Zobacz wątek - Dziwny dźwiek silnika w CBR F3
NAS Analytics TAG

Dziwny dźwiek silnika w CBR F3

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Dziwny dźwiek silnika w CBR F3

Postprzez Fonder » 18/3/2011, 16:37

Witam!Od niedługiego czasu posiadam CBR F3, rok '97. Dziś niestety zaliczyłem pierwszy ślizg...gościu zmienił przedemną pas puszką i gwałtownie zahamował, a że był akurat deszcz to po wciśnięciu kloca motocykl mi się uślizgnął...:(Mniejsza z tym, tylko do malowania lewa owiewka i zadupek do poklejenia. Chodzi mi o coś innego, mianowicie wydaje mi się, że silnik zaczął inaczej pracować na wolnych obrotach, tak lekko pierdzi jakby silnik choppera jakiegoś. Od 5 tys. obrotów chodzi normalnie, jak ścigacz. Nie mam pojęcia co mogło się stać. Przecież nie zniszczyłem żadnej części silnika. Dodam, że mam do regulacji gaźniki i zawory. Ma ktoś jakiś pomysł?Będę wdzięczny.
Avatar użytkownika
Fonder
Świeżak
 
Posty: 24
Dołączył(a): 20/3/2008, 12:26
Lokalizacja: Marzęcice, Olsztyn


Postprzez Przemo_rene » 18/3/2011, 16:39

Dodam, że mam do regulacji gaźniki i zawory
- tu masz odpowiedź :)
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo PrzeglÄ…d Twojego moto w P-N!
Avatar użytkownika
Przemo_rene
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2982
Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
Lokalizacja: Poznań / TL1000R


Postprzez Fonder » 18/3/2011, 16:49

Ale wczoraj chodził normalnie. Tylko po tej glebie jakos inaczej. Nie mam pojęcia co może być nie tak?A czy taki "pierdzący" dźwiek może byc od braku regulacji?Przecież przez jeden dzień nie mogło się aż tak pogorszyć.
Avatar użytkownika
Fonder
Świeżak
 
Posty: 24
Dołączył(a): 20/3/2008, 12:26
Lokalizacja: Marzęcice, Olsztyn

Postprzez Przemo_rene » 18/3/2011, 16:55

może nie palić na któryś z garów po glebie bo się np fajka obluzowała na świecy albo zalało już i tak starą świece i nie pali na wszystkie gary. Rozjechane synchro z powodu braku wymaganego luzu zaworowego (zmnienionego w stosunku do tego jaki był wcześniej kiedyś) oraz z samego rozjechania z biegiem czasu przepustnic tez bedzie dawało efekt "pierdzenia" zamiast równego buczenia z lekkim przebieraniem.
Mówie Ci - jak oddasz do serwisu na regulacje luzów zaworowych, wymianę świec, filtra powietrza i po tym sprawdzenie regulacji gaźników z ich czyszczeniem i SYNCHRONIZACJĄ to będzie działac na 100%

luzy zaworowe i poprawnie działający układ paliwowy to bardzo wazne elementy w wysilonych pojazdach. Tak samo ważne jak jakość i stan oleju, hamulców oraz opon i napędu :)

Pozdro!
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo PrzeglÄ…d Twojego moto w P-N!
Avatar użytkownika
Przemo_rene
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2982
Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
Lokalizacja: Poznań / TL1000R

Postprzez Fonder » 18/3/2011, 16:58

Dzięki za wyczerpującą odpowiedź. Jeśli ktoś jeszcze miałby jakieś sugestie to będę wdzięczny. Pozdro
Avatar użytkownika
Fonder
Świeżak
 
Posty: 24
Dołączył(a): 20/3/2008, 12:26
Lokalizacja: Marzęcice, Olsztyn

Postprzez V12 » 18/3/2011, 17:41

Sprawdz mocowanie tłumika do kolekrora moze po glebie tam sie poluzowało
Lub sam kolektor sie poluzował i pierdzi przy głowicy
Ja tak miałem wprardzie nie od gleby ale chodził na wonych jak komarek
pozdr
V12
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 31/7/2006, 20:55

Postprzez sonycbr77 » 19/3/2011, 13:57

sprawdz sobie dokladnie szczelnosc wydechu, jak jest nie szczelny to na wysokich obrotach nie bedzie pierdzial
Avatar użytkownika
sonycbr77
Bywalec
 
Posty: 853
Dołączył(a): 2/12/2010, 13:28
Lokalizacja: Turek

Postprzez zxer » 19/3/2011, 23:19

ja dodam ze kolektory w tym moto lubia rdzewiec od spodu. sprawdz czy nie zrobila sie jakas dziura po tym jak sie wyjebales
tea who you yea bunny
Avatar użytkownika
zxer
Stały bywalec
 
Posty: 1277
Dołączył(a): 9/10/2010, 11:53
Lokalizacja: Londyn / inowroclaw



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 17 gości




na górê