Zobacz wątek - POMOCY!! Z YAMAHA WR
NAS Analytics TAG

POMOCY!! Z YAMAHA WR

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Postprzez Reneliusz » 8/11/2011, 20:34

Jeśli chodzi o błąd czujnika położenia wału odpalenie motoru jest niemożliwe, gdyż pisze tak w książce serwisowej. Spróbuje zmostować ten tipover sensor. A jakby spróbować po prostu na popych?
Reneliusz
Świeżak
 
Posty: 9
Dołączył(a): 2/11/2011, 15:56


Postprzez MVAgustaFan » 8/11/2011, 21:40

Reneliusz - odpalenie nie będzie możliwe jak czujnik położenia wału będzie uszkodzony ale na pewno będzie działał rozrusznik i pompa, więc nie myl tych pojęć Czujnik odcina tylko iskrę. Na popych ci nic nie da. szukaj przyczyny tak jak ci wcześniej powiedziałem a jak nie masz multimetra to nie biesz się za robotę, bo musisz posprawdzać wszystkie przejścia czy nie ma gdzieś przerwanego kabla
MVAgustaFan
Świeżak
 
Posty: 27
Dołączył(a): 2/11/2011, 00:28


Postprzez hubi199 » 8/11/2011, 22:16

MVAugustaFun

Przeczytaj poprzedni post autora.
Pisze, że czuknik położenia wału{ NAPRAWIŁ SIĘ}
Więc na popych powinien odpalić.
A na pewno napięcie nie dochodzi do rozrusznika??
Jeśli dochodzi to może rozrusznik się uszkodził/brak masy/szczotki?
hubi199
Bywalec
 
Posty: 581
Dołączył(a): 24/8/2011, 12:56
Lokalizacja: J-no

Postprzez MVAgustaFan » 9/11/2011, 01:51

Hubi199

Słuchaj naprawiam motocykle 15 lat i nie ma czegoś takiego jak czujnik się naprawił, jeśli był błąd a teraz go niema to była to chwilowy brak sygnału , może to być związane z brakiem kontaktu w kostce itp. a po za tym co ma piernik do wiatraka a na popych to można WSK pchać, jeśli nie działa pompa i starter to jest awaria czegoś innego a lub kilku rzeczy naraz, jeżeli stało się to po wywrotce to może być tych rzeczy wiele łącznie z ECU jeśli doszło gdzieś do zwarcia. jeszcze raz powtarzam sprawdz wszystkie połączenia, przejścia itp czy dochodzi sygnał ze stacyjki do przycisku start stop , przycisku rozrusznika , przetestuj przekaźniki itp. ludzie czytajcie dokładnie wcześniejsze posty a nie robicie pytającemu wodę z mózgu. Mogę się założyć ze to jest jakaś pierdoła i prawdopodobnie będzie naprawiona przez przypadek. A teraz do Autora - musisz mnie informować czy zrobiłeś to co ci napisałem krok po kroku bo jeśli robisz to i tak po swojemu to nie będę się udzielał w tym poście bo wychodzi z tego masło maślane.
MVAgustaFan
Świeżak
 
Posty: 27
Dołączył(a): 2/11/2011, 00:28

Postprzez Reneliusz » 12/11/2011, 11:14

Tak więc MVAgustaFan mam 3 kable przy tym tipover sensor :
pierwszy - niebieski w zielone ciapki zasilony 7, 8 volt.
drug - żółty z zielonym paskiem w zielone ciapki ten kabel jest obojętny ani masa ani prąd.
trzeci - czarny w niebieski pasek to jest masa.
które z nich zmostowac?
Reneliusz
Świeżak
 
Posty: 9
Dołączył(a): 2/11/2011, 15:56

Postprzez MVAgustaFan » 12/11/2011, 12:42

Potrzebuje schemat elektryczny do wr250x - będzie szybciej z uwagi na to ze musiał byś zrobić jeszcze kilka testów a tak ci tego oszczędzę - z tego co czytalem wczesniej to masz service manual
MVAgustaFan
Świeżak
 
Posty: 27
Dołączył(a): 2/11/2011, 00:28

Postprzez Reneliusz » 12/11/2011, 14:15

Proszę, jedynie posiadam takie coś i na tym bazuje
http://www.docstoc.com/docs/3330683/08-wr250x
Reneliusz
Świeżak
 
Posty: 9
Dołączył(a): 2/11/2011, 15:56

Postprzez MVAgustaFan » 12/11/2011, 14:46

z tego co widzę nie ma możliwości zmostkowania tego Tip over sensor gdyż pracuje on na zasadzie zmiany oporu. 1. teraz jest pytanie czy masz możliwość pożyczyć gdzieś ten sensor aby sprawdzic czy to jest przyczyna. 2. czy jak przekrecisz kluczyk to swiecą się jakieś kontrolki? 3. czy jak wciskasz start to odzywa sie jakiś przekażnik (czy slyszysz jakiś klik). 4. naładuj akumulator tak żeby miał napiecie co najmniej 12.4v
MVAgustaFan
Świeżak
 
Posty: 27
Dołączył(a): 2/11/2011, 00:28

Poprzednia strona


Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 12 gości




na gr