Zobacz wątek - gsxr 400 dziura w obrotach
NAS Analytics TAG

gsxr 400 dziura w obrotach

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

gsxr 400 dziura w obrotach

Postprzez Mahoney » 8/7/2011, 13:46

witam.wystapil taki problem. motor nie wkreca sie plynnie na obroty przy pelnym otwarciu przepustnicy,natomiast gdy robi sie to powoli to idzie ladnie.zjawisko wystepuje od 4 do 6 tys obrotow.wczoraj dokladnie umylem gazniki,upewnilem sie ze nie ciagnie lewego powietrza i zsynchronizowalem wszystko i jest minimalnie lepiej ale to nie to.filtr jest nowy.mial by ktos moze serwisowke do tego modelu?jest to rok 91. albo ktos moglby zrobic zdjecia gaznikow bo mi sie wydaje ze moje oryginalne nie sa.ogolnie nie wiem jeszcze jak zawory ale to chyba nie od tego.
nie wiem na ile ma byc wkrecone sruby mieszanki.dwie byly 2.5 a dwie nastepne 2,75.ustawilem wszystko na max minus 2,5
zalaczam link do YT na ktorym jest to nagrane a ostatnie wkrecenie jest powoli i widac ze idzie normalnie.

http://www.youtube.com/watch?v=0tgWxe8rC9A

Pozdrawiam
Busa,Junak i DR-ka;)...doszła jeszcze SP-1
Mahoney
Świeżak
 
Posty: 176
Dołączył(a): 21/6/2009, 12:13


Postprzez komarcc » 8/7/2011, 21:47

Świece wymieniane?
Avatar użytkownika
komarcc
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2335
Dołączył(a): 14/5/2010, 20:11
Lokalizacja: Wieluń


Postprzez Mahoney » 8/7/2011, 22:04

swiece i przewody
Busa,Junak i DR-ka;)...doszła jeszcze SP-1
Mahoney
Świeżak
 
Posty: 176
Dołączył(a): 21/6/2009, 12:13

Postprzez henio12323 » 8/7/2011, 22:18

masz to od zawsze czy to sie stało nagle ? :P bo jak od zawsze to rzeczywiscie moze gaźniki nie od tego.. a jak nagle to raczej cos jest nie tak
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Mahoney » 8/7/2011, 22:26

to nie moje, znajomy nabyl to 2 tyg temu i takie to juz bylo.nigdzie mu sie za to nawet wziasc nie chca ;D
Busa,Junak i DR-ka;)...doszła jeszcze SP-1
Mahoney
Świeżak
 
Posty: 176
Dołączył(a): 21/6/2009, 12:13

Postprzez Mahoney » 11/7/2011, 19:46

no to strzejacie co trzeba wymienic w pierwszej kolejnosci bo jakos problem trzeba usunac;)
Busa,Junak i DR-ka;)...doszła jeszcze SP-1
Mahoney
Świeżak
 
Posty: 176
Dołączył(a): 21/6/2009, 12:13

Postprzez Przemo_rene » 12/7/2011, 08:51

a jak wg. Ciebie chodzi? Raczej bogato czy ubogo? Na moje to śruby składu mieszanki jak ma komin akcesoryjny na 2 i 3/4 i pozycję iglicy podnieść o jeden rowek. Jeżeli seria wydech to tylko iglice podnieść o jeden rowek (jak się nie ma rowków na iglicy to małe podkładki trójki - po 2 sztuki na iglicę. Trzeba kombinować. Ustaw też pływaki na równe wartości (jak nie wiesz na jakie to uśrednij to co teraz jest, dodaj 1mm do wysokości pływaka i tak ustaw)

Trzeba się pobawić.
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo Przegląd Twojego moto w P-N!
Avatar użytkownika
Przemo_rene
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2982
Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
Lokalizacja: Poznań / TL1000R

Postprzez Mahoney » 12/7/2011, 10:58

wydech jest przelot,no sprobuje sie pobawic.moze to byc wina cewek?
Busa,Junak i DR-ka;)...doszła jeszcze SP-1
Mahoney
Świeżak
 
Posty: 176
Dołączył(a): 21/6/2009, 12:13

Postprzez wesel » 14/7/2011, 21:09

po mjemum to cos nie tak poprostu z ta mieszanka, moze tak jak juz pisali iglice przestaw
wesel
Świeżak
 
Posty: 63
Dołączył(a): 23/3/2011, 18:52
Lokalizacja: Radom



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Majestic-12 [Bot] i 6 gości




na g�r�