Ilosc obrotow sruby mieszanki paliwa CBR F3??
Posty: 17
• Strona 1 z 1
Ilosc obrotow sruby mieszanki paliwa CBR F3??
Witam!!! Jak w temacie czy orientuje sie ktos o ile obrotow powinna byc wykrecona sruba mieszanki paliwa w CBR f3?? 

- miky83
- Świeżak
- Posty: 12
- Dołączył(a): 2/3/2012, 22:28
- Lokalizacja: Nowy Sącz
Hehe pytam poniewaz wzialem sie za czyszczenie gaznikow, rozebralem je, wyczscilem i zlozylem tylko ze nie popatrzylem sobie jak powinna byc ustawione ta sruby od mieszanki i na poczatku nie moglem moto wogole odpalic, pozniej udalo mi sie dojsc do tego ze ja odpalilem tylko ze strzela w tlumik!!! Dostep do srub jest troche ciezki i sciaganie za kazdym razem gaznikow tez jest troche czasochlonne. Tlumik skorpiona przelotowy!!! W manualu niestety nic nie pisza o ilosci obrotow!!! Patrzylem do manuala yamahy z ciekawosci i tam jest normalnie napisane ile obrotow a w serwisowce cebry nic a nic na ten temat 

- miky83
- Świeżak
- Posty: 12
- Dołączył(a): 2/3/2012, 22:28
- Lokalizacja: Nowy Sącz
No to kolego, temat długi...
Na strzelanie w tłumiku przychodzi mi na myśl że masz źle luzy zaworowe.
Wykręć jeszcze świece i napisz jakie mają kolory, to ci postawie całą diagnoze f3. I jak i czym czyściłeś gaziory?
Na strzelanie w tłumiku przychodzi mi na myśl że masz źle luzy zaworowe.
Wykręć jeszcze świece i napisz jakie mają kolory, to ci postawie całą diagnoze f3. I jak i czym czyściłeś gaziory?
-
grunder - Mieszkaniec forum
- Posty: 2969
- Dołączył(a): 19/9/2010, 20:29
- Lokalizacja: LBN/Włodawa
Zaworow nie ruszalem czyli z nimi wszysko powinno byc oki. Swiece zakupilem nowe irydowe, normalne zalewalo i wlasnie po wymianie na irydowe maszyna przemowila!!! Synchro zrobie bo mam wakuometr, wszystko wlasnie chodzi o to o ile dokladnie obrotow trzeba wykrecic te sruby
- miky83
- Świeżak
- Posty: 12
- Dołączył(a): 2/3/2012, 22:28
- Lokalizacja: Nowy Sącz
Wydech przelot sam mówi za siebie że trzeba dokonać sporo regulacji. Świece dobre kupiłeś, ale nie odpowiedziałeś mi jak czyściłeś gaźników i jakie kolor mają świece. W manualu ci nie napiszą bo ty dokonując wszelkie modyfikacje ustawiasz sobie dawki.
Zacznijmy od początku.
Strzały w wydech-ustaw luzy zaworowe.
Wzbogać mieszankę załóżmy najpierw na 2 obroty. Zestrój gaziory bogato na jałowe obroty wtedy będzie stabilna praca silnika, czyli stopniuj aż osiągnie stabilny cykl.
Jeśli myłeś benzyną gaźniki to błąd. Bo nigdy nie wyczyścisz tak dobrze jak myjką ultradźwiękową. Musisz usunąć osad z kanałów do 0.
Przy każdej zmianie dawki musisz dokonać synchro wakumetrze.
Jaki system gaźników? Inny typ i są inne śrubki od regulacji albo od powietrza albo od paliwa.
Jak się nie znasz odstaw do mechanika.
Zacznijmy od początku.
Strzały w wydech-ustaw luzy zaworowe.
Wzbogać mieszankę załóżmy najpierw na 2 obroty. Zestrój gaziory bogato na jałowe obroty wtedy będzie stabilna praca silnika, czyli stopniuj aż osiągnie stabilny cykl.
Jeśli myłeś benzyną gaźniki to błąd. Bo nigdy nie wyczyścisz tak dobrze jak myjką ultradźwiękową. Musisz usunąć osad z kanałów do 0.
Przy każdej zmianie dawki musisz dokonać synchro wakumetrze.
Jaki system gaźników? Inny typ i są inne śrubki od regulacji albo od powietrza albo od paliwa.
Jak się nie znasz odstaw do mechanika.
-
grunder - Mieszkaniec forum
- Posty: 2969
- Dołączył(a): 19/9/2010, 20:29
- Lokalizacja: LBN/Włodawa
Z tego co sie orientuje to strzaly w wydech sa typowym objawem za bogatej mieszanki!!!
Dla przykladu ustawilem 2 strzelalo w wydech, pozniej wykrecilem o ok 6 przestalo strzelac w wydech ale zaczelo strzelac z gaznikow. Dla tego wnioskuje ze to nie sa zadne zawory tylko mieszanka.
Gazniki czyscilem w ten sposob ze rozebralem je na czynniki pierwsze dokladnie jak jest to w manual!!! Koncowki swiec irydowych beda tez mialy rozne kolory tak jak swiec zwyklych??
Nie mylem benzyna tylko kupilem specjalny srodek do czyszczenia gaznikow.
NIe rozumie pytania jaki typ gaznikow!!! Takie same jak w kazdej cbr f3.
Dla przykladu ustawilem 2 strzelalo w wydech, pozniej wykrecilem o ok 6 przestalo strzelac w wydech ale zaczelo strzelac z gaznikow. Dla tego wnioskuje ze to nie sa zadne zawory tylko mieszanka.
Gazniki czyscilem w ten sposob ze rozebralem je na czynniki pierwsze dokladnie jak jest to w manual!!! Koncowki swiec irydowych beda tez mialy rozne kolory tak jak swiec zwyklych??
Nie mylem benzyna tylko kupilem specjalny srodek do czyszczenia gaznikow.
NIe rozumie pytania jaki typ gaznikow!!! Takie same jak w kazdej cbr f3.
- miky83
- Świeżak
- Posty: 12
- Dołączył(a): 2/3/2012, 22:28
- Lokalizacja: Nowy Sącz
w CBR F3 o ile pamiętam były 2 rodzaje, nie pamiętam jakie ale różniły się budową (chodzi o firmę). O 6 to zdecydowanie za dużo. Końcówki mogą mieć inne kolory jeśli jest rozbierzność na każdym gaźniku w ustawieniach.
Owszem rację masz, że im bogatrza mieszanka może powodować strzelanie, ale również i zawory.
Owszem rację masz, że im bogatrza mieszanka może powodować strzelanie, ale również i zawory.
-
grunder - Mieszkaniec forum
- Posty: 2969
- Dołączył(a): 19/9/2010, 20:29
- Lokalizacja: LBN/Włodawa
Wiem ze 6 to za duzo ale chciale sprawdzic co sie stanie.
W zwyklych swiecach wiem ze kolor swiec odzwierciedla mieszanke jaka jest, niewiem jak jest w swiecach irydowych bo przyznam sie szczerze ze ich nie wykrecalem zeby sprawdzic.
Jesli sie okaze ze mieszanke ustawie tak jak powinna byc to wtedy bede szedl w zawory
W zwyklych swiecach wiem ze kolor swiec odzwierciedla mieszanke jaka jest, niewiem jak jest w swiecach irydowych bo przyznam sie szczerze ze ich nie wykrecalem zeby sprawdzic.
Jesli sie okaze ze mieszanke ustawie tak jak powinna byc to wtedy bede szedl w zawory
- miky83
- Świeżak
- Posty: 12
- Dołączył(a): 2/3/2012, 22:28
- Lokalizacja: Nowy Sącz
Chocby mialo mi to sezon zajac to do serwisu nie oddam bo wiem ile juz rzeczy sam sobie porobilem i nie poddam sie w takiej chwili. Tylko ze fakt ze jest przelot na pewnie nie bedzie robilo jakiejs olbrzymiej roznicy, beda to jakies minimalne wachania
- miky83
- Świeżak
- Posty: 12
- Dołączył(a): 2/3/2012, 22:28
- Lokalizacja: Nowy Sącz
miky.
w F3 była w wersji kaliforniskiej i europejskiej. Kalifornijska miała inne gazior bo zastosowano uklad recylkulacji spalin i układ par paliwa i tam jest dodatkowo jeszcze jedna śrubka od ustawiania gaźnika. Wersja europejska już tego nie ma.
Ustaw np na 3. i przygazuj i zobacz czy ci nie przygasa i czy trzyma stabilną prace silnika.
w F3 była w wersji kaliforniskiej i europejskiej. Kalifornijska miała inne gazior bo zastosowano uklad recylkulacji spalin i układ par paliwa i tam jest dodatkowo jeszcze jedna śrubka od ustawiania gaźnika. Wersja europejska już tego nie ma.
Ustaw np na 3. i przygazuj i zobacz czy ci nie przygasa i czy trzyma stabilną prace silnika.
-
grunder - Mieszkaniec forum
- Posty: 2969
- Dołączył(a): 19/9/2010, 20:29
- Lokalizacja: LBN/Włodawa
Posty: 17
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości