Zobacz wątek - Problem po zmianie tlumika
NAS Analytics TAG

Problem po zmianie tlumika

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Problem po zmianie tlumika

Postprzez krycha154 » 7/3/2011, 16:22

witam otóż mam taki problemik w swojej suzi gsx zmieniłem układ wydechowy przelot boss kolektory od jajka wcześniej były 2 tłumiki moto odpala bez problemu wolne obroty trzyma 1tys i pyrka sobie tylko nie chce się wkręcić na wyższe do 4 jako tako ogólnie to chodzi jak sieczkarnia :D przed zmianą tłumika nie było tego problemu dodam ze mam zmieniony dolot razem z filtrami i dysze od gixa 750 myślę że synchronizacja nie jest potrzebna bo moto utrzymuje wolne obroty może kwestia dawkowania?
oczywiście chodzi o silnik olejowy od bandziora
krycha154
Świeżak
 
Posty: 79
Dołączył(a): 14/7/2008, 11:58


Postprzez krycha154 » 7/3/2011, 16:25

zapomniałem dodać że po wymianie filtrów i dysz moto było ustawione i chodziło prawidłowo lecz gdy zmieniłem tłumik pojawiły się te objawy
krycha154
Świeżak
 
Posty: 79
Dołączył(a): 14/7/2008, 11:58


Postprzez 5 » 7/3/2011, 17:09

Żeby było dobrze to załatw sobie jeszcze kolektory do tej końcówki. Zsynchronizuj wszystko.
5
Świeżak
 
Posty: 54
Dołączył(a): 2/1/2011, 14:46

Postprzez Kaniuszy » 7/3/2011, 19:15

zaraz zaraz, dziś mi mówiono, że kolektory nie mają znaczenia. Poczekaj aż się wypowie ktoś dobrze ogarnięty w temacie :)
Czy inny moto chodził ok na tym tłumiku? Może coś jest przytkane skoro do 4 tys ma odejście, a później już nie...
Kawa zx6r, 1998
Avatar użytkownika
Kaniuszy
Świeżak
 
Posty: 364
Dołączył(a): 11/1/2011, 22:54
Lokalizacja: Łuków/Warszawa

Postprzez krycha154 » 8/3/2011, 08:20

to stary gsx z nowym piecem od bandziora 650 olejaka
krycha154
Świeżak
 
Posty: 79
Dołączył(a): 14/7/2008, 11:58

Postprzez Przemo_rene » 8/3/2011, 09:37

jak masz układ zasilania paliwem od innego sprzęta, silnik od innego, kolektory od innego i końcówkę tłumika od innego to czego się spodziewasz :D Bedzie muł i syf. Taka operacja wymaga dobrania INDYWIDUALNIE pod ten zestaw dysz w gaźniku , ilościu wykręceń śrub składu mieszanki wolnych obrotów i pozycji iglicy. A i tak obstawiam, że bedzie miał dziury w gazie i inne chece...kolektory mają bardzo duży wpływ na to jak pracuje układ. A ta sieczkarnia ktorą opisujesz to może być skończony rozrząd/napinacz lub bardzo rozjechane synchro gaziorów. Bez indywidualnego podejścia i porządnej wiedzy o gaznikach nie ustawi się tego zestawu by latał jak trzeba. Do tego potrzeba dużo czasu i wytrwałości. Nawet zwykłe ustawienie gaźników wg. serwisowki nie pomoze.
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo Przegląd Twojego moto w P-N!
Avatar użytkownika
Przemo_rene
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2982
Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
Lokalizacja: Poznań / TL1000R

Postprzez Meciek » 8/3/2011, 09:52

no to podniosłeś chłopaka na duchu :)
Avatar użytkownika
Meciek
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1935
Dołączył(a): 30/10/2006, 21:25
Lokalizacja: z Wrocka

Postprzez Przemo_rene » 8/3/2011, 09:55

gaziory zrobił na takie ni to od gsxr750, ni to od bandziora...kolekotory od jajka... to czego sie spodziewał...
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo Przegląd Twojego moto w P-N!
Avatar użytkownika
Przemo_rene
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2982
Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
Lokalizacja: Poznań / TL1000R

Postprzez hugo2003 » 8/3/2011, 19:26

to poprostu jest przyklad typowego-100%towego skladaka !!!!! to dopiero wyzwanie :D
Motorynka Pony

WSK 125 (1983r)

MZ ETZ 251

GSX 600F

ZX 9 R (moje oczko w głowie)
Avatar użytkownika
hugo2003
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1589
Dołączył(a): 18/9/2006, 10:23
Lokalizacja: Poznań

Postprzez krycha154 » 8/3/2011, 23:47

nie bójcie żaby będzie chodzić jak ta lala;)
krycha154
Świeżak
 
Posty: 79
Dołączył(a): 14/7/2008, 11:58



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 20 gości




na gr