Zobacz wÄ…tek - Bik Problemos!!! POMOCY!!
NAS Analytics TAG

Bik Problemos!!! POMOCY!!

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Bik Problemos!!! POMOCY!!

Postprzez kris » 2/5/2007, 18:11

Witam
dzsiaj załozyłem nowy tłok cylinder po szlifie wszystko ładnie uszczelniłem poskrecałem i Aprilia niechce odpalic .... ;/ :cry:
Pachałem ją po osedlu mzoe z 2h ;/ i nic **** niejeździ. ... ciągne ją z 2 załapie nawet na obroty niewejdzie i zdycha a jak chcem wzucic szybko Luz to gasnie za kazdym razem jak wzucam luz..... ;/ nierozumiem sprawdzałem wystko milion razy ... i Du.pa wku.rwiłem sie tylko jak...... cały dzien nad nią siedziałem meczyłem sie a tu ****.nia po całemu .. :x :x ... Jeśli kotos wie coto mozebyc to prosze napiszcie jak nic niezdołąm z nią zrobic prowadze do mechanika :x :x :(
Avatar użytkownika
kris
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 449
Dołączył(a): 31/1/2006, 16:23
Lokalizacja: Biała Podlaska


Postprzez pikus910 » 2/5/2007, 19:23

Wstrzyknij mu troszke paliwa do cylindra tzn odkrec swiece wstrzyknij zakrec kopnij jesli odpali i wejdzie na obroty to czyli musisz szukac przyczyny w gazniku. Sprawdz czy masz dobra iskre, sprawdz czy odpali na innej swiecy bo moze pod kompresja iskre tracic mi sie tak przydazylo w dt jak pchalem strzelala w wydech nie wchodzila na obroty.
pikus910
Świeżak
 
Posty: 37
Dołączył(a): 12/4/2007, 16:08
Lokalizacja: Wałcz


Postprzez abus » 2/5/2007, 19:26

pikus910 napisał(a):Wstrzyknij mu troszke paliwa do cylindra tzn odkrec swiece wstrzyknij zakrec kopnij jesli odpali i wejdzie na obroty to czyli musisz szukac przyczyny w gazniku. Sprawdz czy masz dobra iskre, sprawdz czy odpali na innej swiecy bo moze pod kompresja iskre tracic mi sie tak przydazylo w dt jak pchalem strzelala w wydech nie wchodzila na obroty.


No wlasnie... Moze poprostu nie dostaje paliwa.... moze paliwo do gaznika nie dostaje.... Wez wstrzyknij w cylinder.... jak zapali to szukaj przyczyny w gazniku:)
Obrazek
Zipp Quantum :))
abus
Świeżak
 
Posty: 13
Dołączył(a): 2/5/2007, 08:57

Postprzez pawlak200192 » 2/5/2007, 21:03

a tłok załozyle odpowiednią stroną :?:
sprawdz swiece
i tak jak inni napisali o gazniku
pawlak200192
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1724
Dołączył(a): 14/12/2006, 21:36

Postprzez kris » 2/5/2007, 21:32

OK jutro sprawdze bo dzisiaj juz niebende go katował bo zaraz bendą sosiedzi ryja darli ze zakłucam cisze nocna :evil: .... A co do gaźnika to co moze w nim być??bo chyba tesz tak sądze ze niedochodzi waha ... :roll:
Avatar użytkownika
kris
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 449
Dołączył(a): 31/1/2006, 16:23
Lokalizacja: Biała Podlaska

Postprzez kris » 3/5/2007, 20:48

Mam jescze jedno pytanie powie mi ktoś jak wyrególować gaźnik w Aprili Rs ??? :lol:
Avatar użytkownika
kris
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 449
Dołączył(a): 31/1/2006, 16:23
Lokalizacja: Biała Podlaska

Kompresja

Postprzez lares17 » 3/5/2007, 23:30

dokładnie TAK!! Jeśli Silnik Był regulowany na starym cylinderq siła iskry mogła być ustawiona na wystarczające minimum. po wymianie cylindra wzrasta ciścienie w komorze spalania co może utrudniać przskok iskry... jeżeli ta ma pełny niebiesawy kolor i ładnie przskakuje na przerwie np. 0,9 to jest ok. Zajmij się Gaźnikiem Na początek wstrzyknij my troszke paliwa na cylka jak to nie pomoże Radze dobrze wyregulować gaźnik :lol: :lol: :lol: pozdro
Zaczniesz Na Nowo?! Niezapomnisz O Zmarłych! Pójdą Za Tobą!! \_/
lares17
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 3/5/2007, 22:47
Lokalizacja: chocianów

Postprzez lmpk » 4/5/2007, 20:58

jakl sie reguluje siłe iskry??
f3
Avatar użytkownika
lmpk
Świeżak
 
Posty: 325
Dołączył(a): 11/10/2006, 12:14
Lokalizacja: Mazury

Postprzez michael » 4/5/2007, 23:17

jak spieprzysz zapłon to jest słaba, albo wogóle nie ma :-p innych sposobów nie znam. a tak to zaczynasz od sprawdzenia czy jest iskra, bo może coś rozłączyłeś niechcący składając/rozkładając silnik. jak jest iskra to sprawdzasz czy kranik jest ok. potem zostaje ów gaźnik. i trochę prozaiczne: sprawdź czy benzyna jest. wiem, że głupie, ale z nerwów już nie raz zapominałem zalać benzyny albo odkręcić kranik. tłok na pewno dobrą stroną? pierścienie na zamkach na pewno? swożeń tłoka dobrze założony? sprawdź też czy świeca nie padła. czy aku naładowane. powoli, systematycznie i bez nerwów :) powodzenia!
1952 SHL M-04
2000 Suzuki GSF 600 S Bandit
michael
Bywalec
 
Posty: 515
Dołączył(a): 25/1/2007, 20:56
Lokalizacja: Białystok

Postprzez lmpk » 5/5/2007, 00:16

michael napisał(a):jak spieprzysz zapłon to jest słaba, albo wogóle nie ma :-p innych sposobów nie znam.


aha.

a jak spieprzyć zapłon ?? bo zaczynam powoli wątpić w to że cokolwiek wiem z zakresu mechaniki pojazdowej.
f3
Avatar użytkownika
lmpk
Świeżak
 
Posty: 325
Dołączył(a): 11/10/2006, 12:14
Lokalizacja: Mazury

Postprzez michael » 5/5/2007, 15:55

można: w nowszych motorach rozwalić moduł, źle podpiąć kable, rozwalić cewkę. w starszych wystarczy przeciąć przewód od cewki wysokiego napięcia albo po prostu przestawić zapłon. ale nie dyskutujmy tu jak psuć motocykle ;) Kris: wiesz już co było źle?
1952 SHL M-04
2000 Suzuki GSF 600 S Bandit
michael
Bywalec
 
Posty: 515
Dołączył(a): 25/1/2007, 20:56
Lokalizacja: Białystok

Postprzez kris » 6/5/2007, 08:56

Pierścienie MI pekły ..... ale jutro bendą nowe i prowadze ją do mechanika tylko bęnde musiał poczekac ponad 1.5tygodnia ;/ bo jest kolejka ...... Ale nic poczekam :x
Avatar użytkownika
kris
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 449
Dołączył(a): 31/1/2006, 16:23
Lokalizacja: Biała Podlaska

Postprzez cinx » 6/5/2007, 09:57

Kris napisał(a):Pierścienie MI pekły ..... ale jutro bendą nowe i prowadze ją do mechanika tylko bęnde musiał poczekac ponad 1.5tygodnia ;/ bo jest kolejka ...... Ale nic poczekam :x


Kris, jak to Ci pękły? Od razu po remoncie??
cinx
Świeżak
 
Posty: 76
Dołączył(a): 4/5/2006, 12:26
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez michael » 6/5/2007, 12:55

to pewnie przy zakładaniu je nadwyrężyłeś. albo na zamkach nie weszły i przy zakładaniu cylindra się rozwaliły. a tłok jest ok i gładź? nic nie porysowało się?
1952 SHL M-04
2000 Suzuki GSF 600 S Bandit
michael
Bywalec
 
Posty: 515
Dołączył(a): 25/1/2007, 20:56
Lokalizacja: Białystok



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 85 gości




na górê