z jaka silo dokrecic swiece
Posty: 8
• Strona 1 z 1
z jaka silo dokrecic swiece
kto mi powie z jaka silo dokrecic swiece w cbr900rr za pommoca klucza dynamometrycznego?? dzieki pozdrawiam
- ramboroki
- Świeżak
- Posty: 9
- Dołączył(a): 13/10/2008, 01:07
- Lokalizacja: London- Åšw-ca
Oczywiście robisz sobie jaja,jak nie jesteś w stanie dokręcić świecy na wyczucie to oddaj do warsztatu.
A po za tym na opakowaniu jest napisane jak to zrobić.
A po za tym na opakowaniu jest napisane jak to zrobić.
CBR 600 F4I
____________
35 lat.
6-sty sezon na 600.
____________
35 lat.
6-sty sezon na 600.
-
mrówa - Świeżak
- Posty: 362
- Dołączył(a): 4/5/2007, 19:42
- Lokalizacja: Pruszków/Warszawa
Świecę kluczem dynamometrycznym? .......... Normalnie kluczem na wyczucie, dość mocno tylko nie za bardzo żeby gwintu nie zerwać i po problemie. Po co sobie to tak banalnej czynności dokładać pracy i kosztów?:D
- jacek12212
- Świeżak
- Posty: 47
- Dołączył(a): 2/7/2010, 08:45
- Lokalizacja: okolice Nowego SÄ…cza
-
rosa - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1190
- Dołączył(a): 7/2/2007, 10:59
- Lokalizacja: Sopot
-
Seba_ER5 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 5222
- Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58
Właśnie, choć jeden odpowiedział normalnie. Jak ktoś ma doświadczenie to dokręca na wyczucie, choć ono też może zawieść. Każdy element w motocyklu ma wartość siły którą powinien być dokręcony, więc jak ktoś pyta, to nie jest to głupie pytanie.
edit:
Pan przysłowiowy mietek, też kiedyś wiedział w moim motocyklu jak dokręcić na wyczucie, czego efektem było rozbieranie motocykla tak b wyjąć ten bloczek, czy jak się to nazywa i wiercenie otworu, na nowy element z gwintem na świecę, gdyz tamten był wyrobiony. Koszty naprawy były bardzo wysokie, ze względu na fakt, potrzeby rozbierania połowy motocykla.
edit:
Pan przysłowiowy mietek, też kiedyś wiedział w moim motocyklu jak dokręcić na wyczucie, czego efektem było rozbieranie motocykla tak b wyjąć ten bloczek, czy jak się to nazywa i wiercenie otworu, na nowy element z gwintem na świecę, gdyz tamten był wyrobiony. Koszty naprawy były bardzo wysokie, ze względu na fakt, potrzeby rozbierania połowy motocykla.
Kawasaki ER5 2005
-
Traperoso - Mieszkaniec forum
- Posty: 1645
- Dołączył(a): 29/7/2006, 19:47
- Lokalizacja: Szczecin
-
PrimoGhost - Stały bywalec
- Posty: 1148
- Dołączył(a): 21/11/2010, 20:07
- Lokalizacja: z DW-957
Posty: 8
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości