Suzuki Hayabusa gsx 1300. Zmiana silnika
Posty: 19
• Strona 1 z 1
Suzuki Hayabusa gsx 1300. Zmiana silnika
Witam wszystkich jestem tu nowy a juz mam pytanie;p. Chciałbym sie dowiedzieć czy byłaby możliwość włożenia do suzuki hayabusa inny silnik tzn mniejszy np. od suzuki gsxr 750 albo gsxr 1000. Pewnie pomyślicie co za idiota pisze takie głupoty ale mam możliwość kupienia hayki za grosze od kumpla tylko dead silnik, a że doświadczenie mizerne (troche latałem xj 600) to napewno nie wsiąde na bestie 1300ccm więc myślałem sobie czy by może jakiś mniejszy silnik z rodziny suzuki pasowałby do ramy hayabusy co wy o tym myślicie?? Dodam że ten motor strasznie mi sie podoba i zależało by mi na wsadzeniu mniejszego silnika do tego motoru.
- kazik_93
- Świeżak
- Posty: 4
- Dołączył(a): 30/8/2010, 14:42
Dokładnie nie wiem co sie tam stało ale znajomy mowił ze naprawa to koszt miej wiecej 3000-3500zl wiec prawie tyle samo co bym kupił używany silnik w dobrym stanie no i przede wszystkim mniejszy na ktorym troche pojeżdze bo na 1300ccm może być problem:P wiecie dać nie wprawionemu 180KM i 140Nm to długo nie nabawi:).
A co do pytania Kaniuszy całkowicie zdaje sobie sprawę że jak zmienie silnik to już go nie sprzedam albo bardzo ciężko bedzie sprzedać ale myśle że taki motocykl posiedział by umnie troche dłużej:) Bardzo podoba mi sie wygląd hayabusy:) i myśle że szybko mi się nie znudzi:P
A co do pytania Kaniuszy całkowicie zdaje sobie sprawę że jak zmienie silnik to już go nie sprzedam albo bardzo ciężko bedzie sprzedać ale myśle że taki motocykl posiedział by umnie troche dłużej:) Bardzo podoba mi sie wygląd hayabusy:) i myśle że szybko mi się nie znudzi:P
- kazik_93
- Świeżak
- Posty: 4
- Dołączył(a): 30/8/2010, 14:42
potrzymasz np 5 lat, a później co? do zajeżdżenia będziesz śmigał? Jak wolisz, ja bym się nie zdecydował... pomijając fakt problemów w montażu - blok silnika o mniejszej pojemności jest mniejszy, inne mocowanie, elektryka itp itd... to nie jest takie proste jak się wydaje wsadzić silnik od zupełnie innego modelu.
Kawa zx6r, 1998
-
Kaniuszy - Świeżak
- Posty: 364
- Dołączył(a): 11/1/2011, 22:54
- Lokalizacja: Łuków/Warszawa
Dlatego się was zapytałem czy to realne i czy taka przemianka silnika jest opłacalna ale z tego co piszesz chyba lepiej bedzie naprawić silnik i najwyzej go zdławić.
a jeszcze jedno elektryka od 1300ccm by nie pasowała do 1000ccm albo do 750ccm??
a jeszcze jedno elektryka od 1300ccm by nie pasowała do 1000ccm albo do 750ccm??
- kazik_93
- Świeżak
- Posty: 4
- Dołączył(a): 30/8/2010, 14:42
-
Seba_ER5 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 5223
- Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58
Elektryka z pewnością nie będzie pasowała
Do tego mogą być problemy chociażby z dopasowaniem chłodnicy, dekle nie będą wystawały tak jak powinny z dziur w owiewkach itd.
IMHO totalnie bez sensu. A silnik od GSXR'a 1000 ma dużo więcej jadu niż 1300 Hajki.
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
IMHO totalnie bez sensu. A silnik od GSXR'a 1000 ma dużo więcej jadu niż 1300 Hajki.
-
Invi - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 6277
- Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12
Temat bez sensu - prowokacja.
A jakby ktoś był serio zainteresowany tematem to sie to totalnie nie opłaca jeszcze do tego na mniejszy silnik. Trzeba spawać łapy żeby było odpowiednie położenie wału przepustnicy i innych dupereli. Do tego cała elektryka zależy z jaki na jaki. Jedyne "łatwiejsze" mody to zx9 w rame od zx7 i 1100xx w rame od 900rr. Innych nie znam i nie polecam chodz te są też mega trudne.
BTW
Drugą część Twojego postu usunąłem ale następny raz przywalę ostrzeżenie za wpisy po za tematem.
senekkorzenna![Mad :x](./images/smilies/icon_mad.gif)
A jakby ktoś był serio zainteresowany tematem to sie to totalnie nie opłaca jeszcze do tego na mniejszy silnik. Trzeba spawać łapy żeby było odpowiednie położenie wału przepustnicy i innych dupereli. Do tego cała elektryka zależy z jaki na jaki. Jedyne "łatwiejsze" mody to zx9 w rame od zx7 i 1100xx w rame od 900rr. Innych nie znam i nie polecam chodz te są też mega trudne.
BTW
Drugą część Twojego postu usunąłem ale następny raz przywalę ostrzeżenie za wpisy po za tematem.
senekkorzenna
![Mad :x](./images/smilies/icon_mad.gif)
CBR - CustomBikeRobson
* CBR1200RR * Raptor+ R1 ENGINE(WIP)
* CBR1200RR * Raptor+ R1 ENGINE(WIP)
-
Robson1903 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 700
- Dołączył(a): 15/5/2009, 11:02
- Lokalizacja: Łódź
kazik_93 napisał(a):Dokładnie nie wiem co sie tam stało ale znajomy mowił ze naprawa to koszt miej wiecej 3000-3500zl wiec prawie tyle samo co bym kupił używany silnik
BŁĄD - silniki do haybusy jeżeli w ogóle trafisz na używkę (serio) to ceny zaczynają się OD 10000zł za piece do sprowadzenia. Kumpel szukał ponad rok pieca do swojej w kwocie poniżej 10000zł do rocznika 2001 (czyli 1999-2007) i dupa blada. Sprzedał w końcu tak jak stało. No ale on miał dziure w karterze od korby...
Jeżeli zatem naprawa kosztuje 3500zł to MAŁO. Ja bym brał i naprawiał. TYLKO.
a temat przekładki...to nie bedzie pasować za chiny. Nawet nie wiesz ile elementów musi leżeć współosiowo itp itd nie mówię już o tym, ze przekłądka silnika musiałaby się odbywać ze WSZYSTKIM co do niego było czyli ukłądem wydechowym, CAŁĄ ELEKTRYKĄ, przełącznikami, MODUŁEM, ECU, ZEGARAMI, wtryskami, airboxem....a i tak bedzie dupa bo sie tego nie założy w kwocie mniejszej jak 10000zł
bo inaczej wtryskowe silniki nie bedą grały i bedzie bieda a nie jazda.
Tylko naprawiać
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo Przegląd Twojego moto w P-N!
-
Przemo_rene - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2982
- Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
- Lokalizacja: Poznań / TL1000R
-
Seba_ER5 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 5223
- Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58
Seba - silniki do hayek używane chodzą nie jak do wiekszości szpei za 3 koła a właśnie po 10 koła i w góre i to często bez gwarancji rozruchowej nawet...na allegro 2 sztuki aktualnie. Kazda za 10 koła. Ludzie to biorą do różnych wynalazków i stąd taka cena i zbyt. Za granicą jeszcze drożej. Oólnie to cena całego motocykla z 1999 roku z silnikiem to około 12-13koła...bez silnika 2-3...
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo Przegląd Twojego moto w P-N!
-
Przemo_rene - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2982
- Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
- Lokalizacja: Poznań / TL1000R
Posty: 19
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości