Zobacz wątek - Cagiva mito zblokowanie koła podczas jazdy
NAS Analytics TAG

Cagiva mito zblokowanie koła podczas jazdy

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Postprzez WariatSpeed » 16/5/2011, 22:04

w dozowniku był a do paliwa wlałem 50ml na jakieś 6-7l

proszę od razu o podanie jakiś namiarów na części do mojego sprzętu
a wie ktoś jakiej firmy był oryginalny tłok w cagivie mito i o jakich rozmiarach?
WariatSpeed
Świeżak
 
Posty: 32
Dołączył(a): 11/2/2011, 23:59
Lokalizacja: Korzeńsko


Postprzez sonycbr77 » 17/5/2011, 08:52

teraz nie mozesz kupic takiego samego tloka o takich samych rozmiarach bo jak dasz cylinder do szlifu to tlok musisz kupic po pierwszym szlifie, chyba ze kupisz nowke cylinder, z namiarami to nie mam pojecia
Avatar użytkownika
sonycbr77
Bywalec
 
Posty: 853
Dołączył(a): 2/12/2010, 13:28
Lokalizacja: Turek


Postprzez WariatSpeed » 17/5/2011, 12:47

ale mi chodzi o to żeby sprawdzić czy on już nie był po szlifie i chodzi mi o wymiar nominalnego tłoka i jakiej jest firmy
WariatSpeed
Świeżak
 
Posty: 32
Dołączył(a): 11/2/2011, 23:59
Lokalizacja: Korzeńsko

Postprzez sonycbr77 » 17/5/2011, 13:00

jakos to sie patrzalo na tlok od gory i bylo napisane, nie pamietam dokladnie N to nominal potem po szlifie byla napisana 1, tak pamietam bylo w Jawie350, chyba, nie pamietam juz dokladnie, sprawdz tlok od gory co na nim pisze
Avatar użytkownika
sonycbr77
Bywalec
 
Posty: 853
Dołączył(a): 2/12/2010, 13:28
Lokalizacja: Turek

Postprzez WariatSpeed » 17/5/2011, 13:34

no to mój już jest po szlifie ale to już przeszłość

teraz jest dylemat bo mogę kupić zestaw polini 160ccm za 1500zł (tylko nie wiem lepiej zostawić z oryginalnym tłokiem czy dokupić wossnera krytego teflonem)
lub
oryginalny gilardoni 125ccm za 950 zł goły tylko cylek

tylko nie wiem czy reszta silnika wytrzyma 160ccm może ktoś już miał z takim czymś styczność to proszę o odpowiedź
Ostatnio edytowano 17/5/2011, 17:01 przez WariatSpeed, Å‚Ä…cznie edytowano 1 raz
WariatSpeed
Świeżak
 
Posty: 32
Dołączył(a): 11/2/2011, 23:59
Lokalizacja: Korzeńsko

Postprzez henio12323 » 17/5/2011, 14:45

co wy gadacie ? ten moto to prawie wyczynówka tam szlifu on nigdy nie widział :P to ma nicasil. cylek jest na śmietnik i juz :P na tłoku bedzie moze N ale nastepne cyferki to moze byc oznaczenie kolejnej selekcji. powinno pisac a B C D ...

kumpel do runnerki 125 wsadził cylek 180 i mu po 2 latach nic sie nie działo :D no z tym ze na pewno inne są siły w wyczynówce inne w nie wysilonym skuterku. ale mysle że to by wypadało na korzyść wyczynówki bo seryjnie ma mocny wał itp
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez WariatSpeed » 17/5/2011, 16:06

na tłoku mam B 56,97

a ktoś montował w mito polini 160ccm, zdaje rezultat czy wal też trzeba zmieniać
WariatSpeed
Świeżak
 
Posty: 32
Dołączył(a): 11/2/2011, 23:59
Lokalizacja: Korzeńsko

Postprzez MoodyxCore » 17/5/2011, 20:10

przy zmianie na wiekszy cylek wal tez by pasowalo, i jak sie nie myle gaznik wiekszy no i by wszystko ladnie chodzilo musisz mic odpowiedni wydech
MoodyxCore
Świeżak
 
Posty: 43
Dołączył(a): 9/5/2011, 16:29
Lokalizacja: okolice Częstochowy

Postprzez henio12323 » 17/5/2011, 21:29

wału nie koniecznie trzeba bo i tak jest tam sportowy. choc na pewno zmniejszy sie jego żywotnosc. skoro nikt nie wypowiada sie wiec nikt nie zakładał :) nie kazdy ma mito ze 160 polini.. gaźnika tez nie koniecznie trzeba modyfikować. byc moze wieksza dysza pozwoli wiecej wycisnąć ale moze i na seryjnych dyszach z poprawną regulacja bedzie sie dalo jeździc
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez WariatSpeed » 19/5/2011, 14:27

może ktoś jeszcze się wypowie?
WariatSpeed
Świeżak
 
Posty: 32
Dołączył(a): 11/2/2011, 23:59
Lokalizacja: Korzeńsko

Postprzez henio12323 » 19/5/2011, 18:44

a czy w ogole są dostepne wały sportowe do mito ? nie wydaje mi sie :D
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez WariatSpeed » 19/5/2011, 18:50

no w polsce na pewno nie może jak sie trafi jakiś przez przypadek:d

a w jaki sposób wywalić tą pompkę dozownika z obiegu?
WariatSpeed
Świeżak
 
Posty: 32
Dołączył(a): 11/2/2011, 23:59
Lokalizacja: Korzeńsko

Postprzez henio12323 » 19/5/2011, 19:27

wałów nie ma bo po prostu tam siedzi sportowy. jedynie co to trzeba dbać o ten wał. wymienia sie wały w delikatnych motocyklach jak sie je wyostrza. tu masz wyczyn i robisz że to jest nieco mocniejszy wyczyn. nie trzeba zadnego wału wymieniac. wystarczy go pilnować na czas. i jak stuka - wymienic łozysko od razu. pompke ? szukasz gdzie masz dozownik. odkręcasz pokrywke sciagasz linki węzyki itp. odkręcasz dozownik :D i sciagasz go z wałka zakrecasz pokrywke wezyki zatykasz i juz dozownika nie masz. ale wypadało by zobaczyc czy jest zapchany czy co. dozownik to spora wygoda
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez WariatSpeed » 19/5/2011, 19:57

ale wiesz jak zawiedzie drugi raz i znów sie zatrze?
WariatSpeed
Świeżak
 
Posty: 32
Dołączył(a): 11/2/2011, 23:59
Lokalizacja: Korzeńsko

Postprzez henio12323 » 19/5/2011, 20:35

no to juz twoje ryzyko :D jak jest sprawny i pompuje nie ma mowy że zatrze. jezeli jest uszkodzony lub zapchany to sie nie ma co dziwić :D ale to juz twój wybór. ja ci tylko powiem że miałem DT i miałem dozownik latałem ostro w terenie nie raz topiłem ją po silnik itddd itp. piachy nie piachy :D i nigdy nie zapchał mi sie dozownik zawsze pracował idealnie. nigdy nie miałem zadnych problemów z brakiem smarowania i zawsze jakos bede po prostu ufał dozownikom ;D
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Poprzednia strona


Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości




na górê