Zobacz wątek - PILNE HONDA CBR F2
NAS Analytics TAG

PILNE HONDA CBR F2

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

PILNE HONDA CBR F2

Postprzez twojastaramaf2 » 19/11/2011, 21:31

Witam mam zamiar kupić F2 i przerobić ja na stunt i akurat trafiła mi się okazja kupić F2 tylko teraz tak koleś miał nią szlifa przy 130km/h i poleciała mu w pole i wszystkie owiewki ma połamane i zdjęte tylko lampy są :) to 91 rocznik i mówi ze ma tak 50-60tys przebiegu rama jest prosta i mówił ze 240 nią leciał jak owiewki miała w silniku nic nie stuka nic nie puka tylko gaźnik by przydało sie wyregulować koleś chce za nią 3500zł jak dla mnie to o wiele za dużo ile mu można za nią dać ???? powiedzmy tak ile jest warta :) ???????? i czy wgl warto kupić ?????????

a i jeszcze jedno w takim motorze silnik po ilu kilometrach tak sie nadaje do szlifu remontu ?? i czy jeszcze wgl znajdzie części do silnika F2 :)

a o to te moto
http://img812.imageshack.us/img812/1985/d700cea9ec.jpg
Avatar użytkownika
twojastaramaf2
Świeżak
 
Posty: 37
Dołączył(a): 19/11/2011, 21:14
Lokalizacja: szczytno


Postprzez henio12323 » 19/11/2011, 21:36

czy na pewno rama jest prosta ? moze nie chce si eprzyznac, przy takiej prędkosci jakies elementy mogły sie uszkodzic. co do samego moto to troche sporo za nia chce, bez owiewek mogłem kupic sprzęcik który miał jedynie krzywe lagi, jechała ale przy hamowaniu przodem mocno znosiło na lewo, zawieszenia nie duzy bo ze 200 -250 zł. ale gosc za hąde chciał 1800 zł do negocjacji... silnik żyletka
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN


Postprzez komarcc » 19/11/2011, 22:31

Daj mu za to te 2000-2500zł, wtedy będzie się Tobie opłacało, oczywiście jeśli jest w takim stanie jak opisuje sprzedawca, na aukcji pisze że 4200 :D chyba go głowa boli po tej glebie, ale skoro do sporej negocjacji to powiedz, że dasz mu 50% z tych 4200 :) może się uda.

P.S. Zauważyliście to gówienko na tylnej oponie? :D Mógłby chociaż moto umyć przed sprzedażą.

http://allegro.pl/honda-cbr-f2-600-do-s ... 37299.html
Avatar użytkownika
komarcc
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2335
Dołączył(a): 14/5/2010, 20:11
Lokalizacja: Wieluń

Postprzez twojastaramaf2 » 19/11/2011, 22:56

Ten koles mieszka obok mnie dosłownie 20km chyba nie mam nawet do niego dlatego sie nia zainteresowałem :)

a jak można to sprawdzić czy rama jest prosta w inny bardziej dokładniejszy sposób niż jazda na moto puszczenie kierownicy i sprawdzenie czy go nie ściąga ;p ?????
Avatar użytkownika
twojastaramaf2
Świeżak
 
Posty: 37
Dołączył(a): 19/11/2011, 21:14
Lokalizacja: szczytno

Postprzez henio12323 » 19/11/2011, 23:01

hamowanie przy wiekszej prędkosci jak znowi to krzywy, no i puszczenie kierownicy, ale to nie jest najdokładniejszy sposób :D najdokładniejszy to oddanie do serwisu na laserowe pomiary :D
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez twojastaramaf2 » 20/11/2011, 09:51

aha oki i jeszcze jedno tak jak wcześniej co z silnikiem ?? bo 50-60tys to dużo a gwarancji nie mam że się zaraz nie rozsypie :) po jakim przebiegu jeździe można się spodziewać że silnik będzie do remontu ??? da się to na oko przewidzieć ?

[/code]
Avatar użytkownika
twojastaramaf2
Świeżak
 
Posty: 37
Dołączył(a): 19/11/2011, 21:14
Lokalizacja: szczytno

Postprzez henio12323 » 20/11/2011, 10:47

nie da sie, mozna jedynie posprawdzac co nieco. ale jeden sprzęt po 60 bedzier wstanie idealnym, bo bedzie odpowiednio eksploatowany, lane były dobre oleje nikt nie katował. a czasmi sprzęt po 50 tysiach moze miec silnik na złom bo ktos na wsi sobie kupił zalał hipola i katował po prostych, dodatkowo stunD <haha> przyspiesza zuzycie silnika.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez twojastaramaf2 » 20/11/2011, 11:35

xD aha czyli jedynie co to rozebrać silnik i wtedy go sprawdzić jak padnie to wydaje mi się ze lepiej nowa inna jednostkę kupić bo remont nie będzie się opłacał :) jakie ciśnienie w cylindrach powinien mieć taki silnik ? tzn ten z tego moto

a i czy takie przerobienie moto na stunt drogo kosztuje ? obuczałem sobie że gdzieś tak z 2-3tyś włożyć by trzeba było w takie moto realne ? robiąc wszystko samemu :)
Avatar użytkownika
twojastaramaf2
Świeżak
 
Posty: 37
Dołączył(a): 19/11/2011, 21:14
Lokalizacja: szczytno

Postprzez henio12323 » 20/11/2011, 11:42

zazwyczaj jak moto starsze stoi jako do stuntu to jest po glebach i do niczego innego sie nie nadaje. po prostu owiewki sie niszczą - to wywalają wsadzają z przodu owiewke ufo i niby jest moto do stuntu pro przygotowane xd a tak w rzeczywistosci to stunt-złom... zalezy do jakiego stuntu chcesz to przygotowac, do podstaw nie musisz nic wsadzac, jakis stelaz z tyłu mozna by dorobic i tyle. smok odwrócony, nie wiem jak z przegrodą w silniku bo warto by była. wywalasz zbędne graty i masz moto :D w późniejszym czasie mozesz dorobi HB ale to drogie nie jest do 500 zł mozna spoooko dokupic zestaw
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez twojastaramaf2 » 22/11/2011, 23:08

Xd hehe mogę powiedzieć że ta honda miała więcej powiedzieć niż myślałem ^^ miała i lagi wymieniane bo prawie czołówkę miał z osobówką xD stare lagi w pół zgięte ^^ xD i ograniczniki pościnane ^^
Avatar użytkownika
twojastaramaf2
Świeżak
 
Posty: 37
Dołączył(a): 19/11/2011, 21:14
Lokalizacja: szczytno

Postprzez Mafinos » 25/11/2011, 20:19

Nie prościej kupić już coś przerobionego do stuntu? Mowa oczywiście o F2, ja za moją z papierami włoskimi itp dałem 3000zł tyle że dosłownie wszystko oprócz kiery na wieżyczkach jest.

Poszukaj przez zimę czegoś fajnego spokojnie za 3500 już przerobioną kupisz, możesz spróbować szukać na stuntpoland.eu
Avatar użytkownika
Mafinos
Świeżak
 
Posty: 352
Dołączył(a): 1/7/2011, 01:30
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez Radzikkk » 25/11/2011, 23:44

Zależy, jak taki silnik był eksploatowany, czy były robione przeglądy okresowe itd. ogólnie rzecz biorąc 60tyś km to nie jest dużo jak na taki motocykl. Tak na logikę... 91 rocznik, czyli 20lat, 60k km... Podzielmy jedno przez drugie i wychodzi 3k km rocznie. Wybacz, ale ja gdy jeszcze jeździłem skuterami robiłem o wiele więcej ;) Jeżeli szlif był przy 130km/h i facet wleciał w pole to istnieje bardzo duże prawdopodobieństwo że rama jest już ruszona. Jak sprawdzasz czy rama nie jest krzywa, wcale nie musisz puszczać kierownicy. W pierwszej kolejności posprawdzaj wszystkie spawy fabryczne, zwłaszcza te które mogą być szczególnie narażone na urazy podczas szlifu. Dokładnie to samo zrób z przednią półką i łączeniem ramy z przednim widelcem. Jeżeli będzie to jakoś wyglądało, to masz już jakieś pojęcie, że rama być może jest ok i warto się takim motocyklem przejechać. Gdy już go dosiądziesz, jedź nim powoli,bardzo delikatnie trzymając kierownicę. Jeżeli rama jest ruszona i się przyłożysz, bez trudu to wyczujesz, tylko testuj na prostym i równym kawałku asfaltu :) pozdro:)
Prowadzę niedrogi i dobry serwis skuterowy GG2251365
Avatar użytkownika
Radzikkk
Świeżak
 
Posty: 12
Dołączył(a): 11/11/2011, 23:13
Lokalizacja: Łódź

Postprzez KAM86 » 2/12/2011, 20:31

Jak szukasz F2 z dobrym technicznie stanie pm do mnie, cały komplet owiewek tylko lewa strona czaszy połamana dlatego je zdjąłem, cene uzgodnimy. Jak masz kupować od jakichś pajaców z allegro to już lepiej dogadaj się z kimś z tego forum, pozdro
KAM86
Świeżak
 
Posty: 44
Dołączył(a): 3/9/2009, 20:32
Lokalizacja: Chełm



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 25 gości




na gr