Zobacz wątek - Kawasaki ZX9R 99r problem z silnikiem... rzęzi..
NAS Analytics TAG

Kawasaki ZX9R 99r problem z silnikiem... rzęzi..

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Kawasaki ZX9R 99r problem z silnikiem... rzęzi..

Postprzez johnyZX9R » 14/3/2011, 14:05

witam mam problem.. otóz po zimowym odpaleniu moto okazalo sie ze padla mi pompa oleju i nie bylo smarowania... moto chodzil kilkadziesiat sekund... po czym zorientowalem sie ze lamka od cisnienie sie swieci... zrobilem pompe jednak silnik zdarzyl sie dosc uszkodzic.. slychac lekki zgrzyt na malych obrotach a po 6,7 tys to juz sieczkarnia jest.... mam pytanie czy jest sens przeprwoadzac jakikolwiek remont... czy kupic 2 silnik bo mam okazje za 1000-1500 zeta miec drugi... myslalem ze to lancuszek rozrzadu sie rozciagnal jednak napiecie jest dobre.. poza tym mialem problem ze skrzynia.. ba 5 tka mi wypadala i sie zastanawiam czy koszta remontu nie bede wieksze niz drugi silnik bo skrzynia z 4 stowki a jak wal i inne pierdoly trzeba bedzie wymienic + uszczelki to chyba bedzie drozej niz drugi silnik... co o tym sadzicie..?
johnyZX9R
Świeżak
 
Posty: 12
Dołączył(a): 10/1/2009, 17:31


Postprzez Przemo_rene » 14/3/2011, 15:38

kupuj drugi piec jak jest sprawny i zdrowy i nawet sie nie zastanawiaj ale najpeirw niech mechanik potwierdzi, że padły panewy lu binne kluczowe rzeczy by nie łądowac sie w koszta bez sensu.. Przekładka pieca to nieporównywalnie mniejsze koszta od remontu. Tylko za 1000zł to jakimś trupem mi zajeżdza... bardziej 1800-2000zł za dobry piec
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo PrzeglÄ…d Twojego moto w P-N!
Avatar użytkownika
Przemo_rene
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2982
Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
Lokalizacja: Poznań / TL1000R


Postprzez 7beat » 14/3/2011, 15:51

stanowczo nowy piec kupuj
tdr125 er-5 ZX9r ktm lc4 600, 620 adventure, F2 stunt, crf 450 i transalp, zx6r 08 stunt
Avatar użytkownika
7beat
Stały bywalec
 
Posty: 1048
Dołączył(a): 21/3/2009, 15:43
Lokalizacja: Maków Mazowiecki

Postprzez johnyZX9R » 15/3/2011, 13:04

oki tak myslalem, dzisiaj lub jutro ma tam zajrzec zaprzyjazniony mechanik motocyklowy... i powie co i jak.. dzieki i pozdro
johnyZX9R
Świeżak
 
Posty: 12
Dołączył(a): 10/1/2009, 17:31

Postprzez johnyZX9R » 24/3/2011, 22:17

dobra troche mi zeszlo ale wkoncu rozkrecilem silnik i wiem o co chodzi... motem latalem to tej pory az calkie mi sie zajezdzil;p poszly 3 panewki i sroba od korbowodu od 3go tloka... i tak jak sie przygladam... to zastanawiam sie czy to nieda sie zrobic.... bo powierzchnia korbowodu jest gladka ( poza jednym miejscem... ale delikatnie) czy komplet nowych panewek nie zalatwi sprawy..? i mam 2 pytanie.. czy jest szansa ze np jesli korbowod sie skrzywil to czy pasowal by od silnika od zx750 z tego samego roku bo silniki eygladaj prawie identycznie... moze ktos ma o tym pojecie..? bo silnik jest igla na dole bo poszedl tam zawor i nic wiecej...a moge wyciagac z niego co chce za darmo.. pozdro..
johnyZX9R
Świeżak
 
Posty: 12
Dołączył(a): 10/1/2009, 17:31

Postprzez PrimoGhost » 24/3/2011, 22:21

lepiej byś chyba wyszedł sprzedając ten silnik na części. Kilka elementów na pewno jest ok, a tak to nigdy nie będzie to samo.
Obrazek
<b>ZxR 636 2006</b>
Avatar użytkownika
PrimoGhost
Stały bywalec
 
Posty: 1148
Dołączył(a): 21/11/2010, 20:07
Lokalizacja: z DW-957

Postprzez RUTRA.RD » 24/3/2011, 23:05

silników motocyklowych przy takich uszkodzeniach się nie remontuje nie opłaca się to z 2 powodów -kto ci to zrobi i za ile ? oraz ile to wytrzyma ?
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4149
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości




na górê