Zobacz wątek - DERBI STRZELA
NAS Analytics TAG

DERBI STRZELA

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

DERBI STRZELA

Postprzez sruba133 » 25/4/2007, 12:54

WITAM MAM DERBI SENDE R NIESTETY GDY WYŁĄCZE SSANIE STRZELA MI W TŁUMNIKU. NA SSANIU JEST WSZYSTKO OKI A BEZ FATALNI E.NIE JESY TO NAPEWNO ŚWIECA ANI FILTR POWIETRZA BO WYMIENIAŁEM TE RZEZY NIE WIEM CO ROBIĆ.POMOCY
sruba133
Świeżak
 
Posty: 10
Dołączył(a): 1/4/2007, 19:14


Postprzez lmpk » 25/4/2007, 13:23

zasyfiony gażnik, za niski poziom paliwa w komorze, za nisko iglica ogólnie masz mieszaanke za uboga
f3
Avatar użytkownika
lmpk
Świeżak
 
Posty: 325
Dołączył(a): 11/10/2006, 12:14
Lokalizacja: Mazury


Postprzez elco » 25/4/2007, 15:25

wyczysc i wyreguluj gaznik
Honda VFR 800 FI
Avatar użytkownika
elco
Moderator
 
Posty: 3014
Dołączył(a): 10/3/2007, 01:18
Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław

Postprzez Manhatan » 25/4/2007, 16:11

Zapłon... według mnie coś z zapłonem.
"Hope is when we feel the pain that makes us try again"
Avatar użytkownika
Manhatan
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2173
Dołączył(a): 29/5/2006, 12:56
Lokalizacja: Death ZONE

Postprzez michael » 25/4/2007, 21:48

jeżeli na ssaniu jest ok, to znaczy że silnik dostaje za mało paliwa. ssanie powoduje zwiększenie ilości benzyny w mieszance. czyli jak koledzy powiedzieli wyczyść najpierw gaźnik.
1952 SHL M-04
2000 Suzuki GSF 600 S Bandit
michael
Bywalec
 
Posty: 515
Dołączył(a): 25/1/2007, 20:56
Lokalizacja: Białystok

Postprzez Manhatan » 25/4/2007, 23:10

Zwiększona ilość benzyny w mieszance paliwowo-powietrznej, czy benzynowo-olejowej?

Jaka może być zależność? Nie kumam co wy mu gadacie :|
Jakby był gaźnik zapchany to w ogóle by nie zapaliła, bo by nie było wystarczającej ilości mieszanki paliwowo-powietrznej dostarczonej do cylindra. Poza tym, strzały z tłumika to jedna z negatywnych cech zje**nego zapłonu.
"Hope is when we feel the pain that makes us try again"
Avatar użytkownika
Manhatan
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2173
Dołączył(a): 29/5/2006, 12:56
Lokalizacja: Death ZONE

Postprzez elco » 25/4/2007, 23:24

Manhattan zaplon w wiekszosci motocykli japonskich i zachodniej konstrukcji ma zaplon elektroniczny, ktorego nie da sie w zaden sposob ustawic, a jezeli motocykl normalnie odpala i pracuje na ssaniu to znaczy, ze nie jest to wina zaplonu.

Tak dla dalszego wyjasnienia. Silnik dwusuwowy spala mieszanke paliwowo-powietrzno-olejowa. Nie zastanawialiscie sie po co w dwusuwach filtr powietrza :evil:

Powodem jest prawdopodobnie zapchana jedna z dysz gaznika lub tez zasyfiony lub zablokowany ktorys z elementow a najprawdopodniej iglica, ktora sie nie chce podniesc. albo podnosi sie tylko czesciowo i stad niewlasciwa detonacja, ktora wali prosto w kanal wylotowy.
Honda VFR 800 FI
Avatar użytkownika
elco
Moderator
 
Posty: 3014
Dołączył(a): 10/3/2007, 01:18
Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław

Postprzez bmroczyk » 26/4/2007, 07:17

MI tez troche strzela w mojej aprilce , jak spuszcze z gazu ;p
co to moze byc ?
Life begins at 200 km/h :) | | | http://bikepics.com/members/bmroczyk | | Fz1N 08` / Ktm 525 XC SS 08` Atv
Avatar użytkownika
bmroczyk
Bywalec
 
Posty: 591
Dołączył(a): 28/2/2007, 09:28
Lokalizacja: Środa CITY

Postprzez Manhatan » 26/4/2007, 13:44

Teraz dopiero przeczytałem, co napisał sruba13 :lol:

Tak się zastanawiałem o co wam chodzi z tym ssaniem :lol:

elcommendante wiem, że zapłon jest elektroniczny, ustawiony na stałe, ale to nie znaczy, że coś się przedstawiło, równie dobrze mogły się zwoje po przypalać i inne pierdoły. A mówiąc o zapłonie miałem na myśli również całą elektronikę związaną z zapłonem :wink:

A jeśli chodzi o tą mieszankę to w słowie ''paliwo'' w 2T jest zawarta właśnie nazwa ieszanki benzynowo-olejowej, dlatego też zaznaczyłem, że chodzi o benzynę, ale to już tak dla wyjaśnienia, żeby nie było niedomówień :wink:

Ale sorry, nie doczytałem dokładnie i stąd mój błąd :wink:
"Hope is when we feel the pain that makes us try again"
Avatar użytkownika
Manhatan
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2173
Dołączył(a): 29/5/2006, 12:56
Lokalizacja: Death ZONE

Postprzez elco » 26/4/2007, 15:07

manhatan zwracam honor. czasami tez czegos nie dopatrze i napisze nie to co trzeba. ale przeciez jestesmy tylko ludzmi. jezeli chodzi o caly uklad zaplonowy to faktycznie masz racje. Byc moze uszkodzeniu ulegl, ktorys z elementow. sprawdzilbym czy swieca daje dobra, nieprzerywana iskre. Inaczej trzeba bedzie szukac problemu z miernikiem. Ale niech nasz autor najpierw sprawdzi gaznik i pozniej zobaczymy co mozna zrobic dalej.
Honda VFR 800 FI
Avatar użytkownika
elco
Moderator
 
Posty: 3014
Dołączył(a): 10/3/2007, 01:18
Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości




na gr