Yamaha WR 400 nierówne obroty
Posty: 4
• Strona 1 z 1
Yamaha WR 400 nierówne obroty
Koledzy pomożcie, odebrałem motor z serwisu. Wymieniany łańcuszek rozrządu i regulacja zaworów i gaźnik też czyścił. Motot przy zimnym silniku ma problemy z odpaleniem ale za 7-10 razem odpala. Pozatym jak się już nagrzeje to czasami strzela z rury gdy schodzi na wolniejsze obroty. Jak mu trochę popizduje to przeruwa i chce zaraz gasnąć na wolniejszych obrotach. Na wolnych obratoch pływa raz są szybsze obroty, raz wolne a czasami tak wolne że gaśnie.
- timoti
- Świeżak
- Posty: 8
- Dołączył(a): 16/1/2007, 20:36
witam, podlaczam sie do pytania... u mnie niestetty to samo i rowniez po odbiorze z bydgoskiego "serwisu", predzej jak mi go przywieziono z wawy to poprzedni wlasciciel go za pierwszym razem odpalal jak i ja rowniez i nie bylo problemu... ale po powrocie z serwisu.. niestety nie dosc ze sie meczylismy z kolega z odpalaniem to i obroty jakby tracil.. a w serwisie pierwsza opinia to psrzedawac motocykl jak najszybciej. eh. szkoda gadac.
- smove
- Świeżak
- Posty: 4
- Dołączył(a): 27/9/2007, 10:58
- Lokalizacja: Bydgoszcz
To może taki zaje*** serwis ? Ja już jestem do serwisów zrażony... dałem głowice do zrobienia z poleceniem wyrównania gniazd, ustawienia zaworów i wymiany przy tym uszczelniaczy... sytuacja wyglądała tak... gniazda pięknie zrobione ... zawory poprawione ... myślę, chłopaki sie postarali
zakładam głowice wszystko ok... myślę zamykamy i można odpalić... ale coś mnie natchnęło żeby zobaczyć czy luzy ok. Ja ci wkładam szczelinomierz tam gdzie powinno być 0,12-0,16... 0.12 wchodzi bez problemu, to pewnie ustawili ładnie po środku. To wkładam 0,16... bez problemu 0.o doszedłem do 0,20! Jak się później okazało że nie dość iż ustawili jedynie 4 zawory to luzami na odwrót... ssące miały luzy od wydechowych i na odwrót 0.o Tak wiec w moim przypadku sprawdziło się przysłowie chcesz mieć zrobione dobrze... zrób to sam
A i dodam do tego... że zanim zmienili uszczelniacze to moto mi nie piło 0,5l oleju na 1000km ;] więc może też coś być nie tak z uszczelniaczami na zaworach.


Romet "Polo" >>> WSK Dudek >>> Yamaha XJ550 >>> Honda VFR 750 rc36
- Xemiz
- Świeżak
- Posty: 44
- Dołączył(a): 3/11/2007, 17:24
- Lokalizacja: Kraśnik
Przypuszczam że może chłopaki z serwisu nie dobrze ustawili gaźnik.Może masz za bogatą mieszankę.
Warto to sprawdzić.
To że moto strzela w rurę jak schodzi z obrotów nie musi oznaczać akurat że została spaprana robota.
W silnikach wysilonych współotwarcie zaworów jest dość duże i część świeżego ładunku dostaje się do wydechu a tam mieszanka napotyka na gorące elementy układu wydechowego,gorące spaliny i dostaje samozapłonu i dlatego strzela.
Ale też może to być spowodowane jak napisałem na początku bogatą mieszanką.
A co do nie rzetelnych serwisów czasami tak bywa że się trafi parciarzy.Ja staram się robić jak najlepiej potrafię bo chodzi o klienta ale niektórzy chyba tego nie rozumieją
Warto to sprawdzić.
To że moto strzela w rurę jak schodzi z obrotów nie musi oznaczać akurat że została spaprana robota.
W silnikach wysilonych współotwarcie zaworów jest dość duże i część świeżego ładunku dostaje się do wydechu a tam mieszanka napotyka na gorące elementy układu wydechowego,gorące spaliny i dostaje samozapłonu i dlatego strzela.
Ale też może to być spowodowane jak napisałem na początku bogatą mieszanką.
A co do nie rzetelnych serwisów czasami tak bywa że się trafi parciarzy.Ja staram się robić jak najlepiej potrafię bo chodzi o klienta ale niektórzy chyba tego nie rozumieją
-
skwy - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1540
- Dołączył(a): 7/10/2007, 08:21
- Lokalizacja: Gołdap
Posty: 4
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości