CBR F4 Problem z alarmem
Posty: 6
• Strona 1 z 1
CBR F4 Problem z alarmem
Witam,
Mam problem z alarmem, a mianowicie po wyłączeniu zapłonu alarm sam sie załącza po 10 sekundach. Jest to uciązliwe przy drobnych poprawkach czy myciu moto bo zaraz zaczyna wyć jak głupi, a na włączonym zapłonie nie chce go zostawiac na dluższy czas. A teraz pytanie....
Na pilocie mam 2 przyciski jedym właczam i wyłaczam alarm a drugi nie mam pojecia do czego widać ze nie wytarty przez uzytkowanie poprzedniego wlaściciela. próbowałm nim tez cos robić w różnych kobinacjach ale nic....
Czy ktoś wie jak ten alarm przestawić aby włączać go z kluczyka i nie włączał sie sam automatycznie .... ???
Mam problem z alarmem, a mianowicie po wyłączeniu zapłonu alarm sam sie załącza po 10 sekundach. Jest to uciązliwe przy drobnych poprawkach czy myciu moto bo zaraz zaczyna wyć jak głupi, a na włączonym zapłonie nie chce go zostawiac na dluższy czas. A teraz pytanie....
Na pilocie mam 2 przyciski jedym właczam i wyłaczam alarm a drugi nie mam pojecia do czego widać ze nie wytarty przez uzytkowanie poprzedniego wlaściciela. próbowałm nim tez cos robić w różnych kobinacjach ale nic....
Czy ktoś wie jak ten alarm przestawić aby włączać go z kluczyka i nie włączał sie sam automatycznie .... ???
- motogreen
- Świeżak
- Posty: 2
- Dołączył(a): 2/4/2011, 16:22
- Lokalizacja: Olsztyn
datatool? alarm jest bezpiecznik odpowiadajacy za alaram moze sz tez przestawic w tryb serwisowy. Wtedy bedzie popiskiwac az do rolzadowania wewn. baterii.
-
Seba_ER5 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 5225
- Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58
nie da sie jak datatool. Jedynie w tryb serwisowy tak jak pisalem. wklaasz kluczyk w stacyjke przekrecasz zaplaon tak by sie kontroli pojawily. Wciskasz ktorys z przyciskow (albo oba dokladnie nie pamietam) na okolo 5s. Moto powienien zapiszczec i jakis czas popiskiwac. Teraz mozesz wylaczyc zaplon i wyjac kluczyk. moto jest w trybie serwisowym alarm sie nie wlaczyc ale bedzie popiskiwac.
-
Seba_ER5 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 5225
- Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58
Pierwszym włączasz i wyłączasz alarm,jak włączysz alarm lub sam się włączy drugim przyciskiem podłużny na pilocie wyłączasz czujniki i moto nie piszczy.
Wyłączenie alarmu jeden sygnał,włączenie dwa sygnały i potem można nacisnąć ten podłużny drugi przycisk na pilocie wtedy będzie jeden ale dłuższy sygnał,wtedy czujnik wstrząsowy i pod kanapą będzie wyłączony i można do woli moto przestawiać i przy nim robić a alarm się nie uruchomi.Mam datatool a jeżeli masz moto z UK to pewnie masz taki sam.Chyba kombinacja klawiszy na pilocie mi się nie pomyliła.
Wyłączenie alarmu jeden sygnał,włączenie dwa sygnały i potem można nacisnąć ten podłużny drugi przycisk na pilocie wtedy będzie jeden ale dłuższy sygnał,wtedy czujnik wstrząsowy i pod kanapą będzie wyłączony i można do woli moto przestawiać i przy nim robić a alarm się nie uruchomi.Mam datatool a jeżeli masz moto z UK to pewnie masz taki sam.Chyba kombinacja klawiszy na pilocie mi się nie pomyliła.
CBR 600 F4I
____________
35 lat.
6-sty sezon na 600.
____________
35 lat.
6-sty sezon na 600.
-
mrówa - Świeżak
- Posty: 362
- Dołączył(a): 4/5/2007, 19:42
- Lokalizacja: Pruszków/Warszawa
Tak ale Aku to juz wtedy nie wyjmie
. Trzeba w tryb serwisowy przejsc. Co tego co powiedzial mrowa to akurat prawda
.


-
Seba_ER5 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 5225
- Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58
Posty: 6
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 8 gości