola tez sa wywazone, szczegolnie ze zlapalem 3 dni temu kapcia i kolo tylne bylo wywazane. Opony sa w dobrym stanie, zadna nie ma guza, w sumie to nie mam juz pojecia co moze byc. Jeszcze raz bede wszystko przegladal. A jest ktos z was moze z okolic bielska białej i ma wlaśnie bandziorka z 99 lub starszego?, chetnie bym sie kiedys spotkal i porownal sobie na zywo te wibracje, bo ja sam juz nie wiem czy jestem przewrazliwiony na punicie mojej maszyny czy faktycznie jest cos na rzeczyc z tymi wibracjami. Jakby ktos byl z moich okolic to prosze dajcie znac na maila: lukgon@poczta.onet.pl albo lepiej na gg: 6566684 bede bardzo wdzieczny
- Tasiek24
- Świeżak
- Posty: 3
- Dołączył(a): 25/5/2007, 16:32
kurka. Po przebiegu 32000 km mam taki sam problem, tylko jeszcze nie wiem gdzie co mam może dokręcić
, a wibruje mi całe moto.

Ongoing Success
-
falconiforme - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2841
- Dołączył(a): 4/6/2007, 13:05
- Lokalizacja: Morze
Witam! W NSR 125 też taki problem występnuje... na tylnych podnóżkach które sa bezpośrednio przykręcone do stelaża zadupka masuje stopy aż trzeba podnosić coraz
Tylko tam jest taki wałek zapobiegajacy drganiom nie wiem czy dobrze mówie... w silniku który sie potrafi odkęcić i wtedy powstają drgania...
Sprawdź tak jak kolega mówił tulejki na silniku dokręcenie główki ramy
ewentualnie łozyska gdzieś ci sie posypały A drganie poprzez guza na oponie tak zwane bicie będzie miało inna częstotliwość niż te które jest odczuwalne wiec opony i koła zostawiamy w spokoju to coś w silniku lub na ramie się odkręciło(nie jestem w stanie online stwierdzić) i powoduje drgania które jak wiadomo przenoszą sie po całym segmęcie i na końcach są najbardziej odczuwalne zależy od częstotliwości...
Ale niema sie co przejmować to normalne podobno w GSF jak coś to spytaj w Suzuki polska
Tylko tam jest taki wałek zapobiegajacy drganiom nie wiem czy dobrze mówie... w silniku który sie potrafi odkęcić i wtedy powstają drgania...
Sprawdź tak jak kolega mówił tulejki na silniku dokręcenie główki ramy
ewentualnie łozyska gdzieś ci sie posypały A drganie poprzez guza na oponie tak zwane bicie będzie miało inna częstotliwość niż te które jest odczuwalne wiec opony i koła zostawiamy w spokoju to coś w silniku lub na ramie się odkręciło(nie jestem w stanie online stwierdzić) i powoduje drgania które jak wiadomo przenoszą sie po całym segmęcie i na końcach są najbardziej odczuwalne zależy od częstotliwości...
Ale niema sie co przejmować to normalne podobno w GSF jak coś to spytaj w Suzuki polska
Bóg stworzył człowieka po to żeby jeździł motorem 

-
VCO - Świeżak
- Posty: 247
- Dołączył(a): 18/8/2007, 10:46
- Lokalizacja: Z przed biurka
sprawdz tez stan i napiecie lancucha jak jest rozciagniety lub sychy lub luzny ez moga wystepowacrozne rzeczy nie zbyt mile pozdro...
Motorynka Pony
WSK 125 (1983r)
MZ ETZ 251
GSX 600F
ZX 9 R (moje oczko w głowie)
WSK 125 (1983r)
MZ ETZ 251
GSX 600F
ZX 9 R (moje oczko w głowie)
-
hugo2003 - Mieszkaniec forum
- Posty: 1588
- Dołączył(a): 18/9/2006, 10:23
- Lokalizacja: Poznań
Posty: 10
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości