OÅšWIETLENIE ZX6R 05
Posty: 6
• Strona 1 z 1
OÅšWIETLENIE ZX6R 05
Witam, posiadam kawasaki zx6r 2005 rok, standardowo lampa na światłach drogowych świeci lampa lewa, światło długie prawa się zapala. Moto na tej jednej żarówce nie wygląda dobrze, wiem że prawo Polski nakazuje jazdę na jednej lampie, ale o wiele lepiej i ładniej jest jak świeca obie na światłach drogowych i długich. Zamontowane są tam żarówki H7 wiec to nie ułatwia sprawy. Chciałem bardzo założyć xenon ale lipa tez bo i tak jeden żarnik będzie świecił na drogowych. Problemu nie było by gdyby był H4-rki założone, ale nie są. Ma ktoś pomysł jak ten problem w miarę mądrze obejść, już nawet nie musi być xenon założony, grunt żeby światła krótkie i długie były w dwóch lampach. Może ktoś podsunie jakiś ciekawy pomysł. Z góry dzięki . POZDRO
- mast0505
- Świeżak
- Posty: 11
- Dołączył(a): 13/2/2010, 21:22
- Lokalizacja: bydgoszcz
Jak zalozysz i policja zabierze Ci dowod rejestracyjny to sie dowiesz ze nie byl to dobry pomysl
.
P.S. Na dlugie nie zaklada sie xenonow (przynajmnie zadkosi dlugich uzywa zanim xeono sie rozgzreje to dupencja).

P.S. Na dlugie nie zaklada sie xenonow (przynajmnie zadkosi dlugich uzywa zanim xeono sie rozgzreje to dupencja).
-
Seba_ER5 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 5222
- Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58
zxer napisał(a):zaloz zarowki krotkie-dlugie na obu i pozmieniaj elektryke ?
A co to pomorze przy odbłyśnikach dla żarówek H7.
Jedyny sposób to sprzedać motocykl i kpić R6 lub R1 ewentualnie starsze Kawasaki ZX6, ZX9.
Fabryka tak wypuściła motocykl i tak ma być.
Każda ingerencja w oświetlenie (światła mijania lub drogowe) wymaga zdobycie stosownej homologacji co w PL kosztuje około 5500PLN od reflektora.
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
- Raczek_6
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4217
- Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
- Lokalizacja: W-wa
Można używać jednocześnie mijania i drogowych :
Kodeks drogowy(2011r) "ART 51 p.3. W czasie od zmierzchu do świtu, na nieoświetlonych drogach, zamiast świateł mijania lub łącznie z nimi, kierujący pojazdem może używać świateł drogowych, o ile nie oślepi innych kierujących albo pieszych poruszających się w kolumnie. "
Jedynym minusem przy takim połączeniu jest większe obciążenie instalacji motoru.O ile wiem są motocykle które fabrycznie mają tak podłączone światła.tzn razem długie z mijania.Gdzieś na forum było o przeróbce na xenony i tam chyba R6 ma właśnie razem ww.światła.Przerobić bardzo łatwo ,wystaczy dobrać się do przełącznika świateł przy kierownicy i zrobić (tylko właściwą
) zworkÄ™ .Sam tak mam.
Pozdr.
Kodeks drogowy(2011r) "ART 51 p.3. W czasie od zmierzchu do świtu, na nieoświetlonych drogach, zamiast świateł mijania lub łącznie z nimi, kierujący pojazdem może używać świateł drogowych, o ile nie oślepi innych kierujących albo pieszych poruszających się w kolumnie. "
Jedynym minusem przy takim połączeniu jest większe obciążenie instalacji motoru.O ile wiem są motocykle które fabrycznie mają tak podłączone światła.tzn razem długie z mijania.Gdzieś na forum było o przeróbce na xenony i tam chyba R6 ma właśnie razem ww.światła.Przerobić bardzo łatwo ,wystaczy dobrać się do przełącznika świateł przy kierownicy i zrobić (tylko właściwą

Pozdr.
biegacz
-
pamoz - Świeżak
- Posty: 136
- Dołączył(a): 2/10/2010, 19:54
- Lokalizacja: Tarnów
Posty: 6
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 21 gości