Zobacz wątek - Skoki obrotów przy wysokich obrotach
NAS Analytics TAG

Skoki obrotów przy wysokich obrotach

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Skoki obrotów przy wysokich obrotach

Postprzez Kirgeron » 16/3/2012, 17:48

Przed zimą robiłem pare rzeczy w moto - wymiana tarczy, klocki, filtr powietrza, płyny, olej i kilka drobiazgów.

Nie jeździłem po tych zmianach. Dziś się przejechałem, wszystko niby było OK, jednak jak wkręciłem ostro moto do około 11 tys. obrotów to wskazówka bardzo gwałtownie skoczyła do 13 tys. obrotów (odcięcie jest przy 15,5 tys.) i moto dość mocno wyje przy tym.
Motocykl zachowuje się podobnie, jakbym bardzo lekko w tym czasie wcisnął klamkę sprzęgła, taki przeskok obrotów i mocne wycie motocykla.

Czy to wina tego, że założyłem sportowy filtr powietrza K&N i nic nie regulowałem? Niby wpuszcza więcej powietrza. Co zrobić? Jakieś regulacje? Synchronizacje? Nie znam się, jak to wygląda?

Taki skok obrotów to ja miałem z regulowanym zaworem wydechowym na 125 ccm dwusuwie i to było normalne, a tu przecież tak nie powinno być.

Motocykl to CBR 600 RR 2007.
Avatar użytkownika
Kirgeron
Świeżak
 
Posty: 436
Dołączył(a): 1/7/2010, 00:01


Postprzez hubi199 » 16/3/2012, 21:21

w RR-ce masz wtrysk. Więc ecu powinien sam sobie dawkowanie ustalić.
Dla K&n są niby specjalne mapy, jednak to głównie obowiązuje z pełnym układem wydechowym.
Swiec niepodałeś, może coś z nimi nie tak. Może to tylko złudzenie po dłuższej przerwie od sprzęta.
hubi199
Bywalec
 
Posty: 581
Dołączył(a): 24/8/2011, 12:56
Lokalizacja: J-no


Postprzez hugo2003 » 16/3/2012, 21:25

A czy czasami sprzeglo sie nie slizga???
Zapobserwuj dokladniezobacz czy takie cos sie dzieje na wyzszych biegach bo jesli nie to sprzeglo sie konczy....
Motorynka Pony

WSK 125 (1983r)

MZ ETZ 251

GSX 600F

ZX 9 R (moje oczko w głowie)
Avatar użytkownika
hugo2003
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1588
Dołączył(a): 18/9/2006, 10:23
Lokalizacja: Poznań

Postprzez adamRS » 16/3/2012, 21:37