regulacja gaznikow w zxr i jeszcze "maly problemik"
			Posty: 9
			 • Strona 1 z 1
		
	
regulacja gaznikow w zxr i jeszcze "maly problemik"
witam, mam zxr750 model J,,,,, pierwsze co chcialbym wiedziec to:
-w kazdym gazniku jest na dole jedna srubka regulacyjna,,chyba mieszanka powietrza,,,o ile obrotow powinna byc ona wykrecona?,,nie mam gdzie tego sprawdzic, a nie wiem czy jest dobrze wyregulowany...
- a druga sprawa to problem z rozruchem,,,odpala bardzo ciezko, nie raz nawet musze pod akumulator od auta go podlaczyc zeby odpalil,,,jak juz odpali to najpierw na I gar a pozniej tak po kolei zalacza II, III, IV gar,,nie odpali wszystkimi na raz tylko tak łapie po kolei,,,jak juz odpali to chodzi tylko i wylacznie na ssaniu albo na duuuzym gazie,,,jak wylacze ssanie to zgasnie,,,,dodatkowo strzela z rury i wali z niej jeszcze ogniem,,,iskra jest na swiecach i nic pozatym nie wiem,,,,czym to moze byc spowodowane? moze zaworami??
				
			-w kazdym gazniku jest na dole jedna srubka regulacyjna,,chyba mieszanka powietrza,,,o ile obrotow powinna byc ona wykrecona?,,nie mam gdzie tego sprawdzic, a nie wiem czy jest dobrze wyregulowany...
- a druga sprawa to problem z rozruchem,,,odpala bardzo ciezko, nie raz nawet musze pod akumulator od auta go podlaczyc zeby odpalil,,,jak juz odpali to najpierw na I gar a pozniej tak po kolei zalacza II, III, IV gar,,nie odpali wszystkimi na raz tylko tak łapie po kolei,,,jak juz odpali to chodzi tylko i wylacznie na ssaniu albo na duuuzym gazie,,,jak wylacze ssanie to zgasnie,,,,dodatkowo strzela z rury i wali z niej jeszcze ogniem,,,iskra jest na swiecach i nic pozatym nie wiem,,,,czym to moze byc spowodowane? moze zaworami??
- Maniek600
- Świeżak
- Posty: 153
- Dołączył(a): 25/5/2007, 12:48
Re: regulacja gaznikow w zxr i jeszcze "maly problemik&
wstaw moto do serwisu i zrob regulacje zaworow i synchronizacje gaznikow chyba ze sam umiesz to zrobic w miare profesjonalnie i podladuj akumulator lub go wymien ale z akumulatorem na koncu po serwisie pozdrawiam
				Suzuki SV 650 cudo maszynka
Escort
			Escort
- Tomirf
- Świeżak
- Posty: 30
- Dołączył(a): 26/8/2006, 22:28
Jak nie masz wakuometrow to nawet nie zaczynaj bo mozesz go wogole nie odpalic. Bez tego sprzetu nawet nie zaczynaj regulacji.
A na poczatek wymien swiece.
				
					A na poczatek wymien swiece.
Ostatnio edytowano 15/10/2007, 18:40 przez jasql, łącznie edytowano 1 raz
						
					
				<a href="http://h-tsz.com/amFzcWxh">Dostaniesz w PYSK jak klikniesz.
			- 
				 
 jasql
- Bywalec
- Posty: 603
- Dołączył(a): 8/7/2007, 20:44
- Lokalizacja: Londyn
zdaje sie że rozregulowałeś gaźniki,  tymbardziej jak nie wiesz do czego służą piloty.
niech sie tym zajmie ten kto wie , w czym problem ( dobrze jest regulować na czystym ( nowym ) filtrze powietrza.
i sprawdź zaworki. mogą być zaciasne...
pozdro
				niech sie tym zajmie ten kto wie , w czym problem ( dobrze jest regulować na czystym ( nowym ) filtrze powietrza.
i sprawdź zaworki. mogą być zaciasne...
pozdro
667 - nowy lepszy szatan
bez gratów.
			bez gratów.
- 
				 
 oorbus
- Świeżak
- Posty: 104
- Dołączył(a): 20/7/2006, 15:16
stevo ZxR napisał(a):Mam zxr-a ina moje oko to jakiś moduł się z***
 Wow - wiedza niektórych użytkowników jest porażająca...
  Wow - wiedza niektórych użytkowników jest porażająca...TWOJA  RIZOMA  (otwórz link)
			- musieli
- Świeżak
- Posty: 211
- Dołączył(a): 27/3/2007, 09:01
- Lokalizacja: Wa-wa zone
stevo ZxR napisał(a):Mam zxr-a ina moje oko to jakiś moduł się z***
Podstawą są okresowe regulacje - tak jak powiedzieli zarówno Twoi jak i moi przedmówcy. Po wykonaniu podstawowych czynności, jeśli objawy nie zniknęły, można szukać dalej przyczyny. A nie, że na Twoje oko to jakiś moduł padł. Jaki moduł? A ile myślisz, że jest modułów w takim motocyklu??? Lepiej już nic nie mówić niż snuć takie teorie... Jest jeden moduł - zapłonowy - i jak by padł to najprawdopodobniej moto wogóle by nie odpalał.
TWOJA  RIZOMA  (otwórz link)
			- musieli
- Świeżak
- Posty: 211
- Dołączył(a): 27/3/2007, 09:01
- Lokalizacja: Wa-wa zone
witam mam ZXR 750 L z 95 roku zaistaniał dziwny motyw chodzi generalnie o to że motocykl w czasie przyśpieszania jakby traci moc (nie zawsze  ale 1 i 2 bieg na 3 już sie kręca), obroty wskakuja a motocykl już nie przyśpiesza jak powinnien, coś nagle go dusi zastanawiam sie co z nim nie tak, wiem ze musze go odstawić na regulacje, ale może ktoś ma jakąś mądrą teorie na ten temat, druga sprawa to po odpaleniu, a z tym problemu nie mam nie może sobie sam ustalić obrotów nawet jak sie nagrzeje tylko faluje może to gażniki marudzą i już zdecydowanie na nie czas...pozdrawiam zapaleńców
				
			- szczecho
- Świeżak
- Posty: 1
- Dołączył(a): 5/8/2009, 22:49
- Lokalizacja: Warszawa
			Posty: 9
			 • Strona 1 z 1
		
	
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 41 gości
