Zobacz wÄ…tek - bardzo dziwny problem zx6r
NAS Analytics TAG

bardzo dziwny problem zx6r

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

bardzo dziwny problem zx6r

Postprzez michas29 » 23/4/2012, 19:52

Witam
posiadam zx6r z 2000r, wygląda to tak, kopiłem motor w Anglii , pierwsze co zobaczyłem to cieknący olej z pod pokrywy zaworowej , raz rozkręciłem kupiłem uszczelkę, drugi raz tak samo, ile to kasy i nerwów poszło :D a olej dalej ciekł, poradziłem się mechanika co to może być że wysadza uszczelkę i olej ucieka, podpowiedział mi żebym sprawdził odmę, ku mojemu zdziwieniu w mojej zx6r nie było odmy, wszystkie rurki były pozalepiane, to szybko za tel i zamawiam, kupiłem używkę, następny dzień mam odmę, wszystko skręcam jeszcze raz, banan na twarzy słyszę jak motor zaczął oddychać olej przestał się lać. Ale pojawił się nowy problem Zx6r nie jedzie.
A jak to wygląda- Na biegu jałowym piękne sie wkręca , na jedynce pięknie i równo idzie do odcięcia , zapinam 2 i motor dławi się, szarpie , obroty tylko do 7000, na pozostałych biegach tak samo się zachowuję.
Jak było wszystko zaślepione ładnie sypał pracował równo, włożyłem odmę i dupa nie jedzie :x ,
Czy ktoś ma jakiś pomysł gdzie szukać. I jeszcze jedno dlaczego anglik to pozaślepiał jaki był cel w tym.
Pozdrawiam.
michas29
Świeżak
 
Posty: 13
Dołączył(a): 23/4/2012, 19:30


Postprzez Wanior » 23/4/2012, 20:36

może nicasil zdarty sprawdzałeś sprężanie?
Wanior
Świeżak
 
Posty: 23
Dołączył(a): 25/5/2011, 08:14


Postprzez kowal_71 » 23/4/2012, 21:11

Hmm, pozaślepiał pewnie dlatego, że inaczej nie jechał :P
Kawasaki ZR-7S
Yamaha FZ6 FAZER
kowal_71
Bywalec
 
Posty: 885
Dołączył(a): 12/4/2010, 13:46
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez michas29 » 23/4/2012, 22:27

nie nie silnik dzwon, mam crossy to wiem jak silnik na dobitce chodzi :) , motor przed włożeniem odmy chodził normalnie, po paru dniach przychodzę i 6 zapalam normalnie bez ssania, wiec silnik jest zdrowy, nie tu szukał bym przyczyny, mam wrażenie ze możne to być coś z gaźnikami, ciśnienie uciekło z silnika po dodaniu odmy i możne być coś z mieszanka , lub jakimś czujnikiem ciśnienie w silniku lub coś w ten deseń, objaw jest taki jak na resztkach bp. :roll:
michas29
Świeżak
 
Posty: 13
Dołączył(a): 23/4/2012, 19:30

Postprzez Przemo_rene » 24/4/2012, 07:08

nie ma czujników cisnienia w silniku. Z silnikiem nie jest gitara jak odpala bez ssania (zbyt bogato gaźnik) Sam fakt, że nie było odmy juz jest ultra dziwny i dobrze nie świadczy o przeszłości sprzęta. Pościągaj co się da z osprzętu silnika i posprawdzaj. Gaźniki wyreguluj i wyczyść, ew. wymień podjechane zaworki iglicowe. Do airboxu wszsytko idzie jak należy? Zmierz kompresję silnika.
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo PrzeglÄ…d Twojego moto w P-N!
Avatar użytkownika
Przemo_rene
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2982
Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
Lokalizacja: Poznań / TL1000R

Postprzez zxer » 24/4/2012, 09:16

pilot screw w tym gazniku ma byc odkrecone na 3 obroty. Zrob synchro i posprawdzaj wszystkie polaczenia gaznika, i airboxa. Niezla rzezba swoja droga jak zaslepil odme. Lepiej sciagnij serwisowke i posprawdzaj reszte silnika bo cos czuje ze jeszcze jakies dziwne rzeczy znajdziesz...
tea who you yea bunny
Avatar użytkownika
zxer
Stały bywalec
 
Posty: 1277
Dołączył(a): 9/10/2010, 11:53
Lokalizacja: Londyn / inowroclaw

Postprzez michas29 » 24/4/2012, 12:41

a nie wiem przypadkiem czy coś nie robią takiego do latania na gumie, stuntu, możne to był powód, najbardziej prawdopodobne jest to ze może nie mieć tego czujnika. Przemo_rene możesz powiedzieć gdzie on jest mniej więcej to w serwisówce sprawdzę. Synchro i czyszczenie robiłem jakies 100km temu, w air-box wszystko tak jak powinno być. Najbardziej obstawiam ze to jakiś czujnik lub jakaś jeszcze inna modyfikacja, przed dodaniem odmy jeździł po już nie. Jutro siadam i dalej coś kminie .Mam czas do czwartku jak nic nie znajdę to oddaje do servisu , już się umówiłem.
michas29
Świeżak
 
Posty: 13
Dołączył(a): 23/4/2012, 19:30

Postprzez Przemo_rene » 24/4/2012, 13:08

Nie ma czujników ciśnienia w silniku - fabrycznie tego nie ma i nie powinno być - o to mi chodziło :) Jak sprzęt latał w stuncie to się odmę przerabia a nie zaślepia. Tzn puszcza się ją do osobnego separatora oleju gdzieś w zadupek. Silnik musi mieć ujście ciśnienia poza siebie w "powietrze" bo inaczej będzie właśnie chodził do dupy i zamulał strasznie oraz wywalać będzie olej każdą możliwą uszczelką. Ciekawe czy pierścieni w ten sposób "od dołu" nie chciał "uszczelnić" pchając na siłę mgiełkę olejową pod pierścienie a teraz jak oddycha normalnie to może nie mieć już prawie kompresji ;) Takie spekulacje z kosmosu ale różne rzeczy kombinują na sprzedaż.
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo PrzeglÄ…d Twojego moto w P-N!
Avatar użytkownika
Przemo_rene
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2982
Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
Lokalizacja: Poznań / TL1000R



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości




na górê