Brak mocy!!!
Posty: 6
• Strona 1 z 1
Brak mocy!!!
Witam
Mam GSXR 1000 K3 wiec problem tym ze mialem w niej sportowy tłumik przy kupnie i pod siedzieniem był wypięty jeden przewód z kostki i motor chodził pieknie. Później był załozony orginalny tłumik w warsztacie i ten luzny kabelek zostal wlozony w kostke na swoje miejsce i motor zaczął dziwnie chodzić tzn. odpalam go troche pojezdze i słabo idze jakis taki zmulony po czy pojawia sie na LCD "check" i motor zaczyny znowu pieknie chodzic
ludzie z warsztatu nie pamientaja ktory to byl kabele ale wedlug mnie to cos przez ten serwo-mechanizm z przepustnica mi dusi motor odlaczylem kostki od tego serwo-mechanizmu i nic tak ze chyba jeszcze cos trzeba odlaczyc od komputera zeby nie widzial ze cos jest, docelowo chce miec sportowy ale w takim wypadku narazie nie wydaje pieniedzy. Mam pytanie czy KtoÅ› wie ktory kabelek mam wyciagnac z kostki lub cos podpowie co trzeba zrobic.
Pozdrawiam
Rem
Mam GSXR 1000 K3 wiec problem tym ze mialem w niej sportowy tłumik przy kupnie i pod siedzieniem był wypięty jeden przewód z kostki i motor chodził pieknie. Później był załozony orginalny tłumik w warsztacie i ten luzny kabelek zostal wlozony w kostke na swoje miejsce i motor zaczął dziwnie chodzić tzn. odpalam go troche pojezdze i słabo idze jakis taki zmulony po czy pojawia sie na LCD "check" i motor zaczyny znowu pieknie chodzic

Pozdrawiam
Rem
- rem
- Świeżak
- Posty: 1
- Dołączył(a): 19/4/2007, 23:26
Serwisówka i sprawdź czy zawór jest dobrze ustawiony.
http://www.bikepics.com/members/cichy929/ | SMR450/YZ125
-
cichy - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1550
- Dołączył(a): 8/9/2005, 16:17
- Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki
apropos serwo-mechanizmu, to właśnie mam rozwalone i mam identyczne objawy...muli go jakby był zarżnięty silnik. Jeżeli ktoś miałby namiary skąd taką część namierzyć to byłbym baaardzo zobowiązany, bo moto stoi w servisie suzuki a sezon ucieka...:/
Life is 2 short 2 be slow...
- Franek123
- Świeżak
- Posty: 5
- Dołączył(a): 29/5/2007, 12:50
- Lokalizacja: Pruszków / Warszawa
Serwo
Siemanko.Musisz najpierw otworzyć ręką górne przepustnice,bo nadal będzie mulił,a kostke zdejmij z po prawej stronie silnika z czarnej plastikowej obudowy,jest ona zaraz obok ramy.Są tam też 2 czujniki położenia przepustnic,ale ich raczej nie trzeba otwierać.Ja mam to w 600-tce i nie mogę nigdzie kupić tego silniczka a na pocieszenie mogę dodać że takie cudo w suzuki dostępne jest z całą listwą wtryskową za jedyne 3600pln.
- Peter Gsxr600
- Świeżak
- Posty: 4
- Dołączył(a): 28/6/2007, 09:23
serwo
samo servo o którym wspominałeś (czarne pudełko) kosztuje 1280 zł w Suzuki, natomiast złapałem namiary na chłopaków co jeżdżą w teamie suzuki i rozkręcają te motocykle i są w posiadaniu wielu części i skołowałem sobie to serwo za 400 zł bodajże. Mam już zamontowane i wyregulowane idealnie jak w serwisówce, a moto dalej muli. Teraz mechanicy są na etapie sprawdzania wszelkich czujników i każdy czujnik będzie sprawdzany na 3 sposoby więc jeszcze troche to potrwa. Jak chcesz to mogę spróbować załatwić to serwo tylko musisz mi podać dokładne dane motocykla albo numer seryjny serva. Najlepiej jedno i drugie:p pozdro
Life is 2 short 2 be slow...
- Franek123
- Świeżak
- Posty: 5
- Dołączył(a): 29/5/2007, 12:50
- Lokalizacja: Pruszków / Warszawa
Witam.Serwo narazie naprawiłem,nie wiem jak długo bedzie działać , jeśli się rozsypie to zgłoszę się po pomoc,jeśli mogę.Dzięki za informację.Pozdrawiam.
- Peter Gsxr600
- Świeżak
- Posty: 4
- Dołączył(a): 28/6/2007, 09:23
Posty: 6
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 19 gości