Zobacz wÄ…tek - CBR F4 niebieski dymek z wydechu .
NAS Analytics TAG

CBR F4 niebieski dymek z wydechu .

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Postprzez hugo2003 » 14/12/2011, 16:06

b4t00n napisał(a):Tak też uczynię. Chyba że powiedzą , że na razie nie ma sensu :) A co do uszczelniaczy zaworowych nie wiem czy sie dobrze doszukałem ale znalazłem firmy athena za 15zł szt * 16 = 240 + wymiana. Chyba ze coś źle sie do szukałem niech mnie ktoś poprawi.


Dolicz do tego jeszcze uszczelke pod glowice ponad 200zl (chyba ze trafisz na wyprzedaz jak ja) szlif plaszczyzny i wymiana uszczelniaczy ok 200-240zl mi sie udalo zrobic po znajomosci za 150zl do tego dochodzi sprawdzenie szczelnisci zaworow ewntualny ich szlif a jesli tak to i dodatkowe koszta wq postaci np plytek zaworowych ....
wiec to nie jest taki tani zabieg...
chyba ze robisz wyje..ke i puszczasz go dalej ale mysle ze chcesz go dla siebie..... pozdro
Motorynka Pony

WSK 125 (1983r)

MZ ETZ 251

GSX 600F

ZX 9 R (moje oczko w głowie)
Avatar użytkownika
hugo2003
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1588
Dołączył(a): 18/9/2006, 10:23
Lokalizacja: Poznań


Postprzez b4t00n » 14/12/2011, 16:59

No to gorzej.. Jednak się okazuje ze nie tak tanio.. hmmm. wiesz pojeżdżę trochę i zobaczę. Gdzieś na jakimś forum czytałem , że jeśli nie bierze dużo oleju można jeździć normalnie, a robić dopiero kiedy będzie olej ubywać. Znajomy mówi, że tak ma i zrobił już ponad 30tys km i nic się nie dzieje.
Avatar użytkownika
b4t00n
Świeżak
 
Posty: 57
Dołączył(a): 25/10/2011, 15:42
Lokalizacja: poznań


Postprzez sonycbr77 » 14/12/2011, 18:52

nie musisz od razu wymieniac uszczelniaczy i co sie z tym wiaze uszczelka, planowanie glowicy itd, zrob podstawowy serwis na wiosne wlacznie z regulacja zaworow i bedzie git, zaczniesz jezdzic to dymek zniknie, zaczniesz sie martwic jak naprawde bedzie kopcil i żłopał olej
Avatar użytkownika
sonycbr77
Bywalec
 
Posty: 853
Dołączył(a): 2/12/2010, 13:28
Lokalizacja: Turek

Postprzez b4t00n » 14/12/2011, 22:17

Też tak uważam :) do puki nie zacznie pić oleju to odpuszczę :). A tak poza tematem to co powiedzie na olej motul 5100?? I jakie świece do tego modelu? Chyba nie muszą być irydowe? Bo chciałem też świeczki wymienic.
Avatar użytkownika
b4t00n
Świeżak
 
Posty: 57
Dołączył(a): 25/10/2011, 15:42
Lokalizacja: poznań

Postprzez adamRS » 15/12/2011, 16:46

Olej jest dobry. Świece nie muszą być irydowe, aczkolwiek polecam jednak takie właśnie zakupić.
Avatar użytkownika
adamRS
Świeżak
 
Posty: 486
Dołączył(a): 6/2/2010, 17:12
Lokalizacja: Wieluń/Poznań

Postprzez b4t00n » 15/12/2011, 18:34

Jakaś różnica na irydowych prócz kosztów? ehh. Myślę ze w około 1000zł się zmieszczę (olej, filtry swiece , reg gaz, i synchro zaworów). A z dymkiem się dowiem co i jak.
Avatar użytkownika
b4t00n
Świeżak
 
Posty: 57
Dołączył(a): 25/10/2011, 15:42
Lokalizacja: poznań

Postprzez adamRS » 15/12/2011, 19:10

Równiejsza praca silnika, łatwiejszy rozruch i większa wytrzymałość.
Avatar użytkownika
adamRS
Świeżak
 
Posty: 486
Dołączył(a): 6/2/2010, 17:12
Lokalizacja: Wieluń/Poznań

Postprzez b4t00n » 15/12/2011, 21:41

No i oczywiście cena :), dwa razy taka jak zwykłych. Jakie świece byście polecali? Słyszałem, żę denso są całkiem całkiem.
Avatar użytkownika
b4t00n
Świeżak
 
Posty: 57
Dołączył(a): 25/10/2011, 15:42
Lokalizacja: poznań

Postprzez adamRS » 16/12/2011, 16:58

Denso są ok. Ngk podobno bardzo często się ukręcają.
Avatar użytkownika
adamRS
Świeżak
 
Posty: 486
Dołączył(a): 6/2/2010, 17:12
Lokalizacja: Wieluń/Poznań

Postprzez b4t00n » 17/12/2011, 00:24

Bo NGK ktoś przejął i robią od tego czasu badziew niby. Raczej wymienię na zwykłe. A z tytułowym dymkiem zobaczę jak to będzie z zużyciem oleju :)
Avatar użytkownika
b4t00n
Świeżak
 
Posty: 57
Dołączył(a): 25/10/2011, 15:42
Lokalizacja: poznań

Poprzednia strona


Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 3 gości




na górê