Jakie klocki hamulcowe CBR F2?
Posty: 3
• Strona 1 z 1
Jakie klocki hamulcowe CBR F2?
Witam,
Jestme posiadaczem hondy CBR 600 F2. Kiedy ją kupiłem miała zalany olej agip 15w50, teraz zastanawiam sie jakiego oleju uzyc. Co mozecie polecic? A moze zostawic tak jak jest?
I jeszcze jedno pytanie, jakie polecacie klocki hamulcowe?
Nie zauwazylem podpiętego tamatu w zwiazku z pierwszym pytaniem:)
Jestme posiadaczem hondy CBR 600 F2. Kiedy ją kupiłem miała zalany olej agip 15w50, teraz zastanawiam sie jakiego oleju uzyc. Co mozecie polecic? A moze zostawic tak jak jest?
I jeszcze jedno pytanie, jakie polecacie klocki hamulcowe?
Nie zauwazylem podpiętego tamatu w zwiazku z pierwszym pytaniem:)
- matiuss
- Świeżak
- Posty: 103
- Dołączył(a): 27/4/2008, 14:06
A ile moto ma przebiegu? Jeżeli był lany mineralny to niezaleca się lania pół, a juz na pewno nie pełnosyntetyka bo Ci wystrzelą wszystkie uszczelki...
Ja na Twoim miejscu zalałbym już (niestety) jakiś mineralny (15w) ewentualnie półsyntetyk (10w)
A klocków do wyboru masz całe multum... zależy ile chcesz kasy na nie wydać. Jeśli kasa nie gra roli to bierz coś pokroju nissina, będziesz zadowolony.
Ja na Twoim miejscu zalałbym już (niestety) jakiś mineralny (15w) ewentualnie półsyntetyk (10w)
A klocków do wyboru masz całe multum... zależy ile chcesz kasy na nie wydać. Jeśli kasa nie gra roli to bierz coś pokroju nissina, będziesz zadowolony.
Wywrotka to nie wstyd, ważne żeby wstać i dalej gnać!
-
Dikey - Świeżak
- Posty: 65
- Dołączył(a): 28/12/2007, 22:44
Dikey napisał(a):A ile moto ma przebiegu? Jeżeli był lany mineralny to niezaleca się lania pół, a juz na pewno nie pełnosyntetyka bo Ci wystrzelą wszystkie uszczelki...
Ja na Twoim miejscu zalałbym już (niestety) jakiś mineralny (15w) ewentualnie półsyntetyk (10w)
Dlaczego mylisz klasę lepkości z klasą jakości? ( 10w może mieć i pół i pełen syntetyk)
Co do zmiany na "lepszy olej" - to są mity, jeszcze nie słyszałem o zjechanym piecu, który padł po zmianie oleju.
Sam dokonałem praktyki zmiany z minerała na pół-syntetyk i z pół- na pełen syntetyk i jakoś nic się nie działo. No oczywiście oprócz poprawy pracy silnika.
Do F2 polecałbym Motula 5100 10w/40 ze względu na wrażliwy napinacz (hydrauliczny) łańcuszka rozrządu.
Co do klocków to polecam Galfer-y w specyfikacji 1370 lub 1372 .
http://bikepics.com/members/kbiadun/ | CBR 600 RR4
-
limak14 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 3798
- Dołączył(a): 16/5/2007, 10:30
- Lokalizacja: LBN/Puławy
Posty: 3
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Majestic-12 [Bot] i 4 gości