Zobacz wÄ…tek - Bandit 600 wyciek
 
NAS Analytics TAG

Bandit 600 wyciek

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Bandit 600 wyciek

Postprzez Mateusz149 » 11/2/2012, 23:25

Witam.
Motocykl jeszcze w sezonie zaczal puszczac olej. Mam teraz troche wolnego i chce sie za to zabrac. Niestety jestem zielony i nie mam pojecia do czego sluzy ta czesc i czy mozna "podkleic" ja sylikonem wysokotemp.? Pomozecie.? zdjecie:Obrazek
Pozdrawiam Mateusz
Suzuki Bandit 600N 2003r.
Mateusz149
Bywalec
 
Posty: 592
Dołączył(a): 12/2/2008, 12:03
Lokalizacja: G-dz


Postprzez turysta44 » 12/2/2012, 12:37

Klej dwuskładnikowy[dwie małe tubki], tzw. suchy spaw. Odporny na olej i wysokie temp. Do nabycia w każdym sklepie z częściami samochodowymi. Instrukcja klejenia na opakowaniu.

EDYT
http://moto.allegro.pl/pro-seal-klej-do ... 30702.html
Ostatnio edytowano 12/2/2012, 12:44 przez turysta44, Å‚Ä…cznie edytowano 1 raz
turysta44
Świeżak
 
Posty: 9
Dołączył(a): 1/8/2011, 21:32
Lokalizacja: centrum


Postprzez PrimoGhost » 12/2/2012, 12:44

Wkrótce?
Obrazek
<b>ZxR 636 2006</b>
Avatar użytkownika
PrimoGhost
Stały bywalec
 
Posty: 1148
Dołączył(a): 21/11/2010, 20:07
Lokalizacja: z DW-957

Postprzez adamRS » 12/2/2012, 15:03

To jest napinacz łańcuszka rozrządu. Żaden klej. Nie ma tam dużego ciśnienia więc wytnij uszczelkę ze zwykłej tektury lub czegoś innego.
Avatar użytkownika
adamRS
Świeżak
 
Posty: 486
Dołączył(a): 6/2/2010, 17:12
Lokalizacja: Wieluń/Poznań

Postprzez Mateusz149 » 12/2/2012, 15:25

Dziekuje slicznie za taka szybka pomoc. Zajme sie tym w tygodniu.
Pozdrawiam
Suzuki Bandit 600N 2003r.
Mateusz149
Bywalec
 
Posty: 592
Dołączył(a): 12/2/2008, 12:03
Lokalizacja: G-dz

Postprzez KAPELA911 » 12/2/2012, 16:24

Enasz co złego widzisz w stosowaniu klejów silikonów uszczelek???
Avatar użytkownika
KAPELA911
Bywalec
 
Posty: 868
Dołączył(a): 18/7/2008, 13:47
Lokalizacja: Z rajskiej benzyniarni

Postprzez PrimoGhost » 12/2/2012, 16:33

Za mało kosztują w jego uznaniu.
Obrazek
<b>ZxR 636 2006</b>
Avatar użytkownika
PrimoGhost
Stały bywalec
 
Posty: 1148
Dołączył(a): 21/11/2010, 20:07
Lokalizacja: z DW-957

Postprzez adamRS » 12/2/2012, 16:43

Według mnie silikon to ostateczność i to w bardzo małych ilościach. Ale to i tak nie wszędzie. Nie chciałbyś chyba żeby mały kawałek silikonu wpadł Ci do jakiegoś kanału olejowego i go przy okazji zatkał.
Avatar użytkownika
adamRS
Świeżak
 
Posty: 486
Dołączył(a): 6/2/2010, 17:12
Lokalizacja: Wieluń/Poznań

Postprzez Koval135 » 12/2/2012, 18:25

Wytnij z klingielitu jak nie dostaniesz oryginalu.
KTM 950 SM Orange Power! | www.migus-motocykle.pl
Avatar użytkownika
Koval135
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1807
Dołączył(a): 13/7/2008, 14:10
Lokalizacja: Racibórz/Warszawa

Postprzez KAPELA911 » 12/2/2012, 18:31

nie wmawiaj mi że ktoś poskłada głowice na silikon bo to działać nie będzie. Wiele firm rezygnuje już z uszczelek i składa na sam klej. Np. golf IV(miska olejowa) tylny most w MANie. Jeśli jest tam uszczelka to ją daje a że dodatkowo stosuje tam sylikon(wszystkim to się kojarzy że musi być go dowalone że wyłazi z każdej strony to jest w błędzie bo wtedy sylikon nie działa) prawidłowo nałożony sylikon zapewnia szczelne połączenie i tylko ww niektórych przypadkach moze być stosowany bez uszczelki.
Avatar użytkownika
KAPELA911
Bywalec
 
Posty: 868
Dołączył(a): 18/7/2008, 13:47
Lokalizacja: Z rajskiej benzyniarni

Postprzez PrimoGhost » 12/2/2012, 20:50

kapella, takie akcje już były na tym forum :D:D

viewtopic.php?t=17318

"o to zdjęcia owej uszczelki icon_sad.gif jak zdejmowałem głowice to wyglądało jak bym ciągnął kawałek pizzy. byłem i jestem w szoku jak można być takim skończonym debilem! "

więc nie mów, że się nie da :)
Obrazek
<b>ZxR 636 2006</b>
Avatar użytkownika
PrimoGhost
Stały bywalec
 
Posty: 1148
Dołączył(a): 21/11/2010, 20:07
Lokalizacja: z DW-957

Postprzez KAPELA911 » 12/2/2012, 21:53

zwracam honor. zawalić sylikonem się da ale żeby to działało to się nie da.
Avatar użytkownika
KAPELA911
Bywalec
 
Posty: 868
Dołączył(a): 18/7/2008, 13:47
Lokalizacja: Z rajskiej benzyniarni

Postprzez LatajacyHolender » 13/2/2012, 11:50

Polecam forum Baditów odnoßnie pytan n/t wszelkich GSF
http://polishbanditcrew.pl/
Avatar użytkownika
LatajacyHolender
Świeżak
 
Posty: 41
Dołączył(a): 17/5/2011, 10:17
Lokalizacja: Amsterdam

Postprzez Raczek_6 » 15/2/2012, 11:22

Nawet żeby zabrać się za wymianę uszczelki pod napinaczem trzeba mieć trochę doświadczenia w mechanice, inaczej może się to skończyć pokrzywionymi zaworami...

Nie jestem za sylikonem, ale jest specjalna masa uszczelniająca "Dirko" (wg. producenta jest to uszczelka gumowa w płynie) która sprawdza się przy składaniu niektórych elementów gdzie fabrycznie nie ma uszczelki.
Niestety trzeba przeczytać instrukcję przed używaniem wspomnianej wyżej masy.

Czasami pod uszczelkę papierową też trzeba dać odrobinę takiej masy - szczególnie w miejscu łączenia połówek silnika - tak jak to jest fabrycznie zrobione.
http://motomaniax.pl/ - serwis Ducati | http://www.motorakowski.pl/ - serwis Kawasaki | | Nie pomagam w oględzinach motocykli.
Raczek_6
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4217
Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
Lokalizacja: W-wa

Postprzez KAPELA911 » 15/2/2012, 12:20

silikon uzyty z głową jest wystarczajacy moim zdaniem. Dirko jakościowo bije sylikon na głowe, właśnie na niego składam cześci które oryginalnie z fabryki wychodza złożone na sam uszczelniacz. Do starszych moto używam ( w niektórych miejscach) czesto hermetyka. każdy uszczelnia na co mu pasuje i w jakich warunkach ma to pracowac.
Avatar użytkownika
KAPELA911
Bywalec
 
Posty: 868
Dołączył(a): 18/7/2008, 13:47
Lokalizacja: Z rajskiej benzyniarni

Postprzez SuzukiMaster » 15/2/2012, 17:16

Głupoty gadacie ja jak 4 lata temu remontowałem silnik w chinczyku to cały silnik zawaliłem sylikonem prócz uszczelki pod głowicą którą zakupiłem nową ^^ i chodził 2 lata potem się go pozbyłem :)
Avatar użytkownika
SuzukiMaster
Świeżak
 
Posty: 205
Dołączył(a): 5/1/2012, 22:37
Lokalizacja: Wejherowo

Postprzez hugo2003 » 15/2/2012, 20:35

he a u mnie w kawie nawet nie ma zadnej uszczelki pod napinaczem...... ale chyba jest o-ring o ile pamietam?
Motorynka Pony

WSK 125 (1983r)

MZ ETZ 251

GSX 600F

ZX 9 R (moje oczko w głowie)
Avatar użytkownika
hugo2003
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1588
Dołączył(a): 18/9/2006, 10:23
Lokalizacja: Poznań

Postprzez mendzik » 18/2/2012, 18:23

Co wy Pany piszecie za bzdury sylikon jak najbardziej do tego się nada . W zeszłym roku rozpoławiałem silnik od bandita 1200 i tam fabrycznie jest stosowany silikon czarny. oczywiście tylko pomiędzy kartery . Podczas demontażu innych podzespołów uszkodziły mi się uszczelki a więc zastosowałem silokon min. pod miskę olejową, pokrywa sprzęgła itp. Wszystko działa jak należy . Pozdrawiam
mendzik
Świeżak
 
Posty: 39
Dołączył(a): 7/8/2011, 16:53
Lokalizacja: nowe miasteczko

Postprzez Raczek_6 » 18/2/2012, 19:00

mendzik napisał(a):Co wy Pany piszecie za bzdury sylikon jak najbardziej do tego się nada . W zeszłym roku rozpoławiałem silnik od bandita 1200 i tam fabrycznie jest stosowany silikon czarny. oczywiście tylko pomiędzy kartery . Podczas demontażu innych podzespołów uszkodziły mi się uszczelki a więc zastosowałem silokon min. pod miskę olejową, pokrywa sprzęgła itp. Wszystko działa jak należy . Pozdrawiam


Uwierz - to nie był sylikon, tylko tzw. uszczelka gumowa - masa uszczelniająca gumowa.
http://motomaniax.pl/ - serwis Ducati | http://www.motorakowski.pl/ - serwis Kawasaki | | Nie pomagam w oględzinach motocykli.
Raczek_6
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4217
Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
Lokalizacja: W-wa

Postprzez Mateusz149 » 4/3/2012, 18:50

Ciesze sie, ze moj temat cieszy sie zainteresowaniem i chcecie podzielic sie ze mna swoja wiedza. Nastal nareszcie ten dzien, od czwartku mam urlop i chce sie za to zabrac :)

Panowie, czytalem troche o tym ale nadal mam obawy. Dlatego prosze o jakies wskazowki. Moge to bez obaw rozkrecic? Najpierw srodkowa sruba, wyjac sprezyne, potem imbusy, dac uszczelke/silikon, zlozyc wszystko tak jak bylo i dokrecic sruby? Nic nie poprzestawiam?

Pozdrawiam serdecznie.
Suzuki Bandit 600N 2003r.
Mateusz149
Bywalec
 
Posty: 592
Dołączył(a): 12/2/2008, 12:03
Lokalizacja: G-dz

Następna strona


Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości




na górê
cron