Drżenie kierownicy prz 5-6tys obrotów
Posty: 5
• Strona 1 z 1
Drżenie kierownicy prz 5-6tys obrotów
Siema. Mam taki problem z moim gixerem, przy 5-6tys kierownica zaczyna mi dość mocno drżeć. Dzieje się to na każdym biegu i przy różnych prędkościach, ale tylko w tym zakresie obrotów. Felga jest prosta, koło wyważone, jedynie klocki mi się kończą ale wątpię by miało to coś wspólnego.
Ktoś się orientuje co to może byc?
Ktoś się orientuje co to może byc?
-
Meciek - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 1935
- Dołączył(a): 30/10/2006, 21:25
- Lokalizacja: z Wrocka
Opona jest git. Właśnie mnie to łożysko zastanawia ale nie wiem jak je sprawdzić. Mam stojak na przód ale nie taki jak trzeba.
-
Meciek - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 1935
- Dołączył(a): 30/10/2006, 21:25
- Lokalizacja: z Wrocka
Właśnie żeby sprawdzic łożysko trzeba żeby koło było w górze.
Ja u siebie jak zmieniałem oponę to podnosiłem przód lewarkiem samochodowym - pod misę - kolektor (potem pieniek podstawiałem i stał)
Jak już będzie koło w górze to spróbuj najpierw:
Pociągąc w przód i w tył za koło (ewentualnie za lagi szarpac) przy MAX. skręcie kierownicy.
Pokręc kierownicą od ogranicznika do ogranicznika i głównie jak kierownica będzie w fazie środkowej szukaj luzu, stukania , oporu.
Ja u siebie jak zmieniałem oponę to podnosiłem przód lewarkiem samochodowym - pod misę - kolektor (potem pieniek podstawiałem i stał)
Jak już będzie koło w górze to spróbuj najpierw:
Pociągąc w przód i w tył za koło (ewentualnie za lagi szarpac) przy MAX. skręcie kierownicy.
Pokręc kierownicą od ogranicznika do ogranicznika i głównie jak kierownica będzie w fazie środkowej szukaj luzu, stukania , oporu.
- Maro
- Świeżak
- Posty: 110
- Dołączył(a): 27/1/2007, 21:34
- Lokalizacja: Podlaskie
stajesz na ładnym asfalcie, wciskasz hebel. i ruszasz motorem przód tył. uwzględniasz delikatny ruch na zacisku. jak za wieksze luzy to widać jak wszystko pracuje
to najlepsza metoda. na stojaku to moze byc nie do wyczucia
a co do drgan.silnik w dobrym stanie ? ja jak miałem rozbity wał w moto ( miał luzy na korbowodzie ) to włąsnie wpadał przy pewnych obrotach w rezonans i całe moto drgało, na nizszych i wyższych obrotach tylko było słychac puki. a własnie na niektórych drgało 



KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Posty: 5
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości