Dziwny dźwiek silnika w CBR F3
Posty: 8
• Strona 1 z 1
Dziwny dźwiek silnika w CBR F3
Witam!Od niedługiego czasu posiadam CBR F3, rok '97. Dziś niestety zaliczyłem pierwszy ślizg...gościu zmienił przedemną pas puszką i gwałtownie zahamował, a że był akurat deszcz to po wciśnięciu kloca motocykl mi się uślizgnął...
Mniejsza z tym, tylko do malowania lewa owiewka i zadupek do poklejenia. Chodzi mi o coś innego, mianowicie wydaje mi się, że silnik zaczął inaczej pracować na wolnych obrotach, tak lekko pierdzi jakby silnik choppera jakiegoś. Od 5 tys. obrotów chodzi normalnie, jak ścigacz. Nie mam pojęcia co mogło się stać. Przecież nie zniszczyłem żadnej części silnika. Dodam, że mam do regulacji gaźniki i zawory. Ma ktoś jakiś pomysł?Będę wdzięczny.

-
Fonder - Świeżak
- Posty: 24
- Dołączył(a): 20/3/2008, 12:26
- Lokalizacja: Marzęcice, Olsztyn
- tu masz odpowiedźDodam, że mam do regulacji gaźniki i zawory

http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo PrzeglÄ…d Twojego moto w P-N!
-
Przemo_rene - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2982
- Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
- Lokalizacja: Poznań / TL1000R
Ale wczoraj chodził normalnie. Tylko po tej glebie jakos inaczej. Nie mam pojęcia co może być nie tak?A czy taki "pierdzący" dźwiek może byc od braku regulacji?Przecież przez jeden dzień nie mogło się aż tak pogorszyć.
-
Fonder - Świeżak
- Posty: 24
- Dołączył(a): 20/3/2008, 12:26
- Lokalizacja: Marzęcice, Olsztyn
może nie palić na któryś z garów po glebie bo się np fajka obluzowała na świecy albo zalało już i tak starą świece i nie pali na wszystkie gary. Rozjechane synchro z powodu braku wymaganego luzu zaworowego (zmnienionego w stosunku do tego jaki był wcześniej kiedyś) oraz z samego rozjechania z biegiem czasu przepustnic tez bedzie dawało efekt "pierdzenia" zamiast równego buczenia z lekkim przebieraniem.
Mówie Ci - jak oddasz do serwisu na regulacje luzów zaworowych, wymianę świec, filtra powietrza i po tym sprawdzenie regulacji gaźników z ich czyszczeniem i SYNCHRONIZACJĄ to będzie działac na 100%
luzy zaworowe i poprawnie działający układ paliwowy to bardzo wazne elementy w wysilonych pojazdach. Tak samo ważne jak jakość i stan oleju, hamulców oraz opon i napędu
Pozdro!
Mówie Ci - jak oddasz do serwisu na regulacje luzów zaworowych, wymianę świec, filtra powietrza i po tym sprawdzenie regulacji gaźników z ich czyszczeniem i SYNCHRONIZACJĄ to będzie działac na 100%
luzy zaworowe i poprawnie działający układ paliwowy to bardzo wazne elementy w wysilonych pojazdach. Tak samo ważne jak jakość i stan oleju, hamulców oraz opon i napędu

Pozdro!
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo PrzeglÄ…d Twojego moto w P-N!
-
Przemo_rene - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2982
- Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
- Lokalizacja: Poznań / TL1000R
Posty: 8
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 17 gości