DERBI STRZELA
Posty: 10
• Strona 1 z 1
DERBI STRZELA
WITAM MAM DERBI SENDE R NIESTETY GDY WYŁĄCZE SSANIE STRZELA MI W TŁUMNIKU. NA SSANIU JEST WSZYSTKO OKI A BEZ FATALNI E.NIE JESY TO NAPEWNO ŚWIECA ANI FILTR POWIETRZA BO WYMIENIAŁEM TE RZEZY NIE WIEM CO ROBIĆ.POMOCY
- sruba133
- Świeżak
- Posty: 10
- Dołączył(a): 1/4/2007, 19:14
jeżeli na ssaniu jest ok, to znaczy że silnik dostaje za mało paliwa. ssanie powoduje zwiększenie ilości benzyny w mieszance. czyli jak koledzy powiedzieli wyczyść najpierw gaźnik.
1952 SHL M-04
2000 Suzuki GSF 600 S Bandit
2000 Suzuki GSF 600 S Bandit
- michael
- Bywalec
- Posty: 515
- Dołączył(a): 25/1/2007, 20:56
- Lokalizacja: Białystok
Zwiększona ilość benzyny w mieszance paliwowo-powietrznej, czy benzynowo-olejowej?
Jaka może być zależność? Nie kumam co wy mu gadacie
Jakby był gaźnik zapchany to w ogóle by nie zapaliła, bo by nie było wystarczającej ilości mieszanki paliwowo-powietrznej dostarczonej do cylindra. Poza tym, strzały z tłumika to jedna z negatywnych cech zje**nego zapłonu.
Jaka może być zależność? Nie kumam co wy mu gadacie

Jakby był gaźnik zapchany to w ogóle by nie zapaliła, bo by nie było wystarczającej ilości mieszanki paliwowo-powietrznej dostarczonej do cylindra. Poza tym, strzały z tłumika to jedna z negatywnych cech zje**nego zapłonu.
"Hope is when we feel the pain that makes us try again"
-
Manhatan - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2173
- Dołączył(a): 29/5/2006, 12:56
- Lokalizacja: Death ZONE
Manhattan zaplon w wiekszosci motocykli japonskich i zachodniej konstrukcji ma zaplon elektroniczny, ktorego nie da sie w zaden sposob ustawic, a jezeli motocykl normalnie odpala i pracuje na ssaniu to znaczy, ze nie jest to wina zaplonu.
Tak dla dalszego wyjasnienia. Silnik dwusuwowy spala mieszanke paliwowo-powietrzno-olejowa. Nie zastanawialiscie sie po co w dwusuwach filtr powietrza
Powodem jest prawdopodobnie zapchana jedna z dysz gaznika lub tez zasyfiony lub zablokowany ktorys z elementow a najprawdopodniej iglica, ktora sie nie chce podniesc. albo podnosi sie tylko czesciowo i stad niewlasciwa detonacja, ktora wali prosto w kanal wylotowy.
Tak dla dalszego wyjasnienia. Silnik dwusuwowy spala mieszanke paliwowo-powietrzno-olejowa. Nie zastanawialiscie sie po co w dwusuwach filtr powietrza

Powodem jest prawdopodobnie zapchana jedna z dysz gaznika lub tez zasyfiony lub zablokowany ktorys z elementow a najprawdopodniej iglica, ktora sie nie chce podniesc. albo podnosi sie tylko czesciowo i stad niewlasciwa detonacja, ktora wali prosto w kanal wylotowy.
Honda VFR 800 FI
-
elco - Moderator
- Posty: 3014
- Dołączył(a): 10/3/2007, 01:18
- Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław
MI tez troche strzela w mojej aprilce , jak spuszcze z gazu ;p
co to moze byc ?
co to moze byc ?
Life begins at 200 km/h
| | | http://bikepics.com/members/bmroczyk | | Fz1N 08` / Ktm 525 XC SS 08` Atv

-
bmroczyk - Bywalec
- Posty: 591
- Dołączył(a): 28/2/2007, 09:28
- Lokalizacja: Środa CITY
Teraz dopiero przeczytałem, co napisał sruba13
Tak się zastanawiałem o co wam chodzi z tym ssaniem
elcommendante wiem, że zapłon jest elektroniczny, ustawiony na stałe, ale to nie znaczy, że coś się przedstawiło, równie dobrze mogły się zwoje po przypalać i inne pierdoły. A mówiąc o zapłonie miałem na myśli również całą elektronikę związaną z zapłonem
A jeśli chodzi o tą mieszankę to w słowie ''paliwo'' w 2T jest zawarta właśnie nazwa ieszanki benzynowo-olejowej, dlatego też zaznaczyłem, że chodzi o benzynę, ale to już tak dla wyjaśnienia, żeby nie było niedomówień
Ale sorry, nie doczytałem dokładnie i stąd mój błąd

Tak się zastanawiałem o co wam chodzi z tym ssaniem

elcommendante wiem, że zapłon jest elektroniczny, ustawiony na stałe, ale to nie znaczy, że coś się przedstawiło, równie dobrze mogły się zwoje po przypalać i inne pierdoły. A mówiąc o zapłonie miałem na myśli również całą elektronikę związaną z zapłonem

A jeśli chodzi o tą mieszankę to w słowie ''paliwo'' w 2T jest zawarta właśnie nazwa ieszanki benzynowo-olejowej, dlatego też zaznaczyłem, że chodzi o benzynę, ale to już tak dla wyjaśnienia, żeby nie było niedomówień

Ale sorry, nie doczytałem dokładnie i stąd mój błąd

"Hope is when we feel the pain that makes us try again"
-
Manhatan - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2173
- Dołączył(a): 29/5/2006, 12:56
- Lokalizacja: Death ZONE
manhatan zwracam honor. czasami tez czegos nie dopatrze i napisze nie to co trzeba. ale przeciez jestesmy tylko ludzmi. jezeli chodzi o caly uklad zaplonowy to faktycznie masz racje. Byc moze uszkodzeniu ulegl, ktorys z elementow. sprawdzilbym czy swieca daje dobra, nieprzerywana iskre. Inaczej trzeba bedzie szukac problemu z miernikiem. Ale niech nasz autor najpierw sprawdzi gaznik i pozniej zobaczymy co mozna zrobic dalej.
Honda VFR 800 FI
-
elco - Moderator
- Posty: 3014
- Dołączył(a): 10/3/2007, 01:18
- Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław
Posty: 10
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości