Kawasaki ZX9R 99r problem z silnikiem... rzęzi..
Posty: 7
• Strona 1 z 1
Kawasaki ZX9R 99r problem z silnikiem... rzęzi..
witam mam problem.. otóz po zimowym odpaleniu moto okazalo sie ze padla mi pompa oleju i nie bylo smarowania... moto chodzil kilkadziesiat sekund... po czym zorientowalem sie ze lamka od cisnienie sie swieci... zrobilem pompe jednak silnik zdarzyl sie dosc uszkodzic.. slychac lekki zgrzyt na malych obrotach a po 6,7 tys to juz sieczkarnia jest.... mam pytanie czy jest sens przeprwoadzac jakikolwiek remont... czy kupic 2 silnik bo mam okazje za 1000-1500 zeta miec drugi... myslalem ze to lancuszek rozrzadu sie rozciagnal jednak napiecie jest dobre.. poza tym mialem problem ze skrzynia.. ba 5 tka mi wypadala i sie zastanawiam czy koszta remontu nie bede wieksze niz drugi silnik bo skrzynia z 4 stowki a jak wal i inne pierdoly trzeba bedzie wymienic + uszczelki to chyba bedzie drozej niz drugi silnik... co o tym sadzicie..?
- johnyZX9R
- Świeżak
- Posty: 12
- Dołączył(a): 10/1/2009, 17:31
kupuj drugi piec jak jest sprawny i zdrowy i nawet sie nie zastanawiaj ale najpeirw niech mechanik potwierdzi, że padły panewy lu binne kluczowe rzeczy by nie łądowac sie w koszta bez sensu.. Przekładka pieca to nieporównywalnie mniejsze koszta od remontu. Tylko za 1000zł to jakimś trupem mi zajeżdza... bardziej 1800-2000zł za dobry piec
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo PrzeglÄ…d Twojego moto w P-N!
-
Przemo_rene - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2982
- Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
- Lokalizacja: Poznań / TL1000R
dobra troche mi zeszlo ale wkoncu rozkrecilem silnik i wiem o co chodzi... motem latalem to tej pory az calkie mi sie zajezdzil;p poszly 3 panewki i sroba od korbowodu od 3go tloka... i tak jak sie przygladam... to zastanawiam sie czy to nieda sie zrobic.... bo powierzchnia korbowodu jest gladka ( poza jednym miejscem... ale delikatnie) czy komplet nowych panewek nie zalatwi sprawy..? i mam 2 pytanie.. czy jest szansa ze np jesli korbowod sie skrzywil to czy pasowal by od silnika od zx750 z tego samego roku bo silniki eygladaj prawie identycznie... moze ktos ma o tym pojecie..? bo silnik jest igla na dole bo poszedl tam zawor i nic wiecej...a moge wyciagac z niego co chce za darmo.. pozdro..
- johnyZX9R
- Świeżak
- Posty: 12
- Dołączył(a): 10/1/2009, 17:31
lepiej byś chyba wyszedł sprzedając ten silnik na części. Kilka elementów na pewno jest ok, a tak to nigdy nie będzie to samo.

<b>ZxR 636 2006</b>
-
PrimoGhost - Stały bywalec
- Posty: 1148
- Dołączył(a): 21/11/2010, 20:07
- Lokalizacja: z DW-957
silników motocyklowych przy takich uszkodzeniach się nie remontuje nie opłaca się to z 2 powodów -kto ci to zrobi i za ile ? oraz ile to wytrzyma ?
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Nowy nabytek KTM RC8
-
RUTRA.RD - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4149
- Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
- Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa
Posty: 7
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości