Zobacz wątek - GSX-R 750 SRAD 96 gaśnie przy 240 km/h
NAS Analytics TAG

GSX-R 750 SRAD 96 gaśnie przy 240 km/h

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

GSX-R 750 SRAD 96 gaśnie przy 240 km/h

Postprzez kulczas » 13/4/2007, 15:26

Witam wszystkich. Mam problem z moim sradem. Motocykl ogolnie chodzi dobrze, odpala bez problemu ale jak dostanie ostro w dupe czyli jak przyspieszam ostro od poczatku to zawsze przy predkosci ok 240km/h silnik poprostu gasnie. Odpocznie 2 minuty i normalnie odpala. Wymienilem swiece i to nie pomoglo. Czy moze to byc wina modułu czy raczej gazniki sa do czyszczenia i regulacji a moze jeszcze jakas inna przyczyna? Dzisiaj przyspieszalem po malu na szostym biegu i to samo przy 240 kleknal:/ Ratujcie!!! Pozdrawiam Kulczas
kulczas
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 1/4/2007, 13:40


Postprzez spazz » 13/4/2007, 18:48

a ty jaka bys chcial kare z przekroczenie? byles niegrzecznym chlopcem krzysiu! pan policjant teraz musi wyjac swoja dluuuuga biaaaaallll i sliska paaaaaleee!
Avatar użytkownika
spazz
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2691
Dołączył(a): 30/6/2006, 15:38
Lokalizacja: oberschlesien


Postprzez kulczas » 13/4/2007, 20:51

Nie no chlopaki...smiejecie sie z cudzego nieszczescia. Mialem zygzaka 600 to tyle jechal i nie gasl:) nie po to zmienialem motor.
POMOCY!!!
kulczas
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 1/4/2007, 13:40

Postprzez gadzina » 14/4/2007, 21:02

Witam kulczas.Ja też mam srada i ten sam problem.Tylko nie zaobserwowałem tego przy 240 natomiast po około jakichś 20 kilometrach.Już mnie szlag trafia , dzisiaj wyciągnąłem gaźniki , membrany z gaźników , odkręciłem z pod zbiornika tą klapke gdzie jest pompa paliwa wraz z filtrem i wydmuchałem filtr paliwa (powietrza już wcześniej wyczyściłem ale nie pomogło) rozebrałem również kranik podciśnieniowy i troche polatałem i narazie ustało ale nie kręciłem ją długo w wysokich obrotach.Jutro się przekonam , ale widze że to ustrojstwo to przypadek sradów.MOŻE JEST KTOŚ MĄDRY KTO WIE CO TO JEST I NAM PODPOWIE.Acha Kulczas ,m zauważyłem że ssanie nie odbijało mi do końca i to też mogło być przyczyną (zbyt bogata mieszanka) więc poluzowałem linkę i odbiłem dźwignie do końca , może to jest to...?Jak coś odkryjesz to pisz natychmiast , ja ci zdałem dokładny opis dzisiejszych czynności.Pozdro i oby to było ostatni raz
gadzina
Świeżak
 
Posty: 18
Dołączył(a): 12/3/2007, 19:41

Postprzez kulczas » 15/4/2007, 13:00

Dzieki chłopaki:) To moze byc to bo motor dopiero kupilem od kolesia ktory nic przy nim nie robil, mial go 3 lata a przejechal 1500km, nawet swiec nie wymienial. Jutro postaram sie to wszystko przeczyscic. Nie mam kasy zeby dac go do serwisu bo sie splukalem kupujac go:) Dobrze ze istnieja takie fora i zyczliwi ludzie. W najblizszym czasie dam znac jaki bedzie efekt. Pozdrawiam i jeszcze raz dziekuje:)
kulczas
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 1/4/2007, 13:40

Postprzez eristof » 15/4/2007, 14:59

jesli masz gdzies filtr paliwa to go wymień, zmień na nowy, albo wypier.... całkiem
Rusz głową a d*** pójdzie za nią!!!

Yamaha Fazer FZS 600
Avatar użytkownika
eristof
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 482
Dołączył(a): 6/6/2006, 16:13

Postprzez kulczas » 18/4/2007, 20:22

dzieki chlopaki za pomoc ale niestety przyjechal klient polozyl kase i zabral. nawet nie zdazylem go rozebrac i przeczyscic:) No nic moze on trafi na to forum. Teraz mam triumpha sprinta 1050 ST 2005 rok:). Pozdro
kulczas
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 1/4/2007, 13:40

Postprzez gadzina » 21/4/2007, 14:12

Kulczas ile zapłacił ci za SRADA? Pytam z ciekawości , może też sprzedam.Tylko uczciwie odpowiedz.A tak wogóle to w tych SRSDach to chyba elektronika szwankuje.Może dodrze zrobiłeś sprzedając go aczkolwiek pod innymi względami to jest spoko motorek.Pozdro.
gadzina
Świeżak
 
Posty: 18
Dołączył(a): 12/3/2007, 19:41

Postprzez kulczas » 22/4/2007, 22:12

sprzedalem za okragle 10 tysi. tanio ale i tak na nim zarobilem. Byl troche spadaczony, caly malowany, zegary mial od rocznika 98 i caly czas palila sie czerwona kontrolka od wtrysku, jednak nie przeszkadzalo to napalonemu, mlodemu chlopakowi:) teraz mam triumpha SPRINT 1050 ST '05 stan techniczny idealny wizualny brak bocznych owiewek i zbity klosz tylnej lampy(moze uda mi sie zalatwic). Ogolnie bardzo fajny motorek z zaje...silnikem (125KM i 104 NM) Za jakis miesiac bedzie na sprzedaz oczywiscie w bardzo ciekawej cenie:) bo mam na oku cbr 1000rr REPSOL za dobra kase ktora zapewne tez bedzie na sprzedaz ale jeszcze nie wiem kiedy:) Ponizej link do fotki gixxera dla ciekawskich:)
http://img441.imageshack.us/my.php?image=c1co4.jpg
POZDRAWIAM
kulczas
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 1/4/2007, 13:40

Postprzez kulczas » 22/4/2007, 22:15

srad tez mi sie bardzo podobal fajnie sie jezdzilo ale niestety trafilem na troche zaniedbany egzamplarz. Wiadomo jaka cena taki motor:)
kulczas
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 1/4/2007, 13:40

Postprzez MECHA-MOT » 15/4/2008, 11:03

jaa taki problem mialem w cbr. Problem bym z podcisniniem. Luknij węzyki. Może masz gdzies zagięty??
MECHA-MOT
Świeżak
 
Posty: 267
Dołączył(a): 2/7/2007, 19:05
Lokalizacja: Mika

Postprzez motoman » 15/4/2008, 13:57

kulczas -> Temat: Wysłany: 13/4/2007, 15:26
kulczas -> ostatnia odpowiedz: Wysłany: 22/4/2007, 22:15

MECHA-MOT odpowiedz: Wysłany: 15/4/2008, 11:03

Chyba Ci sie kur*a lata pomylily:/ zj*. kolo rok temu sprzedał moto a Ty mu rady dajesz... chyba Cie po**bało:|
lubie sobie zjechać z gixera^^.
Avatar użytkownika
motoman
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1288
Dołączył(a): 13/5/2006, 18:06
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez Duriv » 15/4/2008, 16:08

jak masz czerwony kabelek nad modułem - przetnij

Pozdro
Czarny 300cc 2T.
Avatar użytkownika
Duriv
Bywalec
 
Posty: 958
Dołączył(a): 16/5/2007, 16:57
Lokalizacja: Lublin



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości




na górê